دیجی اسکریپت

مشاهده محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس با افزونه WooCommerce LightBox | دیجی اسکریپت

مشاهده محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس با افزونه WooCommerce LightBox
[ad_1]

همانطور که شما عزیزان میدانید اساس و بنیان هر فروشگاهی را محصولات آن فروشگاه تشکیل میدهد. بنابراین نمیتوان از اهمیت انها در ووکامرس غافل شد. ازینرو نحوه نمایش محصولات در ووکامرس نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه با ما همراه باشید…

مشاهده سریع محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس

اولین قدم برای فروش بیشتر و جذب مشتریان بیشتر این است که محصولات خود را هر چه بهتر در معرض دید قرار دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند آن ها را ببینند و برای پیدا کردن آنها مدت زمان زیادی را صرف نکنند.

البته در فروشگاه ووکامرسی تمامی محصولات در صفحه ی فروشگاه موجودند و با کلیک روی آن ها به صفحه ی هر محصول می توان منتقل شد و در مورد محصول و توضیحات آن اطلاعاتی کسب کرد و در صورت نیاز و رضایت محصول را خرید اما راحت تر از این موارد این است مشتری باز هم زودتر و راحت تر بتواند با محصول ارتباط برقرار کند. بگونه ایی که دسترسی سریع تری برای نمایش محصول فراهم شود.

در آموزش ووکامرس امروز با افزونه ای آشنا می شویم که محصولات را به صورت لایت باکس و با یک کلیک نمایش می دهد البته نمایشی از نوع سریع!

افزونه WooCommerce LightBox ووکامرس

این افزونه ووکامرس بیش از ۴٫۰۰۰ نصب موفق و فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسانده است. شما میتوانید در انتهای همین نوشته، افزونه WooCommerce LightBox ار بصورت رایگان دانلود کنید

مشاهده محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس با افزونه WooCommerce LightBox

توجه: پس از دانلود، نصب و فعالسازی افزونه WooCommerce LightBox، نیاز به اعمال هیچگونه تنظیمات خاصی نیست و افزونه بصورت اتوماتیک و براحتی وظیفه خود را انجام خواهد داد. اکنون کافیست به محصولات خود مراجعه کنید!!!
برای مثال به تصویر زیر نگاه کنید:

مشاهده محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس با افزونه WooCommerce LightBox

همانطور که میبینید دکمه ی نمایش سریع روی تصویر مشخص شده است. بر روی آن کلیک می کنیم و به صورت تصویر زیر ظاهر می شود. ماننت تصویر زیر:

مشاهده محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس با افزونه WooCommerce LightBox

موفق و پاینده باشید…

نوشته مشاهده محصولات به صورت لایت باکس در ووکامرس با افزونه WooCommerce LightBox اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.