دیجی اسکریپت

نحوه ساخت محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگرافیک - ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب | دیجی اسکریپت

نحوه ساخت محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی + اینفوگرافیک – ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب
[ad_1]

با سلام اینبار با مطلبی درباره نحوه ساخت محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی در خدمت شما هستیم و میخواهیم در وبسایت کدنویس به توضیحی در این باره بپردازیم

محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات کشورمون مانند همه موارد دیگر در هم پیچیده شده است، محتوای فضای دیجیتال و طرح چاپی را روی بیلبورد می‌بینید، ویدیوی شبکه اجتماعی را در تبلیغات تلویزیونی و این موضوع تا جایی جلو رفته که کارکنان در حوزه بازاریابی و تبلیغات برای دفاع از عملکردشان در برابر منتقد‌ها و صاحب برند به صاحب‌ نظران راسخ و یک‌کلام بدل شده‌اند.

تا جایی که ممکنه در این مطلب به ارائه ادله در برابر ادعا‌های این دسته از فعالان نمی‌پردازیم؛ ولی تنها یک نکته را میگوییم که آیا از نظر صاحب برند به صرفه است تا محتوای شبکه‌ اجتماعی شرکت خود را بر روی بیلبورد چند صد میلیونی اکران کند؟

آیا با قیمت‌های خیلی پایین‌تر در حوزه وب و شبکه‌های اجتماعی انجام دادن آن کم‌هزینه‌تر و اثربخشی آن بیشتر نیست؟

در این مقاله اینفوگرافیکی را میبینیم که نشان می‌دهد حتی تولید محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی مختلف هم متفاوت است ( چه برسه در رسانه‌های مختلف!)

طبق آماری که گرفته شده محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی بر اساس ویدئو ، عکس ، لینک ، متن ، هشتگ و اموجی دارای خصوصیات متفاوت خواهند بود. به طوری که میبینید که متن با تعداد ۲۴۱ کاراکتر و استفاده از ۱۱ هشتگ و ۳ اموجی اگر با یک عکس کیفیت بالا پخش شود بسیار اثرگذاری بیشتری نسبت به یک پست ویدئویی با ۵ هشتگ و یک اموجی در اینستاگرام است.

و همچنین برای انتشار محتوای اثربخش در شبکه اجتماعی لینکداین ، از هشتگ و یا اموجی استفاده نکنید (قابلیتش رو نداره) و از طرفی انتشار یک لینک با متن کوتاه تا ۱۵۰ کاراکتر بیشتر از موارد دیگر توصیه می‌شود.

برای اینکه بیتشر درباره محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی بدونید میتونید اینفوگرافیک زیر رو با دقت مشاهده کنید تا متوجه موضوع بشوید

تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی
تبلیغات اثرگذار در شبکه های اجتماعی

امیدوارم از مقاله محتوای اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی راضی باشید و مطالب قبلی و بعدی ما رو هم مشاهده کنید ، لطفا اگر از ما راضی هستید مطالب ما را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و یا در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.