دیجی اسکریپت

نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10 | دیجی اسکریپت

نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10
[ad_1]

اگر به وب سایت های مختلف دقت کرده باشید احتمالاً لیستی از بهترین های آن وب سایت را مشاهده کردید. انجام این کار در وردپرس امکان پذیر نمی باشد مگر اینکه بخواهید از افزونه ای برای انجام این کار استفاده کنید. امروز در بیست اسکریپت می خواهیم به معرفی افزونه Top 10 که قابلیت نمایش پست های محبوب در وردپرس رو داره بپردازیم، پس اگر شما هم می خواهید چنین امکانی را برای وب سایت خود مهیا کنید در این مقاله آموزش وردپرس با ما همراه باشید.

 

نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10

 

نمایش مطالب محبوب با افزونه Top 10

برای ایجاد لیستی از بهترین های وب سایت پلاگین وردپرس متعددی به وجود آمده است اما Top 10 یکی از بهترین و محبوب ترین های این کار می باشد که دو ویجت دارد و شما را قادر به نمایش بهترین پست های خود و یا تمام پست های خود در یک لیست می کند همچنین افزونه Top 10 از تصاویر بند انگشتی، ابزارک ها، شورت کد ها، نوع پست سفارشی استایل های Css حمایت می کند. و همینطوراین افزونه برای کاهش دادن بارگذاری سرور از سیم کشی داخلی خود کمک می گیرد والبته افزونه Top 10 با افزونه های کَش وردپرس نیز سازگاری دارد.

 

یکی دیگر از امکانات افزونه Top 10 این است که یک کتابخانه API قوی دارد که می توان آن را با اکشن و فیلتر های وردپرس ارتقا داد. یعنی می توانید کد ها را ارتقا و گسترش دهید که به واسطه آن بتوانید ویژگی های جدیدی را اضافه کنید. در ادامه می خواهیم به ویژگی این افزونه بیشتر بپردازیم.

 

ویژگی های افزونه Top 10

  • شمارنده صفحه: در این ویژگی هر یک ساعت همه مطالب، صفحات و پست سفارشی شمرده شده و به طور اتوماتیک به نمایش در می اید.
  • پست های محبوب: با این ویژگی شما قادر هستید بهترین پست ها و یا همه پست های خود را در یک لیست به نمایش در  بیاورید، و یا در یک محدوده زمانی پست ها را به نمایش دهید.
  • ابزارک: ابزارک ها شما را قادر می سازد که در یک محدوده زمانی ویژه مثلاً روزانه همه پست ها را نمایش دهید. و همینطور همه پست ها را در ساید بار وب سایت خود به نمایش دراورید.
  • شورت کد ها: به عنوان مثال دو شورت کد  [tptn_list] و [tptn_views] که از این ها برای به ترتیب نمایش دادن لیست پست ها و تعداد پست ها استفاده می شود.
  • پشتیبانی از تصاویر بند انگشتی: از یک تصویر سفارشی tptn_thumbnail که در صفحه تنظیمات ابعاد آن مشخص شده است برای تصویر بند انگشتی استفاده می کند. و یا به طور پیش فرض تصویر اولین پست شما را دریافت می کند و به جا تصویر بند انگشتی نمایش می دهد. راه دیگری نیر وجود دارد که آن این است که خودمان به طور دستی آدرس تصویر بند انگشتی را وارد وردپرس کنیم.
  • در نظر نگرفتن پستها: با استفاده از این امکان شما قادر هستید پست مورد نظرتان را نادیده بگیرید یعنی با انتخاب دسته بندی ها آن پست را حذف کنید و نمایش ندهید، در واقع قادر هستید که پست موردنظر تان را با نوشتن شناسه های پست در لیست بهترین پست ها قرار ندهید.
  • استایل ها: ویژگی دیگر این افزونه این است که می توانید از Css های سفارشی مورد نظر خود و همینطور از استایل های مختلف استفاده کنید.
  • و در آخر ویژگی همانطور که قبلاً همه گفته بودیم این افزونه با افزونه های کَش وردپرس سازگاری دارد.

 

نحوه کار با افزونه Top 10

قبل از شروع کار ابتدا از انتهای همین مقاله افزونه Top 10 را دانلود کنید و سپس به نصب و فعال سازی آن اقدام کنید. بعد از این کار مشاهده می کنید که به منو های پیشخوان وردپرس شما منوی به نام Top 10 اضافه شده است. این افزونه دارای تنظیمات سختی نمی باشد و شما به سادگی می توانید آن را مطابق نیاز خود تنظیم کنید. در ادامه در پیشخوان وردپرس خود به بخش نمایش و سپس قسمت ابزارک ها بروید و دو ابزارک overall count و popular posts را به ساید بار قالب خود با دراگ کردن اضافه کنید.

نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10

درباره بخش تنظیمات باید گفت که، در بخش تنظیمات افزونه Top 10 شما می توانید تنظیم کنید که چه تعداد پست نمایش داده شود و یا نوع پست سفارشی را معین کنید و یا کَش سیستم را فعال کنید، همینطور می توانید اندازه تصویر بند انگشتی و استایل لیست بهترین پست ها را نیز تنظیم کنید.

نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10

در انتها شما باید به ویرایش پست ها و صفحات خود بپردازید و تصویر بند انگشتی را تعیین کنید و انتخاب کنید که  این پست مورد نظر جزو لیست بهترین پست ها قرار بگیرد یا نه.

نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10

کلام آخر

امروز در بیست اسکریپت به معرفی افزونه Top 10 نمایش مطالب محبوب در وردپرس و ویژگی های آن پرداختیم که با استفاده از آن می توانستیم لیستی از بهترین پست های خود را ایجاد کنیم و در وب سایت به نمایش بگذاریم. پس اگر شما می خواهید چنین امکانی را برای وب سایت خود فراهم کنید از افزونه Top 10 استفاده کنید.

نوشته نمایش مطالب محبوب در وردپرس افزونه Top 10 اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.