دیجی اسکریپت

معرفی سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی | دیجی اسکریپت

معرفی سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی
[ad_1]

زیکولا چیست؟

زیکولا یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است. این سیستم بمراتب از دیگر رقبای خود امن تر و پایدارتر است، و براحتی قابلیت استفاده بعنوان وب سایت های بزرگی را داراست.

برخی از ویژگی های کلیدی زیکول عبارت اند از :

* شخصی سازی کامل ظاهر سایت که از طریق سیستم قدرتمند مدیریت قالب زیکولا با پشتیبانی از CSS stylesheet ها پدیدار خواهد شد.
* توانایی تعیین آیتم های خاص در یک زبان مشخص یا تمام زبان ها
* گارانتی نمایش صفحات وب سایت شما در تمامی مرورگر ها به بهترین شکل ممکن، به جهت رعایت استانداردهای HTML W3C.
* رابط کاربری برنامه نویسی استاندارد و مستندات وسیع به جهت توسعه کارایی وب سایت شما با استفاده از ماژول ها، بلاک ها و پلاگین ها.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 

زیکولا دارای انجمن توسعه و پشتیبانی فعالی است، که شما را تنها نخواهد گذاشت و همیشه پاسخگوی سوالات و مشکلات شماست.

زیکولا یک جعبه ابزار برنامه کاربردی تحت وب است که به شما اجازه راه اندازی یک وب سایت کاربردی و ساختن برنامه های قدرتمند آنلاین را می دهد. زیکولا به دلایل متعددی قابل تحسین است، اما ما معتقدیم که پر رنگ ترین این مزایا عبارتند از استفاده آسان، توسعه سریع و راحت، امنیت، کارایی و در آخر قابلیت انعطاف پذیری بالا.

یک جعبه ابزار برنامه کاربردی تحت وب چیست؟

یک جعبه ابزار، ابزارهای مختلفی را برای انجام دادن کار خاصی، برای شما فراهم می کند. زیکولا هم همین کار را انجام می دهد؛ اما برای وب سایت ها و برنامه های کاربردی تحت وب. بسته به اینکه چه توزیعی را برای راه اندازی انتخاب کنید، زیکولا توانایی مدیریت مقالات وبلاگ شما، دریافت نظرات کاربران، راه اندازی انجمن گفتگو، بخش دانلود یا دایرکتوری وب، یا حتی مدیریت صفحات ایستا به زبان های مختلف را داراست. برای کار دائم با زیکولا، شما به هیچ دانش تخصصی احتیاج ندارید. ما تا بحال زیکولا را برای سازمان های مختلف بین المللی، وبلاگ ها، مدارس یا حتی بناهای مذهبی نصب و راه اندازی کرده ایم. و همه آنها توانستند از زیکولا بصورت موثری برای نیازهایشان استفاده کنند.

مدیریت وب سایت

زیکولا دارای پانل مدیریتی آنلاین و آسان و همچنین سیستم نصب و حذف ساده امکانات جدید برای شماست که توسط آن وب سایت خود را مدیریت کنید. شما می توانید به راحتی یکی از توزیع های از پیش تعیین شده ما را دانلود و توسط نصاب گرافیکی و ساده ما آنرا نصب کنید. یا اینکه امکاناتی که برای استفاده در وب سایت خود مد نظر دارید را انتخاب کرده، سپس آنرا نصب و از آن استفاده نمایید. شما می توانید توسط ویرایشگر های نصب شده، براحتی محتوای وب سایت خود را مدیریت کرده، ظاهر وب سایت و امکانات سایت خود را فقط با ویرایش یک فایل HTML ساده تغییر دهید و امکانات مختلفی را فقط با چند کلیک ساده اضافه و کم کنید. این واقعا ساده و جذاب است!

توسعه دهندگان

سیستم ما، از تفکیک پذیری سخت گیرانه ی لایه نمایش، کاربرد و پایگاه داده پیروی می کند. زیکولا توسط API استاندارد خود با MySQL, PostgreSQL و Oracle و سیستم های دیگر سازگار است. ما تعدادی رابط و تابع بر پایه API سیستم و با ساختار شیء گرا و مستندات آموزشی و کد های نمونه برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند توسعه دهنده جدیدی باشند تهیه کرده ایم.

موسسه نرم افزاری زیکولا

اکثر پروژه های بزرگ بازمتن توسط سازمان یا موسسه ای پشتیبانی می شوند و البته زیکولا از این قاعده مستثنی نیست. این موسسه وجود دارد تا از طول عمر پروژه اطمینان حاصل شود. بنابراین شما می توانید مطمئن باشی که زیکولا سالها توسعه پیدا خواهد کرد. همانطور که تا بحال حدود ۵ سال از توسعه آن می گذرد.

نوشته معرفی سیستم مدیریت محتوای زیکولا فارسی اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.