دیجی اسکریپت

نوبت دهی اینترنتی با وردپرس + فعال سازی ارسال پیامک بوکلی | دیجی اسکریپت

نوبت دهی اینترنتی با وردپرس + فعال سازی ارسال پیامک بوکلی
[ad_1]

اگر شما هم در شرایط شیوع ویروس کرونا مانند بسیاری از کسب‌وکارها تصمیم گرفته‌اید برای کسب‌وکار خود از نوبت‌دهی آنلاین استفاده کنید تا از هرگونه اجتماع و شلوغی و بی‌نظمی جلوگیری شود و مهم‌تر از آن ارائه خدمات نوبت‌دهی اینترنتی باعث رضایت مشتریان شما شود، این مقاله با معرفی افزونه قدرتمند بوکلی و بررسی کامل این افزونه نوبت‌دهی آنلاین می‌تواند کمک شایانی به راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی آنلاین برای سایت وردپرس داشته باشد و تمامی سؤالات و دغدغه‌های شما را برطرف کند بنابراین همراه ما باشید تا از تمام ویژگی افزونه بوکلی از نوبت‌دهی اینترنتی گرفته تا ارسال پیامک بعد از دریافت نوبت را به شما معرفی کنیم.

فهرست محتوای این مقاله

افزونه بوکلی (bookly) چیست

افزونه نوبت‌دهی و رزرواسیون بوکلی فارسی (پلاگین نوبت‌دهی فارسی بوکلی) یک افزونه رزرواسیون وردپرسی است که به شما قابلیت فعال‌سازی سیستم نوبت‌دهی آنلاین در سایت خود را می‌دهد. شاید افزونه‌های دیگری نیز در این زمینه وجود داشته باشد اما افزونه نوبت‌دهی بوکلی در مدیریت و فروش وقت‌های آنلاین بسیار قوی و حرفه‌ای است.

نکته قابل‌توجه این افزونه در مقایسه با سایر افزونه‌های نوبت‌دهی اینترنتی این است که با تاریخ و تقویم شمسی سازگار است و به همین دلیل خیلی از افراد با نام نسخه فارسی شمسی بوکلی از این افزونه یاد می‌کنند. همچنین یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد افزونه بوکلی این است که به‌محض رزرو نوبت این امکان وجود دارد که به مدیر و مشتری پیامک ارسال شود.

موارد بالا باعث شده است که افرونه بوکلی به عنوان بهترین افزونه نوبت دهی وردپرس رایگان به صورت فارسی و راست چین شناخته شود.

مزایای افزونه نوبت دهی بوکلی

  • تنظیم تاریخ و تقویم شمسی
  • امکان ارسال پیامک به مشتری و مدیر
  • ریسپانسیو و واکنشگرا بودن
  • سازگار با ووکامرس
  • دارای درگاه زرین پال و ملت
  • مدیریت ساده بر پایه وردپرس
  • رزرو نوبت بدون نیاز به ثبت نام
  • تنظیم زمان برای هر نوبت
  • امکان لغو نوبت
  • گزارش گیری لحظه ای
افزونه نوبت دهی وردپرس
افزونه نوبت دهی وردپرس

افزونه بوکلی برای چه سایت‌هایی مناسب است؟

تصور کنید یک پزشک برای نوبت‌دهی و رزرواسیون سایت خود از سیستم نوبت‌دهی آنلاین استفاده کند، بیماران بدون نیاز به مراجعه حضوری و یا حتی تماس تلفنی در سایت نوبت خود را از بین نوبت‌های آزاد انتخاب می‌کنند و با اتصال به درگاه پرداخت هزینه را پرداخت می‌کنند و نوبت خود را رزرو می‌کنند. به همین راحتی!

از طرفی سیستم نوبت‌دهی باعث می‌شود که هزینه‌های مجموعه شما نیز کاهش پیدا کند. دیگر نیازی نیست برای پاسخگویی به تلفن‌های نوبت‌دهی مشتریان چند منشی استخدام کنید و یا چندین خط تلفن ثابت اینترنتی خریداری کنید.

فرقی نمی‌کند حوزه کاری شما چیست. درصورتی‌که وب‌سایت شما نیاز به نوبت‌دهی آنلاین دارد می‌توانید از افزونه قدرتمند نوبت‌دهی وردپرس بوکلی که درواقع افزونه رزرو وقت آنلاین برای وردپرس است استفاده کنید. با نصب افزونه بوکلی بر روی سایت خود می‌توانید به‌راحتی سیستم نوبت‌دهی را به سایت خود اضافه کنید.

شاید در ابتدا فکر کنید افزونه بوکلی فقط برای نوبت‌دهی به‌صورت آنلاین برای بیماران و سایت‌های پزشکی است اما اگر عمیق‌تر بررسی کنید هر کسب‌وکاری که نیاز دارد مشتری از قبل وقت رزرو کند می‌تواند از افزونه فارسی خرید بلیت bookly یا همان افزونه رزرواسیون فارسی وردپرس استفاده کند. در ادامه برخی از کسب‌وکارهایی که افزونه بوکلی می‌تواند در نوبت‌دهی به آن‌ها کمک کند را آورده‌ایم.

  • سایت های رزرو و فروش بلیت سینما
  • فروش بلیت استخر
  • آرایشگاه‌ها
  • دفاتر وکالت
  • عکاسی و آتلیه 
  • تعمیرگاه
  • کارواش
  • کلینیک‌های پزشکی
  • باشگاه‌های ورزشی
  • و…

ارسال پیامک اطلاع رسانی در افزونه پیامک بوکلی

در افزونه بوکلی زمانی که مشتری نوبت خود را ثبت می‌کند یک پیامک حاوی مشخصات رزرو نوبت ازجمله، ساعت مراجعه، تاریخ و … برای مشتری ارسال می‌شود و یک پیامک نیز به مدیر سایت ارسال می‌شود تا از نوبت‌های گرفته‌شده اطلاع پیدا کند. با این ویژگی دیگر نگران فراموش‌شدن تاریخ نوبت‌ها توسط مشتری نخواهید بود و حجم قابل‌توجهی از تماس‌های شما بابت رزرو نوبت‌ها و فراموشی نوبت‌های گرفته‌شده کم خواهد شد.

مزیت مهم دیگری که استفاده از افزونه بوکلی برای شما خواهد داشت این است که با توجه به ارسال پیامک‌های نوبت‌دهی از طریق نرم‌افزار پنل ارسال اس ام اس می‌توانید به‌طور دقیق آمار نوبت‌های گرفته‌شده را به‌صورت روزانه در پنل پیامک خود داشته باشید.

فعالسازی افزونه پیامک بوکلی

برای اینکه پیامک رزرو نوبت بوکلی از طریق سایت شما با استفاده از افزونه بوکلی ارسال شود نیاز به تهیه یک پنل اس ام اس دارید. نکته مهم در خرید پنل اس ام اس این است که اولاً یک پنل پیامکی تهیه شود که با افزونه بوکلی سازگار باشد و همچنین قابلیت ارسال سریع پیامک (در کمتر از ۵ ثانیه) را داشته باشد که مشتری به‌محض دریافت نوبت بتواند اطلاعات ثبت نوبت اینترنتی خود را از طریق پیامک دریافت کند. مساله قابل‌توجه ای که وجود دارد و باعث شده است که مدیران سایت‌ها در استفاده از افزونه بوکلی تردید کنند مشکل عدم دریافت پیامک توسط مشتری به دلیل به لک لیست بودن (مسدود بودن پیامک‌های تبلیغاتی) است. اگر سامانه پیامکی که برای افزونه pro bookly فارسی خود تهیه می‌کنید خط خدماتی ارائه دهد این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

اکثر شرکت‌های سامانه پیامک خط خدماتی را فقط به افراد حقوقی ارائه می‌دهند و نیاز به پرداخت سفته و صرف زمان است. شرکت فراز اس ام اس که درزمینهٔ سامانه پیامک فعالیت گسترده‌ای دارد خط خدماتی عمومی بدون نیاز به سفته حتی به افراد حقیقی نیز ارائه می‌دهد.

با استفاده از خط خدماتی و استفاده از روش ارسال بر اساس پترن پیامک نوبت‌دهی شما که جنبه کاملاً اطلاع‌رسانی دارد را همه افراد حتی به لک لیست‌ها نیز دریافت خواهند کرد.

در ادامه روش نصب افزونه بوکلی و اتصال به سامانه پیامک فراز اس ام اس را توضیح خواهیم داد تا به‌محض رزرو به مدیر سایت و همچنین مشتری پیامک ارسال شود.

۹ گام نصب و پیکربندی افزونه نوبت دهی و رزرواسیون bookly

بعد از نصب افزونه پیامک بوکلی در سایت خود برای اینکه بتوانید پیکربندی افزونه را انجام دهید و سایت خود را به سامانه پیامک فراز اس ام اس وصل کنید مراحل زیر را انجام دهید:

در قسمت نوبت دهی > تنظیمات > پنل پیامک فراز اس ام اس> وارد شده و نام کاربری و رمز عبور سامانه پیامک فراز اس ام اس را وارد کنید.

پنل پیامک بوکلی
پنل پیامک بوکلی
  1. اطلاعات آدرس وب سرویس، شماره خط خدماتی اعلام شده از سمت فراز اس ام اس را در این قسمت وارد کنید.
  2. تنظیمات را ذخیره کنید تا اتصال اولیه برقرار شود.
  3. برای ارسال سریع پیامک (در کمتر از ۵ ثانیه) نیاز است که ارسال پیامک بر اساس پترن را در افزونه بوکلی فعال کنید. مجدد نوبت دهی > اعلان پیامک را انتخاب کنید.
  4. در تصویر زیر فرقی نمی کند که قصد فعالسازی کدام قسمت را دارید، تنها کافی است روی دکمه فعال کلیک کنید تا فعال شود.
پیامک های ارسالی در بوکلی
پیامک های ارسالی در بوکلی

برای ایجاد پترن در هر قسمت بر روی دکمه ویرایش کلیک می کنید.

وارد سامانه پیامک فراز اس ام اس می شوید و از منو سمت راست> ارسال بر اساس پترن را انتخاب می کنید.

پترن خود با متن و متغیرهای دلخواه را ثبت کنید. توجه داشته باشید باید قبل و بعد از متغیرها از علامت % استفاده کنید و نام مجموعه خود را در انتهای پترن بنویسید و ثبت را کلیک کنید.

کد پترن مربوطه را کپی کنید و مجدد در قسمت نوبت دهی > اعلان پیامک > بدنه > کد پترن را وارد کنید و متغیرها را در ادامه آن مقدار دهی کنید و تغییرات را ذخیره کنید.

تنظیمات با موفقیت و به همین راحتی انجام شد!

می توانید افزونه بوکلی و ویدیو آموزشی نصب و اتصال افزونه بوکلی به سامانه پیامک فراز اس ام اس را در لینک زیر مشاهده کنید:

https://farazsms.com/bookly-plugin/

حال می توانید در سایت خود در قسمت نوبت دهی آنلاین تست را انجام دهید و از نتیجه کار خرسند شوید.

ازآنجایی‌که سیستم نوبت‌دهی آنلاین می‌تواند در کاهش هزینه‌های مجموعه‌هایی که مشتری قبل از مراجعه نیاز به نوبت دارد نقش چشم‌گیری داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر هنوز برای کسب‌وکار خود سایت راه‌اندازی نکرده‌اید هر چه سریع‌تر اقدام به فعال‌سازی سایت و استفاده از افزونه بوکلی برای نوبت‌دهی کنید تا با سیستم نوبت‌دهی حرفه‌ای بتوانید خدمات بهتر و بیشتری را با صرف هزینه‌های کمتر به مشتریان خود ارائه دهید.

برای تهیه پنل پیامکی سازگار با افزونه بوکلی نیز پیشنهاد ما پنل اس ام اس فراز اس ام اس است ( (www.farazsms.com که با تمامی افزونه های وردپرس و ووکامرس سازگار است. برای دانلود سایر افزونه های پیامکی به صفحه افزونه های پیامکی در فراز اس ام اس مراجعه نمایید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.