دیجی اسکریپت

نکات بازاریابی اپلیکیشن - ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب | دیجی اسکریپت

نکات بازاریابی اپلیکیشن – ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب
[ad_1]

اپلیکیشن مارکتینگ

خیلی از شما با فروش اپلیکیشن به مشتریان اینترنتی آشنایی دارید اما در این مطلب نکاتی را میگوییم که هنگام بازاریابی اپلیکیشن یا فروش اپلیکیشن شما به کسب و کارهای کوچک به کمکتان می‌آید و خوب است که در استراتژی بازاریابی خود درنظر بگیریدشان.

همیشه راه‌های متفاوت را برای پیشرفت و بیشتر شدن فروش خود امتحان کنید تا ببینید کدام یک فروش شما را به بیشترین میزان ممکن می‌رساند. در این مطلب ۱۵ نکته بازاریابی اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک را بررسی می‌کنیم.

برای فروش و بازاریابی فقط پشت سایت خود قایم نشوید. فراموش نکنید که اعتماد کردن و نزدیک شدن کاربران به یک کسب و کار به عنوان یک غریبه و استارت‌اپ بسیار دشوار است.

برای ایجاد صمیمیت و اعتماد در جلسات شرکت کنید تا با دیگران آشنا باشید و راحت‌تر به شما اعتماد کنند. مطالبی از کارهای خود برای بازاریابی اپلیکیشن تهیه کنید و در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا کاربران بسیار زیادی درباره شما شناخت پیدا کنند.

وقتی که شما یا کمک تلفن بازاریابی می‌کنید ، مشتریان شما حتما بعد از مکالمه به سایتتان سر میزنند تا اطلاعاتی که شما به آنها گفته‌اید را مورد بررسی قرار دهند و بیشتر با شما و کارتان آشنا شوند.

تلاش کنید در استراتژی بازاریابی خود استراتژی بازاریابی موبایلی هم در نظر بگیرید چون سریعترین راه برای برقرار کردن ارتباط با مشتریان است و شما از این راه بیشترین فرصت را برای فروش خواهید داشت.

بهترین کاری که می‌توانید در رابطه با بازاریابی اپلیکیشن انجام دهید توجه به نیازهای کاربران می‌باشد. به کمک تلفن‌های هوشمند نیازهای کاربران خود را با دقت و جزییات بیشتری دریافت میکنید.

فکر کنید که بدون تلفن‌های همراه چه اتفاقی می‌‌افتاد؟ شما با یک به یک کاربران و مشتریان خود صحبت میکنید و اطلاعاتی که دریافت می‌کنید را دسته بندی کرده و از آنها در کار‌های خود استفاده میکنید. میشه گفت این روند غیر ممکن و بسیار زیاد زمان میبرد.

تلاش نکنید که کاربران را مجاب به خرید و پذیرش کار خود کنید بلکه کسب و کار خودتون رو به شکلی گسترش و بهبود دهید که مشتریان تمایل زیادی به کسب و کار شما پیدا کنند.

هرچیزی که در دست دارید باید هدف آن انتقال ارزش کسب و کار شما به مشتری باشد. سرمایه و انرژی خود را با بازاریابی اپلیکیشن بیشتر صرف موبایل‌ها کنید زیرا صد در صد به نتیجه مطلوبی می‌رسید.

فقط به فکر فروش و بازاریابی اپلیکیشن خود نباشید. خودتان را جای خریدارانتان بگذارید. از چه راه‌هایی یک اپلیکیشن میتواند در کارها به آنها کمک کند؟ چگونه می‌توان مشکلی از آنها را حل کرد؟

کاربران شما آدم‌هایی شبیه شما هستند این نکته را در هر مرحله از ساخت ، فروش و بازاریابی اپلیکیشن خود از یاد نبرید.

فرایند فروش کاری سخت و زمان‌بر است. هرگز ناامید نشوید و به تلاش کردن برای فروش ادامه دهید، انگیزه خود را حفظ کنید تا آن روزهایی که منتظرشان ماندید فرابرسند.

مدیران کسب و کارهای کوچک به دلیل اینکه به صورت مستقل کار میکنند به خود میبالند و احساس غرور می‌کنند. بهترین اتفاق این است که شما به آنها نشان بدهید نگرانی‌های آنها را درک می‌کنید و برای احساسات آنها ارزش قائل می‌شوید.

واژه کسب و کار کوچک را پیش خودتان محفوظ نگه دارید برای توصیف این کسب و کارها خیلی از مواقع بار منفی به مدیرانش القا می‌کند.

تیم‌هایی که در کسب و کارهای کوچک کار میکنند بسیار به هم متصل و همراه هستند برای تمامی آنها به مساوات احترام قائل باشید و به عناوینی که دارند توجه نکنید آنها را یک تیم درنظر بگیرید.

وقتی که برای بازاریابی اپلیکیشن با مردم تماس می‌گیرید اطمینان خاطر حاصل کنید که زمان مناسبی را انتخاب کرده‌اید. به مشتریان نشان دهید که درک می‌کنید سرشان بسیار شلوغ است و زمان آنها برایشان ارزشمند است. با تلقین این حس‌ها افراد با اشتیاق بیشتری به سخنان شما گوش میدهند.

بهترین راه نزدیک شدن به کسب و کارهای کوچک اینه که به آنها اطمینان بدهید مشکلی را برای آنها رفع میکنید و یا هزینه‌های آنها را بسیار کم میکنید و در زمان آنها صرفه جویی می‌کنید. همیشه روی این نکته متمرکز باشید که چطور میشه که مفید واقع شوید.

هرگز فراموش نکنید که همه کسب و کارهای کوچک خودشان فروشنده‌های حرفه‌ای و قابلی هستند پس سعی نکنید از ترفندهای فروش در بازاریابی اپلیکیشن و یا هر چیز دیگری را برای آنها هم استفاده کنید. سر تعهدات خودتان بمانید و با جلب اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کنید.

کسب و کارهای کوچک آنقدری وقت ندارند که چندین جلسه برای رسیدن به توافق با شما درنظر بگیرند. خیلی زود و بدون مقدمه سر اصل مطلب بروید که نشان دهید برای وقت آنها ارزش میگذارید و مهمتر از همه به خودتان کمک می‎کنید.

موقع بازاریابی اپلیکیشن برای طراحی محصولات و یا خدمات لازم نیست به ویژگی‌های پیچیده و اضافه فکر کنید اصل اساس این خدمات و یا محصولات این است که کارآمد و مفید باشند. سادگی همه چیز را بسیار راحت‌تر می‌سازد.

مشتریان شما نمایش دهنده اعتبار شما هستند و به عبارتی دیگر همکاری با کسب و کارهای معتبر و خوشنام اعتبار بالایی به شما و کارتان میدهد.

در  بازاریابی اپلیکیشن مدیران کسب و کارها باید بدانند که جذب مشتری جدید هزینه‌ای زیاد معادل پنج برابر جذب مجدد مشتریان اسبق را دارد. پس در زمانی که اپلیکیشن و کسب و کار شما گسترده تر می‌شود جذب مجدد مشتریان خود را آغاز کنید و امتیازاتی برای وفاداریشان درنظر بگیرید.

برای کامل کردن این لیست می‌توانید هزاران مورد دیگر هم اضافه کنید. در این مطلب تلاش کردیم تا نکته‌های کوچکی که خیلی اهمییت دارند و بعضی اوقات از چشم میافتند را بگوییم تا سهم کوچکی در این راه داشته باشیم.

امیدوارم از مقاله نکات بازاریابی اپلیکیشن راضی باشید و مطالب قبلی و بعدی ما رو هم مشاهده کنید ، لطفا اگر از ما راضی هستید مطالب ما را در شبکه‌های اجتماعی خود منتشر کنید و یا در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما عضو شوید

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.