دیجی اسکریپت

مراحل ثبت شرکت | دیجی اسکریپت

مراحل ثبت شرکت
[ad_1]

قبل از انجام کارهای ثبتی ابتدا تحقیق کنید چه علائمی قابلیت ثبت دارند؟
ثبت علائم تجاری می توانند یک یا ترکیبی از چند کلمه، حرف یا عدد باشند. می توانند شامل نقاشی ها، سمبل ها، نقش های سه بعدی مثل شکل و بسته بندی کالاها، علائم سمعی مثل موسیقی یا اصوات، رایحه ها و یا رنگ هایی جهت معرفی ویژگی ها باشند.
علاوه بر علامت های تجاری که تعیین کننده منبع کالاها یا خدمات هستند، چند دسته علامت دیگر نیز موجود است. علامت های اشتراکی متعلق به اتحادیه هایی که اعضاء آنها از آن علائم به منظور معرفی خود با یک سطح کیفی استفاده می کنند.
علامت ها تصدیق نامه ها با استانداردهای معین، برای نشان دادن قبولی داده می شوند، ولی محدود به هر گونه عضویتی نیستند. آنها را می توان به هر کس که تصدیق کند کالاهای مربوط مطابق استاندارد هستند اعطا کرد.

مراحل ثبت یک نشان تجاری :
در ابتدا، درخواست ثبت علائم تجاری باید در دفتر ملی یا منطقه ای فهرست شود. این درخواست باید شامل بازسازی واضحی از آرم، با تمام رنگ ها، طرحها و نقش های سه بعدی آن برای ثبت، درج شود. این درخواست همچنین باید شامل فهرستی از کالاها و خدمات در برگزیده آن علامت باشد. این علامت جهت حفاظت شدن تحت عنوان آرم تجاری یا هرگونه علامت دیگر باید واجد شرایط خاصی باشد. ضمن اینکه نباید مصرف کننده را فریب دهد یا به اشتباه بیندازد یا اینکه به قوانین و اخلاقیات بی حرمتی کند.

مدارک و مراحل ثبت شرکت سهامی عام با شرکت تعاونی و یا تضامنی متفاوت است اگر که قصد ثبت شرکت  را دارید باید از تفاوت میان آنها جهت ثبت شرکت و شرایط ثبت شرکت کاملا آگاه باشید .

برای مشاوره در زمینه کلیه امور ثبتی از جمله ثبت برند ، ثبت لوگو می توانید به وبسایت ثبت نخستین مراجعه کنید .

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.