دیجی اسکریپت

چهار اولین و فصل قلاب در رمز و راز نوشتن – باران وب | دیجی اسکریپت

چهار اولین و فصل قلاب در رمز و راز نوشتن – باران وب
[ad_1]

چهار اولین ها: اولین جمله اول پاراگراف اول صفحه و فصل اول ~

اولین جمله: خود را اولین جمله تعداد برای چیزی. Don’t شروع به توصیف آسمان و یا زمینه مگر اینکه شما می توانید چیزی را که واقعا گرفتن یک خواننده است.

یک میلیون ستاره twinkled در آسمان و ماه آویزان کامل و سفید در میان آنها است.

آیا این جمله واقعا گرفتن شما می خواهید به دانستن بیشتر و یا به شما بگویم هر چیزی در مورد داستان ؟ هیچ. آن’s ضعیف اولین جمله … خسته کننده است.

در شب که مری جین آویزان از درخت بلوط در حیاط پشت یک میلیون ستاره twinkled در آسمان و ماه آویزان کامل و سفید در میان آنها است.

چگونه در مورد در حال حاضر ؟ آیا شما می خواهید بدانید که چرا او آویزان خودش ؟ که مری جین? چرا او قطع خودش خارج ؟ شاید او نیست. شاید او به قتل رسید. ببینید که چگونه بسیاری از افکار آمده است که یک جمله ؟

یک مطالعه انجام شده چند سال پیش نشان داد که موفق ترین رمان کلاسیک آغاز کرد و با جالب جمله حاوی یک ضمیر مانند ‘او’, ‘او’ یا ‘آنها’.

در شب که او خودش آویزان از درخت بلوط در حیاط پشت یک میلیون ستاره twinkled در آسمان و ماه آویزان کامل و سفید در میان آنها است.

در حال حاضر ما واقعا می خواهید به می دانم که او چه کسی است. و ما می خواهند بدانند که چرا او آویزان خودش.

اولین جمله نیاز به گرفتن خواننده خود را مانند یک گاو نر گودال و اجازه رفتن.

بند اول: بند اول نیاز به فاش کردن چیزی یک اشاره از طرح. آن را فقط ممکن است آشکار شود که در جمله اول با چیز دیگری اضافه شده است. شما می خواهید به نگه داشتن خواننده وجود دارد در آن لحظه. مراقب باشید که شما don’t سوئیچ آنها را از خلق و خوی.

در شب که او خودش آویزان از درخت بلوط در حیاط پشت یک میلیون ستاره twinkled در آسمان و ماه آویزان کامل و سفید در میان آنها است. زمینه glistened از شب باران. طوفان تا به حال خروشان از طریق چپ و همه چیز خیس شده. انبار درب flapped در بی قراری باد.

در حالی که این شرح است درگیر آن طول می کشد که خواننده را به دور از مری جین. آنچه شما می خواهید انجام دهید این است پیدا کردن یک راه برای بازگرداندن او به داستان به طوری که خواننده می خواهد به دانستن بیشتر در. به دانستن بیشتر در آنها به نگه داشتن خواندن.

در شب که او خودش آویزان از درخت بلوط در حیاط پشت یک میلیون ستاره twinkled در آسمان و ماه آویزان کامل و سفید در میان آنها است. زمینه glistened از شب باران به عنوان اگر مری جین که گریستم یک رودخانه از اشک قبل از لغزش طناب به دور گردن او. به سمت چپ از او لنگی بدن انبار درب flapped در بی قراری باد.

دوباره خواننده به مری-جین’s زندگی و وجود دارد یک اشاره از عذاب و بصری است که زنده و عاطفی. شما تقریبا می توانید ببینید بدن خود را حلق آویز از درخت.

اگر خود را در اولین جمله گفت و گو آن را آوردن. بند اول قانون و سپس به صورت پیش فرض به آن خط از گفت و گو به علاوه بعد بند و یا خط از گفت و گو. آنها را به حساب!

یک بند اول قرعه کشی خواهد شد شما به داستان و شما می خواهید به دانستن بیشتر در.

صفحه اول: صفحه اول صفحه که میانگین خواننده را به خواندن حتی در کتابفروشی و قاضی کار خود را در. برخی از خوانندگان را به خواندن آن را به تعیین اگر این کتاب بعدی آنها’ll را بخوانید و یا اگر آنها’ll گرفتن یکی دیگر از شمع.

در داستان صفحه اول خود را باید به اندازه کافی اقدام, شناسایی, گفتگو, طنز, راز, ماجراجویی یا تعلیق برای خواننده روشن کردن صفحه بعدی. است که هدف خود را. شما نیاز به پیدا کردن تعادل خود را بین روایت و گفت و گو و معرفی یک شخصیت دادن ما برخی از بینش به او و یا آن و یا به ما یک نگاه اجمالی از طرح% u2015by سایهای یا افشای قتل, عشق, علاقه, طنز, حادثه, ماجرا, آمده, و غیره.

به یاد داشته باشید این است که ابتدا داستان خود را. شما خواهد بود, معرفی شخصیت ها و پس از آن به عنوان داستان پیشرفت شما’ll توسعه این شخصیت% u2015their فیزیکی توصیف صدای خلق دوباره داستان روابط با دیگر شخصیت ها و انگیزه (خوب یا بد) برای تمام اقدامات خود را. Don’t انجام شرح کمپرسی (کامل بدن / لباس توضیحات) به عنوان به زودی به عنوان شما معرفی یک شخصیت است. به ما بگویید که تنها چیزی که ما نیاز به دانستن که در آن زمان.

فصل اول: اولین فصل تعداد با داشتن اندازه کافی عمل و گفت و گو برای حفظ خوانندگان درگیر و با یک پایان “فصل قلاب”.

فصل قلاب ~

فصل قلاب است که به سادگی یک روش از پایان یک فصل در یک “cliffhanger”. بسیاری از خوانندگان در حال وسوسه به سگ-گوش و یا نشانه گذاری و قرار دادن یک کتاب زمانی که آنها’ام به پایان رسید و یک فصل. شما don’t می خواهید آنها را به انجام این کار. شما می خواهید آنها را به احساس می کنم مجبور به روشن کردن صفحه و شروع به خواندن فصل بعدی. یکی از ساده ترین راه استفاده از یک فصل قلاب. شما اساسا پایان فصل با یک خط از متن که حاکی از یک رویداد.

او طرح میتوانست پاکت و جعبه کاهش یافته است به دست او است. او خندیدی در تحویل ، “It’s تولد من است.”

“جعبه می گوید بلا زرگران” مرد گفت. “تولدت مبارک.”

او درب بسته قلب او پرش به ضرب و شتم به او خیره شد و در کوچک جعبه در دست او است. تا به حال راجر او را فرستاده تا به او دستبند’d به او گفت در مورد ؟

او منتظر و سپس جعبه را باز کرد. هنگامی که او پوست کنده یک مربع از پنبه او اجازه دهید مبهوت بریده بریده نفس کشیدن. سپس خیره به هدیه او چیزی که او انتظار ندارد.

او فریاد زد.

هنگامی که نویسنده برگ فصل با این قلاب, ما فقط باید برای پیدا کردن آنچه’s که در جعبه. بنابراین ما به نوبه خود صفحه و خواندن فصل بعدی.

فصل پنجم

جعبه نشسته روی میز یک استخر از خون تراوش از یک گوشه.

“این می’t اتفاق می افتد” او زمزمه.

او peeked دوباره این زمان نگه داشتن نفس خود را. و آن وجود دارد. خونین ، کوچک خونین انگشت ….

بسیاری از زمان پرفروشترین نویسندگان با استفاده از این روش در کار خود را. برخی استفاده از آن را در پایان تقریبا هر فصل است. کلید این است که به تغییر قلاب. مطمئن شوید که برخی از دنباله عمل برخی از آنها dialogue برخی از آنها روایت.

فکر می کنم از یک بوش قلاب-جملات استفاده می کنید می تواند در پایان فصل.

  1. مادر من در جدول نشسته و با آرامش به من گفت که چگونه خواهر من درگذشت.
  2. “Don’t باز که!” فرانک جامعی.
  3. هنگامی که جاستین تبدیل گوشه او آمد چهره به چهره با آخرین فرد از او انتظار می رود برای دیدن.
  4. دکتر اخم کرد و با اشاره به x-ray. “هک چیست؟”
  5. وجود دارد و اسرار خانواده است. و یکی از آنها خالی از سکنه ،

کتاب قضاوت پوشش و همچنین چهار اولین ها. با استفاده از فصل قلاب را به کتاب خود را جالب تر به خواننده. و مهمتر از آن حفظ خواهد کرد آنها را خواندن.

© ۲۰۰۷ Cheryl کی Tardif

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.