دیجی اسکریپت

نمایش اخبار مهم به صورت پاپ آپ در وردپرس | دیجی اسکریپت

نمایش اخبار مهم به صورت پاپ آپ در وردپرس

نمایش پاپ آپ در وردپرس

نمایش اخبار مهم به صورت پاپ آپ در وردپرس

اگر بخواهید در سایت وردپرسی خود مطالب و اخبار مهم را به صورت پاپ آپ در سایت یا صفحه/ نوشته برای کاربران به نمایش بگذارید از افزونه Easy Modal استفاده کنید. Easy Modal یک افزونه خوب و کاربردی در این زمینه می باشد و کار با آن خیلی ساده و راحت است، میتوان پاپ آپ های متفاوت ایجاد کرد و در بخشهای مختلف سایت به نمایش گذاشت.

نحوه کار با افزونه Easy Modal

افزونه را نصب و فعالسازی کنید، سپس منو جدیدی به نام Easy Modal به پیشخوان وردپرس اضافه میشود. روی تب modals> add new کلیک کنید و اولین مدال خودتان را ایجاد کنید.

در تب عمومی، در ابتدا یک نام برای مدال خود بنویسید، بعد نوع بارگذاری پنجره پاپ آپ را مشخص کنید که در صفحه/ نوشته یا سایت نمایش داده شود. در آخر عنوان را مشخص و متنی که میخواهید در پنجره نمایش داده شود را نوشته و روی انتشار کلیک کنید.

در تب بعدی اندازه و موقعیت مدال و نوع و سرعت انیمیشن را مشخص نمایید. در تب close options مشخص کنید که با زدن دکمه ESC پنحره پاپ آپ بسته شود. و در آخرین تب، کد یکی از سه مثالی که باعث میشود مدال باز و اجرا شود را کپی کنید.

سپس در مرحله آخر وارد صفحه/ نوشته دلخواه خود شوید، و کد را جایگذاری کنید. و در متاباکس easy modal پایین صفحه، نام مدال را انتخاب کنید.

پس از نمایش صفحه، روی دکمه ایجاد شده کلیک کنید، حال مطلب مهمی یا مدال که ایجاد کردید را مشاهده خواهید کرد.

در صفحه تنظیمات افزونه، در تب عمومی میتوان مدال های ایجاد شده، تمام تنظیمات لحاظ شده را حذف کنید. و حتی میتوانید مدال های دیگر را  از این قسمت درون ریزی کنید.

چه راحت مطلب مهم را در سایت خود نمایش دادید 🙂 !

اگر افزونه حرفه ای تری برای پاپ آپ می خواهید اینجا کلیک کنید

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.



لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.