دیجی اسکریپت

معرفی ابزارهای آنالیز و تحلیل برای اینستاگرام (۲۰۱۸) | دیجی اسکریپت

معرفی ابزارهای آنالیز و تحلیل برای اینستاگرام (۲۰۱۸)
[ad_1]

امروزه فعالیت و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از موضوعاتی است که کسب‌وکارهای مختلف ایرانی به آن توجه دارند و در فضاهایی مانند اینستاگرام و توییتر و تلگرام فعالیت بیشتری را در جهت گسترش برندینگ و افزایش فروش پیش گرفته‌اند.

ما در بلاگ‌اد همواره به موضوع بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی پرداخته‌ایم و به طور مداوم مقالاتی را در این زمینه برای مخاطبین خود ارایه داده‌ایم. در ادامه به بررسی و معرفی برخی ابزارهای که در بازاریابی اینستاگرام به شما در آنالیز و تحلیل روند فعالیت‌تان کمک خواهند کرد پرداخته‌ایم.

توجه داشته باشید که ممکن است برای دسترسی کامل به ویژگی‌های آنها نیاز به خرید پلن باشد که با توجه به شرایطی امروزی به سادگی قادر خواهید بود بعد از بررسی و تصمیم هر ابزاری را که نیاز دارید اشتراک خریداری کنید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.