دیجی اسکریپت

چرا بازیابی اطلاعات است که تقریبا غیر ممکن است داخلی درایوهای حالت جامد – باران وب | دیجی اسکریپت

چرا بازیابی اطلاعات است که تقریبا غیر ممکن است داخلی درایوهای حالت جامد – باران وب
[ad_1]

دریافت درک بهتر از چرا External Hard Drive Recovery, چالش برانگیز است, پس از آن انجام می شود توسط یک تیم از مهندسین حرفه ای تر می شود مهم است که آنها با خیال راحت و با دقت انجام بازیابی داده ها.

آیا شما می دانید که هنگامی که کامپیوتر شما حذف یک فایل آن را نمی ممکن است واقعا حذف شده ؟ به جای کامپیوتر خود را به سادگی مشخص شده فایل به عنوان بی اهمیت است. اگر کامپیوتر شما نشانه یک فایل بی اهمیت با توجه به اتفاقی erasure, این می تواند هزینه کسب و کارهای محلی بیش از £ ۱۲ میلیارد دلار در سال برای بازیابی اطلاعات و به روز رسانی امنیت در برابر اتفاقی فایل حذف شده. این ممکن است خسته کننده ترین بخش از اتفاقی فایل حک. اگر یک کامپیوتر نشانه یک فایل به عنوان بی اهمیت سیستم عامل شما ممکن است در بازنویسی این بخش ها هر زمان که به آن نیاز دارد بیشتر فضا ؟ اگر وجود دارد بیت از فضای استفاده نشده در خالی بخش این می تواند به سرعت بهبود به عنوان مقدار زمان طول می کشد تا بهبود بخش است که استفاده شده است و رونویسی. اما روند کار متفاوت با درایوهای حالت جامد.

قبل از اینکه داده ها را می توان نوشته شده در یک درایو solid-state یک حافظه فلش همراه باید پاک شود. از آنجا جدید درایوهای خالی آنها به راحتی می توان نوشته شده است. اما در یک درایو کامل وجود دارد نوشته شده است فایل های با بیت حذف فایل های طولانی در اطراف. نوشتن به یک درایو می کشد چرا که راننده می نویسد: اطلاعات بسیار کندتر است. این همچنین بدان معنی است که راننده به طور طبیعی کاهش می یابد و در طول زمان.

حل نوشتن مشکل و حفاظت از داده ها

تر و تمیز معرفی شد برای حل این مشکل از یک رانندگی آهسته به حذف بخش به طوری که داده های جدید را می توان ذخیره می شود. اما یک دستور Trim کمک می کند تا محافظت از اطلاعات به دلیل آن باعث می شود آن را تقریبا غیر ممکن است برای داده های داخلی حالت جامد دیسک درایو حذف شود. این اعمال نه به External Hard Drive Recovery, اگر چه. چرا نمی’t تر و تمیز کار بیش از درایوهای USB و یا آتش سوزی سیم رابط? از دستور Trim پشتیبانی نمی شود در این فرمت.

این ممکن است خبر خوب برای کسب و کار که ۵۸ درصد از کارکنان بستری باعث نقض امنیت بدون شک با توجه به اتفاقی داده ها حک. این به این معنی فایل های حذف شده قابل بازیابی از درایوهای سخت خارجی به این دلیل که فایل ها در حال نشستن در حافظه در حال انتظار برای بازیابی است. این همچنین می تواند به این معنی است که این فایل ها به عنوان آسیب پذیر به عنوان سنتی مغناطیسی هارد دیسک از داده ها را می توان بازیافت و هنوز هم به دست اشتباه می گیرند. هدف این است که برای اطمینان از امن و کامل بازیابی اطلاعات خود را پس از آن را از دست داده است و با توجه به سخت افزار و نرم افزار یا firmware موضوع است.

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید‌ه‌ای از تازه ترین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی‌ها، آشپزی، فیلم و عکس‌هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و … را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» هر روزه […]

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.