دیجی اسکریپت

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس | دیجی اسکریپت

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس
[ad_1]

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس

دو روز پیش چگونگی حذف نام نویسنده از پستها را در وردپرس ارائه دادم، اما آموزش امروز برای آن دسته از کاربرانی که چندین محتوانویس دارند و مطالب آماده می‌کنند اما شما تمایل دارید تمامی پستها در سایت تنها با نام یک نویسنده در سایت منتشر کنید.

 

با ما همراه باشید تا راه حل نمایش نام نویسنده عمومی برای تمامی پستهای منتشر شده در سایت را توضیح دهم. اما یک نکته ای که وحود دارد این است که هنگامی که یک نام برای تمامی پستهای سایت خود انتخاب کردید دیگر این عمل قابل بازگشت نیست و تمامی پستها با همان نام نمایش داده می‌شود.

 

در یک صورت شما می‎توانید نام نویسنده را از عمومی به نام نویسنده اصلی تغییر دهید، به صورت دستی قبل از انتشار پست نام نویسنده را تغییر دهید.

 

راه حل چیست؟

برای شروع یک کاربر جدید(نویسنده جدید) به سایت وردپرس خود اضافه کنید، وارد پنل مدیریت وردپرس> کاربران> افزودن شوید، در بخش نام کاربری یک نام کاربری عمومی مانند editorialteam نوشته و ایمیل را وارد نمایید و روی افزودن کاربر تازه کلیک کنید.

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس

سپس به بخش کاربران> همه کاربران بروید و زیر نام کاربری که ایجاد کردید روی ویرایش کلیک کنید.

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس

در قسمت لقب> نام نویسنده ای که میخواهید  در زیر پستها نمایش داده شود را نوشته و در قسمت نمایش عمومی نام> همان نام را انتخاب کنید. و در صورت دلخواه میتوان بیوگرافی و آواتار را اضافه کرده و در آخر روی به روز رسانی کاربر کلیک کنید.

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس

در مرحله آخر به بخش نوشته‌ها> همه‌ی نوشته‌ها بروید و مانند زیر تیک چکباکس عنوان را زده و در بخش کارهای دسته جمعی> ویرایش> اجرا را کلیک کنید.

نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس

در پنجره باز شده، در بخش نویسنده، نام نویسنده عمومی که در بالا اضافه کردید را انتخاب و به روز رسانی کنید. وردپرس اکنون نام نویسنده تمام پست های انتخاب شده را با نام انتخابی شما جایگزین می‌کند.

نوشته نمایش نام عمومی نویسنده در پست های وردپرس اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.