دیجی اسکریپت

میهن وردپرس ۴ ساله شد. اما چی داریم برای گفتن؟ | دیجی اسکریپت

میهن وردپرس ۴ ساله شد. اما چی داریم برای گفتن؟
[ad_1]

درود فراوان بر شما وردپرسی‌های عزیز و دوست داشتنی. چهار سال از همراهی شما با میهن وردپرس گذشت. شاید خبر برگزاری جشن تولد میهن وردپرس رو توی اینستاگرام میهن وردپرس دیده باشید. اما بعد از ۴ سال چی برای گفتن داریم؟ چه کردیم و چه خواهیم کرد؟

در این ۴ سال چه کردیم؟

اگر بخواهم بطور خلاصه یک آمار از کارکرد سایت ارائه کنم; باید عرض کنم که در طول این ۴ سال موفق شدیم بیش از ۱۶۰۰ مقاله آموزشی در زمینه وردپرس و کسب‌و‌کارهای اینترنتی منتشر کنیم. بیش از ۴۹۰۰۰ سوال (دیدگاه) از سمت کاربران ارسال شد که خوشحالیم اعلام کنیم حتی یک سوال هم بدون پاسخ نمانده! همچنین بیش از ۲۰۵۰۰ خرید موفق از سایت میهن وردپرس انجام شده و همه این دستاورد‌ها بدون لطف شما کاربران گرامی امکان پذیر نبوده و نیست.

راستی! تا امروز ۱۰۴ نفر وبمستر طلایی داریم. 🙂

یکی از بهترین سایت‌های وردپرسی ایران شدیم!

خوشحالم که توی این ۴ سال میهن وردپرس به یکی از بهترین وب‌سایت‌های آموزش وردپرس در ایران تبدیل شده (برای اثبات; کافیه کلمه وردپرس رو توی گوگل جستجو کنید.) و بنده با کسب‌و‌کار اینترنتی تونستم توی سن ۲۳ سالگی به درآمد رضایت بخشی برسم. (البته اگه ریا نشه و چون و چند این ماجرا رو به زودی توی سایت شخصی خودم منتشر خواهم کرد.) و این رو مدیون آشنایی با دنیای وب و وردپرس هستم.

تغییرات زیر‌ساخت در سالی که گذشت.

با همکاری آسیاتک موفق شدیم سرور جدید سایت میهن وردپرس رو در دیتاسنتر برج میلاد تهران راه اندازی کنیم. این انتقال باعث افزایش لود چند برابری سایت در ایران و کاهش تعرفه اینترنت شما به نیم بها شده و از همین امروز می‌توانید خدمات سایت ما رو با اینترنت نیم بها استفاده کنید.

تغییر رنگ سازمانی

رنگ سازمانی سایت میهن وردپرس رو از کد رنگ ۷B1FA2 به ۶۷۳AB7 تغییر دادیم. به این شکل:

رنگ سازمانی میهن وردپرس

و کمی بهبود در لوگو

لوگوی میهن وردپرس رو کمی بهبود دادیم. توی تصویر زیر تغییرات و بهبود‌های لوگو رو مشاهده خواهید کرد. کمی گوشه‌ها رو گرد کردیم تا با دیدن لوگو همیشه به یاد داشته باشیم باید انعطاف‌پذیر باشیم.

لوگو جدید میهن وردپرس

مثل همیشه; تغییرات مثبتی در پیش داریم.

همونطور که در پیام تبریک سال ۲۰۱۹ میلادی هم اعلام کردم، تغییرات زیادی پیش رو داریم که صد البته به بهبود محصولات و خدمات سایت کمک زیادی خواهد کرد. سعی می‌کنیم همیشه پشتیبان و همراه شما باشیم تا بتونید یک کسب‌و‌کار اینترنتی موفق راه‌اندازی کنید.

جشن تولد ۴ سالگی میهن وردپرس

اما جشن تولد ۴ سالگی میهن وردپرس هم به قوت قبل با همراهی دوستان عزیز برگزار شد.

تولد ۴ سالگی میهن وردپرس
جشن تولد ۴ سالگی میهن وردپرس

سپاس از همه دوستانی که ما رو در برگزاری این جشن همراهی کردند.

و اما… هدیه امسال میهن وردپرس

ادعا کردم چه ادعایی! توی متن بالا ادعا کردم که تاکنون هیچ دیدگاهی بدون جواب نمونده! واقعا؟! می‌تونید سایت ما رو بررسی کنید. اگر سوالی توی سایت پیدا کردید و این دیدگاه بی‌جواب مونده بود، کافیست از طریق نظرات همین پست اعلام کنید. دو نفر اولی که سوال بدون جواب ما رو پیدا کنند، بدون قرعه یک کد تخفیف به ارزش ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

و سپاس بی پایان از همه شما دوستان و همراهان همیشگی میهن وردپرس

رضا حسینی راد / تیرماه ۱۳۹۸

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.