دیجی اسکریپت

چه روزهایی از هفته، بهترین زمان برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی است؟ | دیجی اسکریپت

چه روزهایی از هفته، بهترین زمان برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی است؟
[ad_1]

ارتقاء فروشگاه ووکامرسی

دانستن اینکه چه روزهایی از هفته، بهترین زمان برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسیشما است، بسیار اهمیت دارد. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید؟ برای من هم در نگاه اول بسیار جالب بود که برای بهبود فروشگاه و بهینه‌سازی آن روزهای خاصی را باید در نظر بگیرم. امروزه هم که همه ما به یک نحوی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده یا در فکرش هستیم پس حتما باید در این زمینه اطلاعات خوبی کسب کنیم.
در این مقاله قصد داریم درباره روزهایی از هفته، که باعث بهینه‌سازی و بهبود فروشگاه ووکامرس می­‌شود، صحبت کنیم. بحث جذابی است، امیدوارم ما را همراهی کنید…

ارتقاء فروشگاه ووکامرسی

آیا می‌دانید چه روزهایی از هفته برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی روز مناسبی است؟
برای مثال، رستوران‌ها در روزهای تعطیل و آخر هفته شلوغ هستند… در این روزها احتمالاً نمی‌‏توانید به راحتی میز خالی پیدا کنید، در حالی که روزهای اواسط هفته، بسیار خلوت و ساکت هستند. البته این یک مثال بود و فروشگاه­‌های وکامرسی ممکن است در روزهای متفاوتی بیش‏ترین فروش را داشته باشند.

باید داده‌های هفتگی فروشگاه­ خود را بررسی کنید، تا متوجه شوید که چه روزهایی بیش‏ترین فروش را داشته­‌اید و در چه روزهایی فروش ندارید.
رستوران­ها می‌خواهند در روزهای آخر هفته، بیش‏ترین فروش را داشته باشند، پس از بهترین خدمتکارها و آشپزهای خود در این روزها استفاده می‌کنند. مسلماً در این روزها از یک خدمتکار تازه‌کار استفاده نمی­‌کنند. البته آن­ها به روزهایی هم که فروش کمی داشته‌­اند، توجه می‌کنند… مثل سه شنبه شب­‌ها که ممکن است در این روزها به خانواده‌ها بلیط­‌های تخفیفی را ارائه دهند، تا در این شب­‌ها از رستوران استفاده کنند.

داده‌­های آنلاین هفتگی

ارتقاء فروشگاه ووکامرسی

درست است که داده­‌های هفتگی فروشگاه اینترنتی متفاوت با رستوران‌­ها است؛ اما داده‌های هفتگی دقیقاً همان اهمیت را دارند. شما برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی و در نتیجه کسب و کارتان، باید داده‌­های فروشگاه را بررسی کنید.

برای مثال، داده­‌های یک فروشگاه آنلاین به صورت زیر بوده است:

  1. شنبه بیش‏ترین فروش را داشته، چون بعد از جمعه است.
  2. مشتری­‌ها بیشتر در شروع هفته خرید می­‌کنند تا آخر هفته
  3. خریدها در ساعت‌­های ابتدایی روز انجام می‌­شود: ۸ صبح
  4. چهارشنبه و سه شنبه بهترین روزهای ارسال ایمیل‌­های فروشگاه است.

این مثال حاصل از بررسی داده‌­های یک فروشگاه اینترنتی است. ممکن است داده­ فروشگاه شما، فاکتورها و نکات متفاوتی را به شما بگوید و صرفاً این نتایج را نداشته باشد.
بایستی داده­‌های فروشگاه خودتان را بررسی کنید، تا بتوانید استراتژی درستی را برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی انتخاب کنید.

چه باید کرد؟

پس شما باید داده­‌های هفتگی فروشگاه خود را بررسی کنید تا برای رونق آن، استراتژی‌های مناسب را انتخاب کنید. سوالی که الان پیش می­‌آید این است که، چطور می‌­توان از داده­‌های فروشگاه‌های ووکامرس استفاده کرد تا بهترین سود را برد؟
ما ۵ پیشنهاد داریم:

سر و صدای بزرگ: اگر می‌­خواهید یک سر و صدای بزرگ ایجاد کنید، بهترین خلاقیت خود را در روزهایی که بیش‏ترین فروش را داشته‌­اید، ارائه دهید. محصولات جدید را زمانی که چشم­‌های بیشتری ناظر شما هستند، عرضه کنید.

خوب و آسان: از طرف دیگر برای اینکه مطمئن شوید تبلیغات شما خوب کار می‌کند، می‌‏توانید محصولات جدید خود را در روزهایی با کم‏ترین فروش، ارائه دهید.

تعیین هدف: یک هدف در ذهن داشته باشید و آن را آزمایش کنید. اگر می‌­خواهید پول بیشتری به دست آورید، آیا عاقلانه است که روزهای پر فروش خود را باز ارتقا دهید یا اینکه سعی کنید که روزهای کم فروش را تقویت کنید؟

یکی را انتخاب و استراتژ‌ی‌­هایی که در ذهن دارید را امتحان کنید، تا نتیجه را ببینید. داده‏‌های هفتگی به شما خواهند گفت که چه چیزی درست کار می­کند و چه چیزی کار نمی­‌کند.

کارمندان: مطمئن شوید که در روزهای شلوغ، کارمندان شما آماده پاسخ به مشتریان هستند. ممکن است نیاز باشد تا طرح جدیدی را پی ریزی کنید و یا برنامه­ خود را تغییر دهید.

اصلاح کنید: می‌­توانید اصلاحات، بروز رسانی­‌ها و آموزش­‌های لازم را در روزهای کم فروش انجام دهید. به خودتان زمان دهید تا بدون هیچ نگرانی درباره به خطر افتادن روزهای پر فروش، مواردی که نیاز است را اصلاح کنید و به ارتقاء فروشگاه ووکامرسی دست یابید.

زمانی که داده‌­های درستی داشته باشید، قادر خواهید بود تا بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

iThemes Sales Accelerator برای گرفتن داده‌­های هفتگی

 ارتقاء فروشگاه ووکامرسی

شناخت داده‌­های هفتگی به شما کمک می­‌کند تا تغییرات لازم برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. اما این تغییرات را فقط با داشتن داده­‌های درست می­‌توانید انجام دهید. پس شما به داده‌­های صحیح هفتگی نیاز دارید، که با استفاده ازافزونه ووکامرس iThemes Sales Accelerator می­‌توانید به این داده‌­ها دسترسی پیدا کنید.

نتیجه گیری

همه ما برای فعالیت‌های روزمره و هفتگی خود برنامه‌ریزی می‌کنیم. اینکه امروز چه کارهایی انجام دهیم، فردا کجا برویم، چه روزی بهترین زمان برای خرید است و… . حال باید این برنامه ریزی را برای کسب و کار خود و ارتقاء فروشگاه ووکامرسی نیز در نظر بگیریم. متوجه شویم چه روزهایی بهترین روز برای فروش است، چه روزهایی فروش متوسطی داریم و چه روزهایی اصلا خبری از فروش نیست! اگر بتوانیم این مورد را تحلیل کنیم، با کمک آن می‌توانیم به بهبود فروشگاه اینترنتی و افزایش فروش خود کمک شایانی کنیم.

The post چه روزهایی از هفته، بهترین زمان برای ارتقاء فروشگاه ووکامرسی است؟ appeared first on ایکس اسکریپت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.