دیجی اسکریپت

مشکل در بروزرسانی وردپرس و روش‌های حل آن | دیجی اسکریپت

مشکل در بروزرسانی وردپرس و روش‌های حل آن
[ad_1]

مشکل در بروزرسانی وردپرس و روش‌های حل آن

۵ از ۱ رای

مشکل در بروزرسانی وردپرس

هر چند وقت سایت‌هایی را بررسی می‌کنیم که مشکل بروزرسانی و یا آپدیت خودکار دارند. از آنجایی که بروزرسانی در وردپرس خیلی مهم هست باید همیشه سایتمان را آپدیت نگه داریم تا از شر هکر‌ها در امان باشیم. در هر صورت وقتی به مشکلی مثل مشکل در بروزرسانی وردپرس برخورد می‌کنید باید خونسردی خودتان را حفظ کرده و این مقاله را مطالعه کنید تا مشکل برای همیشه حل شود.

در این مطلب می‌خوانید:

مشکل در بروزرسانی وردپرس

به قول انگلیسی‌ها: Every Problem Has A Solution یا به فارسی خودمانی هر مشکلی راه حلی دارد. کافی هست کمی انگیزه داشته باشید برای رفع مشکل. پس ابتدا برای حل مشکل باید دلیل آن را مشخص کنیم. پس دلایل مشکل در بروزرسانی وردپرس را یک به یک توضیح خواهم داد. در صورتی که با بررسی هر علتی این مشکل حل شد نیازی نیست ادامه این مقاله را بخوانید.

مشکل ارتباط هاست شما با سرورهای وردپرس

این حالت بیشتر در هاستینگ‌های ایرانی رخ می‌دهد.ممکن است سایت شما نتواند با سرور‌های وردپرس ارتباط برقرار کند. یا مشکل از سرورهای شماست و یا مشکل از سرورهای وردپرس که البته احتمال وجود مورد اول بسیار بیشتر هست. بهتر هست هاستتان را تغییر دهید چون هاستی که با سرورهای وردپرس ارتباط خوبی ندارد قطعا با سرور‌های گوگل هم ارتباط خوبی نخواهد داشت. در صورتی که نمی‌توانید هاستتان را تغییر دهید می‌توانید وردپرس را از روش دستی آپدیت کنید.

مشکل محدودیت منابع سرور شما

در این حالت سرور سایت شما منابع لازم را برای دانلود و استخراج وردپرس از فایل زیپ ندارد. که بهتر است با هاستتان در این زمینه مشورت کنید. باید میزان Memory Limit و Max File Size را افزایش دهند. اگر مشکل را حل نکردند به هاست دیگری کوچ کنید.

مشکل فضای هارد دیسک روی سرور سایت شما

بعضی مواقع پیش می‌آید. که فضای هاست شما به اتمام رسیده و فضای کافی برای ذخیره وردپرس روی سرور خود را ندارید. فضای دیسک خود را می‌توانید از سی پنل سایتتان بررسی کنید. برای اینکار وارد سی پنل شوید و روی Disk usage کلیک کنید.

cpanel disk usage

در صورتی که فضای هاست شما تکمیل شده بود باید با هاستینگ تماس بگیرید و پنل خود را ارتقا دهید.

درخواست اطلاعات اف تی پی توسط وردپرس

بعضی مواقع وردپرس از شما اطلاعات FTP را برای دسترسی به فایل ها درخواست می‌کند که باید با این روش مشکل را حل و فصل کنید.

اگر با روش های بالا مشکل برطرف نشد از بخش نظرات اعلام کنید تا مشکل شما را بصورت رایگان بررسی و حل کنیم.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.