دیجی اسکریپت

همه چی در مورد سئوی تصاویر سایت شما | دیجی اسکریپت

همه چی در مورد سئوی تصاویر سایت شما
[ad_1]

پادکست ۱۴: همه چی در مورد سئوی تصاویر سایت شما

۴ از ۲ رای


سئوی تصاویر سایت

توی پادکست شماره ۱۴ در مورد سئوی تصاویر سایت شما هر چیزی که مهم هست رو توضیح دادم. پس پادکست این هفته میهن وردپرس رو حتما از دست ندید!

از قدیم گفتن محتوا پادشاه هست و یکی از بهترین نوع محتوایی که میتونید توی وب سایت استفاده کنید تصاویر هستند.

قبلا بارها و بارها گفتیم که یه تصویر میتونه خیلی بیشتر از چند تا پاراگراف متن منظور شما را به بازدید کننده وب سایتتون برسونه و تصاویر برای ارائه محتوا به کاربر و معرفی یک محصول یک مقاله خیلی می‌تونه به شما کمک کنه و بدون شک همیشه باید از تصاویر توی مقاله استفاده کنید. هر مقاله از وب سایت شما باید حداقل یک تا دو تا تصویر را داشته باشد.

اما سئوی تصاویر چیزی هست که هیچ موقع در رابطه باهاش صحبتی نشده و اگر هم صحبت شده خیلی کم در حد اینکه یه Alt اضافه کنید و تصویر کم حجم باشد و تو این پست می خوام در رابطه با سئوی تصاویر به صورت کامل توضیح بدم و بهتون بگم که چطوری میتونید تصاویر رو بهینه کنید که سئوی خوبی داشته باشد.

اولین چیزی که مد نظر داشته باشید این هست که توی مقالات وبسایتتون از تصاویر استفاده کنیم که خیلی معمولی هستش. اگر مقالات طولانی میشه برای اینکه کاربر خسته نشه توی مقاله یک سری تصاویر بین پاراگراف‌ها اضافه کنید.

اما تصاویر باید ویژگی‌هایی باید داشته باشه. اول اینکه باید سایز مناسبی داشته باشه که فقط از نظر سایز حجمی تصویر نیست. سایز حجمی باید با سایز ابعادی تصویر متناسب باشه.

دومین مورد نام تصویر هست. نام تصویر باید گویای محتوای تصویر شما باشد. در این مقاله بصورت کامل در مورد نحوه انتخاب نام تصویر و مابقی موارد توضیح دادم که امیدوارم مفید واقع بشه…

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.