دیجی اسکریپت

نقد و بررسی افزونه و قالب در WordPress.org | دیجی اسکریپت

نقد و بررسی افزونه و قالب در WordPress.org
[ad_1]

نقد و بررسی افزونه و قالب در WordPress.org

نقد و بررسی افزونه و قالب در WordPress.org

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان و اپن سورس هست که توسعه دهندگان و طراحان با مهارت های خود توانسته اند با اشتراک گذاری افزونه و قالب های خود به وردپرس کمک کنند و هر روز وردپرس را به یک سیستم قوی تر تبدیل کنند. و یک نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که کاربران هم میتوانند به توسعه وردپرس کمک کنند، یکی از آنها نقد و بررسی افزونه و یا قالبی هست که در wordpress.org استفاده میکنید.

در وردپرس دو پلت فرم به نام های wordpress.com و wordpress.org وجود دارد، در این آموزش تمرکز ما بر پلت فرم wordpress.org است. یک پلت فرم سیستم مدیریت محتوا منبع باز است که میتوانید بیش از ۵۰۰۰۰ افزونه و قالب رایگان از آنجا دریافت کنید. تمامی افزونه ها و قالب ها نیز منبع باز هستند و توسعه دهندگان آنها مبلغی برای اشتراک گذاری محصولاتشان دریافت نمیکنند.

وارد سایت wordpress.org شوید و در فیلد جستجو به فرض مثال افزونه wpforms را جستجو کنید، سپس نتایج را مشاهده خواهید کرد.

امتیاز دهی افزونه ها

روی افزونه wpforms کلیک کنید و در صفحه باز شده روی تب Reviews کلیک کنید و حال میتوانید تمامی نظرات یا بازخوردها را بخوانید و همچنین نظر خود را هم اضافه کنید.

دیدن بازخوردها

دلیل اضافه کردن نظرات در WordPress.org

اگر از افزونه و قالب های مفیدی در وردپرس استفاده میکنید میتوانید با دادن نظرات خود در مورد آن محصولات به بقیه کاربران کمک کنید تا تصمیم درستی بگیرند و بهترین افزونه را از سایر افزونه ها انتخاب کنند.

کاربران معمولا به دنبال افزونه هایی هستند که دارای امتیاز بیشتری(دارای ستاره بیشتری) هستند و تعداد نصب آنها بیشتر از افزونه های دیگر بوده است. و زیاد به افزونه های که امتیازی ندارند و نصب نشده اند اعتنا نمیکنند. همین امر سبب میشود افزونه های جدید را نیز در نظر نگیرند و نصب نکنند.

افزونه های جدیدی که بررسی نشده اند

شما میتوانید با امتیاز دهی و نظر دادن و نقد وبررسی محصولات جدید، نظرات دیگر بازدید کنندگان را تغییر دهید تا افزونه های جدید هم استفاده و نصب شوند.

نحوه نقد و بررسی افزونه و قالب در WordPress.org

برای این که بتوانید به افزونه و قالب های ارائه شده توسط توسعه دهندگان در سایت WordPress.org امتیاز دهید در ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. وارد سایت شوید و در گوشه بالا سمت راست روی لینک Register کلیک کنید.

ایجاد حساب کاربری

پس از ورود به سیستم شما میتوانید مانند روش بالا به صفحه افزونه مورد نظر بروید و در تب Reviews در سمت راست روی دکمه add my review کلیک کنید.

افزودن نظر جدید

حال بازخورد خود را نسبت به افزونه نوشته و امتیاز دهی دهید.

نوشتن بازخورد خود نسبت به افزونه

اکنون یک عنوان برای نقد و بررسی خود نوشته و در مرحله بعد با انتخاب ستاره به افزونه امتیاز دهید و در آخر جزئیات دقیق بررسی را بنویسید. همچنین برای امتیاز دهی قالب ها نیز همین روش را به کار ببرید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.