دیجی اسکریپت

موفقیت است برای Wimps! – باران وب | دیجی اسکریپت

موفقیت است برای Wimps! – باران وب
[ad_1]

افراد موفق فقط مانند دنیوی, متوسط, متوسط مردم در اطراف آنها به جز یک چیز همه آنها دارای یک هرگز-به-تا-بدون-موضوع-چه نگرش است. که عنصر موفقیت که لازم است برای شما و من به داشتن اگر ما همیشه امیدواریم که برای رسیدن به رویاهای ما و اهداف در زندگی است. نه موفقیت و نه ترسو!

من شده اند انجام برخی تحقیقات در bloodhound سگ. Bloodhounds شناخته شده برای خود را مشتاق و منحصر به فرد توانایی ردیابی. آنها می گویند شما نیاز به نگه داشتن یک خوب دسته سه تایی خود را bloodhound در همه زمان ها است چرا که اگر او خوش بوی یک خرگوش یا هر چیزی که او تصمیم می گیرد برای پیگیری, شما می توانید جیغ نام خود را به عنوان شما می خواهید, اما او را به واکنش نشان می دهند به عنوان اگر او می تواند شما را نمی شنوند. چرا ؟ چون کاراگاه است که در دنباله از هدف خود را و هیچ چیز یا هیچ کس می توانید تمرکز خود را.

این عالی است تصویر از آنچه که باید تبدیل به ما در راه ما را به دستیابی به اهداف و رویاهای ما. ما باید “ثابت” توجه ما صبورانه در چیزی و حاضر به پریشان خارج پچ پچ از زندگی است که باعث می شود ما را به سمت ردیابی از تمرکز ما.

وقتی که کاراگاه قطره سر خود را به زمین به آهنگ عطر و بوی او را پس از پژمرده چین از پوست اطراف چشم خود سقوط و تبدیل به مانند blinders که سواران در محل چشم از اسب به نگه داشتن آنها را از دیدن هر چیزی اما مسیر جلوتر از آنها.

ما نه باید از ساخته شده است در blinders اطراف چشم ما و در نتیجه ما باید به عمد ثابت ما چشم به جایزه و حاضر اجازه می دهد تا زندگی برای منحرف کردن اذهان ما را از حرکت رو به جلو به سمت مقصد ما.

کاراگاه بزرگ فلاپی همزمان با کشیدن پوست که نوسان به جلو و عقب به عنوان او آهنگ های خود را طعمه. هر زمان این حلق آویز همزمان با کشیدن پوست جلو و عقب نوسان آنها در خدمت به فن تازه بوی عطر را به سوراخهای بینی از سگ به طور مداوم تجدید ذهن خود را به آنچه در آن است او پس از.

ذهن خود را بزرگترین ابزار شما را در رسیدن به هدف خود را. هر حرکت شما را به یکی است که شما باید در مورد فکر و تصمیم گرفت. مغز شما می گوید که دست خود را برای قرار دادن مواد غذایی در دهان خود و یا به راه رفتن و یا صحبت کنید.

بزرگترین انگیزشی در زمان قدرت به طور مستمر تشویق, تجدید, و تجدید اهداف خود را هر روز. هنگامی که شما خود را تجدید تعهد برای پیگیری هدف خود شما طراوت عطر و بوی است که هدف خود را در روح و ذهن است. شما در حال آوردن تمرکز جدید در افکار خود را و تبدیل به دور از همه چیز که شما منحرف کردن اذهان از چشم انداز خود را.

بیایید آن روبرو هستند, زندگی یک جانشینی از حواس او را پرت. وجود دارد یک صد چیزهایی که شما می تواند امروز انجام پس از آن تا به من و شما تصمیم می گیرید که آنهایی که در خدمت به ما نزدیک به هدف ما و آنهایی که تنها از حواس او را پرت.

شما از این قدرت برای تصمیم گیری! چنین جمله ساده و در عین حال وجود زندگی در حال تغییر قدرت در تصمیم گیری است. گیری هستند و نه همیشه آسان به را است. گفت: بله به هدف خود به معنی نه گفتن به همه چیز می کند که در خدمت به شما وجود دارد. گفت: هیچ یک رفتار آموخته, آن آسان تر می شود بیشتر به شما آن را می گویند. می گویند هیچ به لیست از حواس او را پرت است که accost شما در طول روز است. حتی در خطر ابتلا به صدایی غیر دوستانه متمرکز بر فرد آموخته می گویند هیچ به رژه از طرف خانواده توابع کارمند دریافت-togethers و صد دیگر حواس او را پرت که نه در خدمت به او را به حرکت و نزدیک به هدف خود را.

آنها می گویند: “اگر شما می خواهید برای از بین بردن انسانهای دید او را دو”. هنگامی که شما در حال انجام همه چیز شما هرگز قادر خواهد بود برای به انجام رساندن است که یکی از چیزهایی که شما می خواهید بیشتر. داشتن یک چشم انداز برای زندگی خود را مانند در اختیار داشتن نوری بینایی دو چشم انداز است که چیز خوبی نیست. دو چشم انداز باعث می شود یک فرد به تلو تلو خوردن و نگه می دارد او را از قادر بودن به وضوح هر چیزی را ببینید. چگونه بسیاری از بار ما معمولی تنظیم کردن ضربه به یک هدف با یک چشم در هدف و چشم دیگر بر روی چیز دیگری به طور کامل. سنت جیمز در کتاب مقدس گفت: “دو فکر است و ناپایدار در تمام راه های خود را”.

این زمان برای تصمیم گیری در مورد اهداف خود است. پس از آن که تجدید تعهد هر روز صبح یک عطر و بوی تازه از خواب به روح خود را. محل blinders در ذهن خود را و شروع به ردیابی نو و هنگامی که شما انجام هیچ چیز را نگه داشتن شما را از دستیابی به همه چیز شما باید ثابت ذهن خود را به انجام! هیچ دوست من موفقیت است و نه ترسو!

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.