دیجی اسکریپت

مدیریت موجودی انبار در ووکامرس با WooCommerce Stock Manager | دیجی اسکریپت

مدیریت موجودی انبار در ووکامرس با WooCommerce Stock Manager
[ad_1]

مدیریت موجودی انبار در ووکامرس

مدیریت موجودی انبار در ووکامرس

اکثر شما وبمستر‌ها یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اید و روز به روز به دنبال ارتقا دادن فروشگاه خود هستید. هدفتان راضی نگه داشتن مشتریان و فروش محصولاتتان به بهترین نحو است. اما اگر تعداد محصولات شما زیاد باشد به مشکل بر می خورید و مدیریت کالا برای شما کمی دشوار می شود. ممکن است خدای نکرده محصولی را به مشتری بفروشید، در صورتی که موجودی آن محصول در انبارتان به اتمام رسیده باشد.

نگران نباشید با افزونه WooCommerce Stock Manager می توانید این بخش را به خوبی مدیریت کنید و باعث کاهش استرس در فروشگاه خود شوید. این افزونه اجازه می دهد تا موجودی انبار را برای محصولات خود و متغیرهای آنها در یک صفحه مدیریت کنید.

نحوه کار با افزونه WooCommerce Stock Manager

برای شروع کار، در ابتدا افزونه را نصب و فعال نمایید. پس از فعال سازی افزونه، منو جدیدی به نام”مدیریت موجودی ووکامرس” در پیشخوان وردپرس ایچاد می‌شود که دارای سه زیرمنو مدیریت موجودی ووکامرس/ ورود و خروج/ settings است.

روی زیرمنو مدیریت موجودی ووکامرس کلیک کنید. در این صفحه، تمامی محصولات فروشگاه خودتان را مشاهده می کنید. در سه فیلد “مدیریت/ وضعیت موجودی، سفارش دوبازه” وضعیت و اطلاعات موجودی تمامی محصولات به صورت تکی نمایش داده شده است. در همین قسمت می توانید اطلاعات موجودی در انبار را تغییر و ذخیره کنید. همچنین صفحه محصول را ویرایش کنید.

مدیریت موجودی مشتریان

به علاوه در فیلد “موجودی” وضعیت موجودی محصولات به سه صورت زیر می باشد:

فیلد موجودی  زمانی سبز است که بیش از ۵ محصول در موجودی انبار داشته باشیم.
فیلد موجودی زمانی زرد است که کمتر از ۵ محصول در موجودی انبار داشته باشیم.
فیلد موجودی زمانی قرمز است که موجودی در انبار صفر باشد.

همجنین در تب Search by sku، محصولات با کد sku میتوان جستجو کرد. و در تب Search by product name، محصولات را با کمک نام آنها می‌توان جستجو کرد. و در آخرین تب، میتوان فیلدهای این صفحه را مخفی و آشکار کرد. سپس روی زیرمنو ورود و خروج کلیک کنید.

در این قسمت می توانید فایل CSV تولید شده حاوی اطلاعات موجودی کالاهایتان را دانلود کنید. و در فروشگاه دلخواه خود درون ریزی کنید. و در بخش تنظیمات افزونه میتوانید برای محصولات خود محدودیت بگذارید و اجازه دهید برای محصولات متغیر هم مدیریت موجودی انبار امکان پذیر باشد.

دانلود فایل

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.