دیجی اسکریپت

نمایش مطالب پست سفارشی وردپرس در صفحه اصلی index | دیجی اسکریپت

نمایش مطالب پست سفارشی وردپرس در صفحه اصلی index
[ad_1]

از قابلیت های وردپرس برای مدیریت بهتر مطالب با موضوعات متفاوت امکان ساخت پست سفارشی یا پست تایپ است که می توان علاوه بر بخش نوشته های خود وردپرس قسمتی جداگانه برای ایجاد مطلب با فرمت و امکانات دلخواه ایجاد کرد به عنوان مثال می توان تصاویر شاخص، ویرایشگر دیداری و متنی، دسته ها، خلاصه مطلب و … را حذف کرد و تنها از فیلد زمینه های دلخواه برای ایجاد قابلیت دلخواه استفاده کرد.

 

098941-firey-orange-jelly-icon-social-media-logos-wordpress-logo-square

 

همینطور که می دانید در حالت عادی امکان نمایش نوشته های custom post types در صفحه اصلی همراه با سایر مطالب وجود ندارد در این مطلب از سایت قصد معرفی کد نمایش مطالب پست سفارشی وردپرس در صفحه اصلی index یا home قالب وردپرس را داریم پس تا پایان همراه ما باشید.

 

کد نمایش مطالب پست سفارشی وردپرس در کنار نوشته های اصلی

بیشتر پلاگینهایی که دارای بخش تنظیمات مستقل هستند مانند افزونه فروشگاه ساز ووکامرس و پلاگین دانلود به ازای پرداخت وردپرس edd یا easy digital downloads از پست تایپ برای نمایش محصولات استفاده می کنند. در حالت کلی عدم نمایش محصولات در صفحه اصلی توسط این دو پلاگین از ویژگی های آنان به حساب می آید تا بتوان به شکل دلخواه و در مکان مناسب کالاهای خود را نمایش داد اما اگر می خواهید محصولات تان در صفحه اصلی و در کنار سایر مطالب نمایش داده شوند می توانید از کد زیر در فایل فانکشن functions.php قالب وردپرس استفاده کنید. برای افزودن پست تایپ های دیگر تنها کافیست نام انرا به همراه علامت , در کنار سایر پستهای سفارشی اضافه کنید.

 

add_filter( 'pre_get_posts', 'my_get_posts' );
function my_get_posts( $query ) {
    if ( is_home() && $query->is_main_query() )
      $query->set( 'post_type', array( 'post', 'download', 'product') );
    return $query;
}

 

نوشته نمایش مطالب پست سفارشی وردپرس در صفحه اصلی index اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.