دیجی اسکریپت

مناسب ترین بررسی XOWii در اینترنت! – باران وب | دیجی اسکریپت

مناسب ترین بررسی XOWii در اینترنت! – باران وب
[ad_1]

XOWii? شاید شما آموخته اند که از آن شاید نه.

واقعیت این است اگر شما در حال خواندن این شما سقوط در یکی از ۲ دسته بندی:

۱٫ شما جدی در مورد تبدیل شدن به یک عضو و یا

۲٫ شما در حال حاضر در و کنجکاو هستند برای برخی از حقایق بیشتر

در هر صورت شما در حال جستجو برای یک nonbiased 3rd حزب منظر فرصت شناخته شده به عنوان XOWii. شما آن را پیدا کرده اند.

زمینه و داستان:

XOWii آن وارد شده است “prelaunch” وضعیت در سپتامبر ۲۰۰۹ و رسما در اوایل سال ۲۰۱۰٫

این شرکت به این مفهوم در حال حاضر اقدام مدیر عامل (رئیس جمهور سابق) جیمز Christiansen سابق سرمایه گذاری های بانک تبدیل MLM کسب و کار اینترنتی تبدیل MLM شرکت متخصص. James C. تجربه در دو صفحه اصلی مبتنی بر کسب و کار شرکت و ساخته شده برخی از احترام و اندازه کسب و کار در هر دو. اما که به اندازه کافی خوب نیست برای این جوان مغول او به سرعت به تحقق رسید که او می خواست به خود خود بازاریابی چند سطحی شرکت و رفت به آن را انجام دهد. پس از تحقیقات گسترده و پویا مخاطبین در چند سطح بازاریابی صنعت او به سرعت در حال متحد با جناح قدرتمند در صنعت MLM است که تمرکز بر عملیاتی و سمت کسب و کار در حال اجرا یک شرکت بازاریابی شبکه ای.

در حال حاضر James C. تنها فاقد ۲ عناصر پولی پشتوانه و یک محصول قابل عرضه در بازار. عنصر اول درمان شد با تشکر از ریچارد کلی, فوق العاده well-to-do توسعه دهنده املاک و مستغلات و سرمایه گذار است که به سرعت مشاهده James C. چشم انداز و تکامل یافته به پشتوانه پولی به XOWii. محصول موضوع به زودی رفع به عنوان جیمز آموخته از قدرت فوق العاده قوی-میوه نام Kona قرمز, قهوه, گیلاس که شد XOWii را عنصر کلیدی برای ۱ ۳ خط تولید آنها راه اندازی شد.

این اقدام رئیس جمهور XOWii جاش Higginbotham تا به حال با موفقیت در هر دو توزیع کننده طرف و شرکت طرف از صنعت بازاریابی شبکه ای. او شناخته شده برای خود را مستقیم به جلو و قدرتمند آموزش سبک است که بیانگر نقطه نظر خود را به سرعت و به طور موثر. او تا به توسعه زیر شاخه های بسیار زیادی در بسیاری از شرکت ها و روت گروه از دهها هزار نفر از مردم است. یک چیز مهم است به ذکر است در مورد هر دو James Christianson و جاش Higginbotham این است:

این یک چیز بزرگ است که آنها تجربه به عنوان توزیع در بازاریابی شبکه ای و که آنها موفق شده اند در ساختمان بزرگ و سودآور تیم است. هنگامی که شما شروع به MLM بسیار مهم است که شرکت های بزرگ رهبری این نوع از تجربه. هر دو جاش و جیمز شده اند در خط مقدم و واقعا درک آنچه در آن به معنی یک موفقیت توزیع کننده. پس از آنها به “راه رفتن” آنها به احتمال زیاد به مبارزه برای جدید و بهبود راه های تقویت جنبه های مختلف XOWii به ایجاد فرصت های بهتر برای توزیع کنندگان.

برخی از اطلاعات در XOWii محصولات:

این Kona قرمز, قهوه, گیلاس است astoundingly بالا در آنتی اکسیدان ها و سیاهی برخی واقعا قابل توجه مزایای بهداشت و درمان از جمله اما نه محدود به استفاده از به عنوان یک ضد پیری گیاهی و همچنین استفاده به عنوان یک درمان هومیوپاتی برای دیابت. XOWii حاوی ۱ ۳ محصولات حاوی این میوه دو نوشیدنی های تغذیه ای (واقعا آنها فقط “سالم” نوشابه های انرژی زا) و ویتامین مایع. یکی از نوشیدنی های انرژی زا حاوی یک مهار کننده های اشتها (Che د برگ) در آن را به عنوان به خوبی. علاوه بر این هر سه این Kona قرمز حاوی محصولات بسیار بالا ORAC رتبه بندی (در عبارت ORAC گواهی سطح آنتی اکسیدان). XOWii این محصول جدید است که دیگر محصول از دست دادن وزن به نام “نازک لرزش”. آن کم کالری mixable لرزش پروتئین طراحی شده است به کار به عنوان یک جایگزین وعده غذایی. آشکار است که XOWii است فرمان خود را در جهت سود از دست دادن وزن مکمل بازار است که به نظر من یک مسیر برای رفتن.

این XOWii فرصت:

XOWii است که هنوز هم یک “طبقه همکف” فرصت که می تواند خوب یا بد بسته به جنبه های خاصی. بدیهی است که یک شرکت راه اندازی خوب است اگر و تنها اگر شرکت می توانید آن را از طریق خود ۱st چند سال از کسب و کار. یکی از دلایل اصلی جدید شرکت بازاریابی شبکه ای از کسب و کار است که با توجه به رنج می برند (به عبارت دیگر نه بودجه کافی برای ادامه کسب و کار). به یاد داشته باشید من به شما در مورد ریچارد کلی زودتر ؟ حضور خود را به شدت بهبود شانس XOWii زنده ماندن در این بازار بسیار رقابتی. او سرمایه گذاری کرده و همچنان به سرمایه گذاری میلیون ها دلار به حصول اطمینان از XOWii موفقیت. من فکر می کنم که اگر شما به دنبال برای دریافت در XOWii آنها به احتمال زیاد نمی خواهید برای اجرا از پول است.

XOWii با بهره گیری از طرح جبران باینری ارائه می دهد و در مجموع ۱۰ راه برای پول است. خرده فروشی کمیسیون بررسی تطبیق پاداش و کسب و کار, سازنده پاداش ها فقط چند راه شما می توانید ایجاد ثروت با XOWii. آنها همچنین پیشنهاد یک زمان پیشرفت پاداش و کسب و کار, سازنده پاداش به عنوان به خوبی به عنوان یک شرکت “سود” استخر برای رهبران کلیدی در XOWii. آنها همچنین پرداخت پرداخت اتومبیل خود را هنگامی که شما در رسیدن به یک خاص رتبه در XOWii و شما ارسال در پرداخت “الماس کروز” یک بار در سال. یک کلمه از مشاوره بررسی و درک درستی از طرح پرداخت خود را تا شما را در درک همه راه های پرداخت به شما و آنچه شما باید انجام دهید برای واجد شرایط برای برخی از پرداخت های پیشرفت رتبه و/یا پاداش سازه.

در جمع XOWii به نظر می رسد به یک جامد فرصت است و باید سودآور اگر شما می توانید ساخت یک تیم است. فقط در XOWii هیچ وجه تضمین موفقیت است. در پایان روز موفقیت شما خواهد بود یک نتیجه از تلاش های خود را و توانایی برای شناسایی جذب و آموزش تکرار منفجر شدن یک زیرمجموعه و درستی تکراری تلاش های خود را. برای انجام این کار به درستی شما باید یاد بگیرند که چگونه به طور موثر در بازار خود را به عنوان یک رهبر. پیشنهاد من برای انجام این کار با XOWii یا هر شرکت بازاریابی شبکه ای که برای ماده است که شما را به عمل به خود جذب سیستم بازاریابی نام تجاری نه تنها به ایجاد خود را به عنوان یک رهبر در صنعت بلکه همچنین باید یک مقدار بی حد و حصر از مردم به صحبت کردن در مورد فرصت های خود را. هنگامی که شما می توانید ترکیب موثر آفلاین استراتژی ساختمان با یک سیستم برای تولید با کیفیت و منجر واجد شرایط از طریق اینترنت شما می توانید به سرعت صعود رتبه در هر MLM خواهد شد و شما در راه خود را به داشتن مواد منفجره و پر سود زیرمجموعه ها.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.