دیجی اسکریپت

معرفی فراسیب ، مرجع فارسی اپل در ایران | دیجی اسکریپت

معرفی فراسیب ، مرجع فارسی اپل در ایران
[ad_1]

فراسیب یکی از وبسایت‌های معتبر و تخصصی است که به عنوان رسانه فارسی اپل شناخته می‌شود. تحریم‌ها، حتی دنیای مجازی را نیز راحت نگذاشته و باعث شده که دریافت خدمات سیستم عامل iOS در ایران با مشکلاتی همراه شود. اما به خوبی می‌دانیم که دنیای دیجیتال هیچ محدودیتی را نمی‌پذیرد و همیشه ذهن­های خلاق، بهترین و سریع­ ترین مسیر را برای ارائه خدمات به کاربران دنیای آنلاین ارائه می‌دهند. بر این اساس فرقی نمی‌کند که شما از کدام محصول اپل استفاده می‌کنید، مک بوک یا آیفون، اپل واچ یا آیپد. وبسایت فراسیب یک مرجع فارسی است، برای تمام آنچه که شما برای محصولات اپل نیاز دارید. به عبارتی فراسیب یکی از بزرگترین مرجع‌های ارائه دهنده­ی خدمات به کاربران اپل است. شما در این وبسایت به وسیله ۳ بخش اصلی به سرزمین اپل وصل خواهید شد:

  • بخش مجله خبری
  • بخش توسعه دهندگان
  • و بخش فروشگاه آنلاین

مجله خبری فراسیب

در بخش مجله خبری فراسیب شما تمام اخبار مربوط به اپل را از نظر خواهید گذراند. همچنین به غیر از خبرها، شما در بخش مجله خبری فراسیب به انواع آموزش‌ها و ترفندها درباره محصولات اپل، معرفی انوع اپلیکیشن‌های کاربردی و جدید، معرفی بهترین بازی‌ها برای آی دیوایس‌ها و همچنین مطالعه نقدها و بررسی‌های محصولات اپل دسترسی خواهید داشت. به عنوان مثال می‌توانید آخرین خبر ویژه وبسایت فراسیب درباره آموزش انتقال پلی لیست از اسپاتیفای به اپل موزیک را همراهی کنید و از دیگر ترفندها و آموزش ها نیز برخوردار شوید.

بخش توسعه دهندگان فراسیب

فراسیب برای برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان پلتفرم اپل این امکان را فراهم کرده است که بتوانند دستاوردهای خود را در سرویس‌هایی همچون اپ استور، تست فلایت و …. منتشر کنند.

بخش فروشگاهی فراسیب

هرآنچه که شما از لوازم جانبی اپل نیاز داشته باشید در فروشگاه فراسیب برای شما تهیه شده است. یکی از امکانات جذاب فراسیب این است که به اپلی‌ها این اجازه را داده است که بتوانند به صورت رایگان گیفت کارت، دریافت کنند. گیفت کارت ­ها در مدت زمان خاص و مشخصی امکان استفاده از سرویس معین شده را خواهند داشت. در وبسایت فراسیب شما آموزش دریافت گیفت کارت‌های رایگان  اسپاتیفای، اپل موزیک و گیفت کارت آیتونز را به صورت مرحله به مرحله دریافت می کنید.

در بخش فروشگاهی، جدیدترین و به­روزترین قیمت‌ها مشخص و اعلام شده و شما با پرداخت آن‌ها می‌توانید تمامی محصولات مورد نیاز اپل را خریداری کنید و از امکانات به­دست آمده نهایت لذت را ببرید. در ادامه جهت آشنایی بیشتر نگاهی به ۳ بخش ویژه فروشگاهی فراسیب خواهیم داشت.

خرید اکانت کد آکادمی

کد آکادمی یک سرویس آنلاین آموزش برنامه‌نویسی می‌باشد. این آکادمی برای ۱۲ زبان مختلف آموزش برنامه‌نویسی دارد. شما از طریق خرید اکانت کد آکادمی از فراسیب به‌راحتی می‌توانید به این دوره‌ها، فایل‌ها و آزمون‌ها دسترسی داشته باشید. برنامه‌نویسی یکی از پررونق‌ترین و مهیج‌ترین شغل‌های حال حاضر در دنیا می‌باشد. فضای رشد و پیشرفت در این تخصص بیش از پیش شده و از سویی دیگر برنامه‌نویسی بر خلاف دیگر تخصص ها فقط نیاز به مدرک و گواهینامه دانشگاهی ندارد، بلکه یادگیری مهارت‌ها و گذراندن دوره‌ها  توسط آکادمی‌های معتبر دنیا در این زمینه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

کد آکامی یکی از معتبرترین نهادها برای ارائه مطالب آموزشی در زمینه برنامه‌نویسی و یادگیری چند زبان مهم برنامه‌نویسی همچون php، css، html، Ruby، Python، JavaScript، JQuery و…. است. بنابراین برای گذراندن دوره‌های برنامه‌نویسی توسط آموزش دهندگان معتبر نیاز به خرید اکانت کد آکادمی خواهید داشت. شما می‌توانید از طریق آدرس فراسیب- فروشگاه – محصولات مجازی- اکانت‌های پرمیوم به خرید اکانت کد آکادمی بپردازید.

خرید اپل موزیک

اپل موزیک سرویس استریم آنلاین اختصاصی اپل است. با خرید اپل موزیک شما می‌توانید به جای خرید آهنگ‌های مختلف، با پرداخت عضویت ماهانه به یک آرشیو بزرگ در حوزه موسیقی دنیا با فرهنگ‌ها و سبک‌های متفاوت بهرمند شوید. این آرشیو بیش از ۶۰ میلیون آهنگ را در خود جای داده که می‌توانید به آهنگ‌ها، متن آن‌ها، دانلود و حتی پخش آفلاین آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما با خرید اپل موزیک از فراسیب می‌توانید به سرویس محبوب اپل موزیک رادیو نیز دسترسی داشته باشید که تمام شبکه‌های رادیویی محبوب را دراختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

همچنین شما با خرید اپل موزیک دیگر نیازی به سرویس‌های رفع محدودیت ندارید. اشتراک اپل موزیکی که شما از فراسیب خریداری می‌کنید مربوط به کشور آمریکا است. اکانت‌های دیگر کشورها برای اپل اصلاً توصیه نمی‌شوند؛ چراکه در این صورت شما باید اپل آیدی خود را تغییر دهید و با این اتفاق، اعتبار اکانت شما صفر می‌شود. همچنین تغییر چند باره ریجن در مدت زمان کوتاه باعث بلاک اپل آیدی شما می‌شود.

گیفت کارت آیتونز

گیفت کارت آیتونز، درواقع امکان خرید برای کاربران آی دیوایس‌ها را از فروشگاه اپل فراهم می‌کند. گیفت کارت آیتونز، خرید از فروشگاه‌هایی مانند Books ، Appstore ، iTunes اپلیکیشن‌ها، کتاب‌ها و بسیاری از محصولات مجازی اپل را ایجاد می‌کنند. این محصولات که آن‌ها را توسط گیفت کارت‌ آیتونز دانلود می‌کنید بر روی مک‌بوک‌ها، آی‌پدها، آیفون و آیپاد تاچ قابل استفاده هستند. می‌توانید از طریق فروشگاه فراسیب به‌راحتی گیفت کارت آیتونز را خریداری کنید و از امکانات اپل استفاده نمایید.

چرا فراسیب؟

فراسیب یکی از معتبرترین وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات اپل به زبان فارسی است و تمام تلاش مجموعه فراسیب براین اساس است که هیچ کدام از کاربران ایرانی اپل، احساس محدودیت نداشته و بتوانند به‌راحتی از تمام امکانات اپل در کشورمان استفاده کنند. شما با مراجعه به وبسایت ( farasib.com ) می‌توانید از مشاوره و پشتیبانی تیم تخصصی فراسیب استفاده کنید و از تجربه کاربری اپل لذت ببرید.

۴
/
۵
(
۱

امتیاز

)

این نوشته معرفی فراسیب ، مرجع فارسی اپل در ایران برای اولین بار در مرجع دانلود اسکریپت منتشر شده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.