دیجی اسکریپت

پروژه اسکریپت پشتیبانی آنلاین فارسی | دیجی اسکریپت

پروژه اسکریپت پشتیبانی آنلاین فارسی
[ad_1]

با سلام مجدد خدمت کاربران عزیز فری اسکریپت ، با توجه به نظرسنجی های جدیدی که توسط ما انجام گرفته متوجه شده ایم که کاربران و وبسایت های ایرانی نیاز به یک اسکریپت پشتیبانی فارسی و با قابلیت های زیاد دارند، با توجه به این موضوع گروه برنامه نویسی فری اسکریپت تصمیم گرفته است یک اسکریپت پشتیبانی و تیکتینگ فارسی و با امکانات بالا و استفاده آسان طراحی کند. طراحی اسکریپت هم اکنون شروع شده و میتوانید مراحل تکمیل و اطلاعات را در ادامه مطلب دنبال کنید.

پروژه اسکریپت پشتیبانی آنلاین فارسی

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم کدنویسی اسکریپت شروع شده و این اسکریپت به صورت متن باز و رایگان منتشر خواهد شد، کارآیی این اسکریپت در سایت هایی مانند فروشگاه ها، سایت های هاستینگ است و کسانی که چندین سایت دارند میتوانند یک قسمت پشتیبانی واحد برای همه آنها ایجاد کنند.

کاربران عزیز دقت داشته باشید که اسکریپت فروشگاه ساز دیگری توسط فری اسکریپت شروع شد اما به علت عدم پشتیبانی و رغبت کاربران و همچنین برداشته شدن تحریمات گوگل پلی از ایرانیان لغو شد، لازم است در مراحل برنامه نویسی این پروژه جدید کاربران ما را حمایت و یاری کنند. برای اسکریپت امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده اما از ایده ها و امکانات درخواستی کاربران نیز استفاده خواهیم کرد. کاربران عزیز با مراجعه به لینک زیر ایده های خود را در اختیار ما بگذارید.

 تاپیک دریافت ایده ها و نظرات کاربران – اینجا کلیک کنید

 

freesupport-ticket

نوشته پروژه اسکریپت پشتیبانی آنلاین فارسی اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.