دیجی اسکریپت

معرفی ۴ سایت دانلود قالب انگلیسی وردپرس برای فارسی سازی پوسته | دیجی اسکریپت

معرفی ۴ سایت دانلود قالب انگلیسی وردپرس برای فارسی سازی پوسته

اگر از علاقه مندان یادگیری فارسی سازی و طراحی قالب وردپرس هستید ابتدا باید با چند مرجع خارجی برای آموزش و دانلود پوسته آشنا شوید تا بتوانید بعد از دانلود قالب انگلیسی وردپرس آنرا فارسی سازی و ویرایش کنید. در این مطلب از روناک وب به معرفی ۴ سایت برای دانلود قالبهای انگلیسی وردپرس می پردازیم که دارای پوسته هایی استاندارد و مدرن هستند، معمولا مدیران سایتهای وردپرسی پوسته های فارسی و راست چینی که به رایگان منتشر می کنند را از این وب سایتها دانلود می کنند. از مزایای سایتهای معرفی شده می توان به سهولت استفاده و دارا بودن پوسته های استاندارد و زیبا اشاره کرد که تقریبا تمام آنها دارای کدنویسی html5 معتبر و طراحی واکنش گرا هستند همچنین براحتی راست چین و فارسی می شوند، تا انتها همراه ما باشید.

 

free-wordpress-theme

 

بهترین سایتهای دانلود قالب انگلیسی وردپرس

۱- مخزن پوسته های وردپرس : اولین و بهترین مرجع برای دانلود پوسته های انگلیسی و متن باز سایت خود وردپرس می باشد، به دلیل مراجعه افراد از سراسر دنیا این بخش از وردپرس دارای تعداد بسیار زیادی قالب طراحی شده توسط برترین طراحان و کدنویسان از سراسر دنیا می باشد. تقریبا در هر موضوعی که فکرش را بکنید می توانید چندین پوسته پیدا کنید و از این نظر تنوع قالب بسیار زیاد می باشد. برای مشاهده تمها به ادرس Theme Directory – Free WordPress Themes مراجعه کنید.

۲- پوسته های رایگان و تجاری wpexplorer.com : این شرکت یکی از مطرح ترین شرکتها در زمینه طراحی قالب وردپرس می باشد که همواره تعدادی پوسته به صورت رایگان و در موضوعات مختلف منتشر می کند. تعدادی از قالبهای رایگان شرکت وی پی اکسپلورر توسط روناک وب فارسی سازی شده که می توانید با مراجعه به بخش قالب وردپرس سایت آنها را مشاهده و دانلود نمایید. برای دانلود پوسته از سایت اکسپلورر نیاز به عضویت می باشد.

۳- دانلود قالب وردپرس انگلیسی colorlib.com : این وب سایت یکی از مراجع تخصصی آموزش وردپرس می باشد که چندین قالب وردپرس و ووکامرس خارجی به زبان انگلیسی را طراحی و به صورت رایگان برای دانلود عموم قرار داده است. طبق آما ارائه شده توسط این سایت پوسته های رایگان آن بیش از یک میلیون بار دانلود شده اند. تنوع موضوعات قالبها بسیار گسترده بوده و جوابگویی هر نوع سلیقه ای است.

۴- وب سایت فاب تمز fabthemes.com : احتمالا نام شرکت فاب تمز را شنیده اید، این وب سایت دارای بیش از ۲۰۰ قالب وردپرس رایگان در موضوعات مختلف می باشد، دانلود پوسته ها نیازی به عضویت ندارد و تنها با مراجعه به بخش توضیحات هر قالب می توانید علاوه بر مشاهده پیش نمایش آنلاین، آنرا دانلود و استفاده کنید. سبک اکثر قالبهای این سایت فلت flat و مینیمال می باشد. عموما توابع مورد نیاز رشته ها در قالب جایگذاری شده اند تا فرایند فارسی سازی پوسته برای افراد مبتدی راحت تر شود. پیشنهاد ما دانلود قالب انگلیسی وردپرس از این سایت می باشد.

نوشته معرفی ۴ سایت دانلود قالب انگلیسی وردپرس برای فارسی سازی پوسته اولین بار در پدیدار شد.



لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.