دیجی اسکریپت

نمایش ID بخش های مختلف وردپرس با افزونه Catch IDs | دیجی اسکریپت

نمایش ID بخش های مختلف وردپرس با افزونه Catch IDs
[ad_1]

نمایش ID بخش های مختلف وردپرس

در تمامی بخش های مختلف وردپرس، هنگامی که صفحه و نوشته و دسته بندی، برچسبی و موارد دیگر ایجاد می شود همراه با آنها یک شناسه یا ID تولید می‌شود. این آیدی تنها زمانی که آن نوشته یا صفحه را اجرا میکنید نمایان می شود. اما گاهی اوقات به شناسه نیاز داریم و برای نمایش ID بخش های مختلف وردپرس می‌توانید از یک افزونه کم حجم و کارآمد استفاده کنید. یک راه دسترسی سریع تر به شناسه استفاده از افزونه Catch IDs می باشد.

بعد از نصب افزونه یک ستون به نام ID در کنار پستها، صفحات، رسانه ها و دسته بندی ها ظاهر می شود و به راحتی میتوانید شناسه را یادداشت و به کار ببرید. در اصل، یک افزونه ساده و سبک برای نشان دادن شناسه پست، صفحه، رسانه، دسته بندی، برچسب و کاربر در جدول بخش مدیریت وردپرس است.

نحوه کار با افزونه Catch IDs

در ابتدای کار افزونه را دریافت و نصب کنید، پس از فعال سازی افزونه، منو جدیدی به نام Catch IDs در پیشخوان وردپرس نمایان می شود. وارد صفحه افزونه شوید، بخش های مختلف وردپرس را مشاهده می کنید که در اینجا میتوانید تعیین کنید چه بخش هایی از وردپرس شناسه شان فعال و یا غیرفعال باشد.

نمایش ID بخش های مختلف وردپرس با افزونه Catch IDs

به همین سادگی! از این به بعد وارد بخش نوشته ها، صفحات، دسته بندی، دیدگاه ها، رسانه و غیره شوید ستون ID را خواهید دید. به فرض مثال، تصویر زیر شناسه یا آیدی نوشته ها را نمایش می دهد.

نحوه کار با افزونه Catch IDs

تنها با نصب این افزونه میتوانید خیلی راحت بدون پیکربندی تنظیمات به تمامی شناسه های بخش های مختلف وردپرس دسترسی داشته باشید.

موفق و پیروز باشید.

نوشته نمایش ID بخش های مختلف وردپرس با افزونه Catch IDs اولین بار در دلکد – دانلود اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.