دیجی اسکریپت

چه نکاتی برای سرمایه گذاری در بازار نرم افزار? – باران وب | دیجی اسکریپت

چه نکاتی برای سرمایه گذاری در بازار نرم افزار? – باران وب
[ad_1]

بازار در برنامه است که معمولا حکومت توسط گوشی های هوشمند است. ما شاهد ظهور هزاران نفر از برنامه های کاربردی که در حال حمله به بازار است که در حال رقابت برای یک محل در میان رقابت است. بنابراین هیچ کس نمی داند زمانی که برنامه خواهد بود و ویروسی است که این نوع از برنامه ها و در نتیجه موفق محبوبیت. در این سال ما شاهد برنامه های کاربردی بازی مسلط بازار مانند توانمند گوگل بروید و آخرین سوپر ماریو اجرا شود. سرمایه گذاران در این بازار همیشه مشتاق به دنبال چیز بزرگ بعدی را به بازار اتفاق می افتد.

برنامه بازار فضایی است که توسط سرمایه گذاران(VCs). بسیاری از کاربران هستند یا جستجو برای اطلاعات و یا به دست آوردن برخی از اطلاعات است. بهتر است به مقایسه تجربه است که از یک فیلم و یا شما آن را تماشا و یا شما به سادگی نمی. آن است که همیشه بهتر است برای سرمایه گذاری در یک شرکت بزرگتر که در حال حاضر ساخته شده برخی از دستاوردها در این نرم افزار تلفن همراه فضا.

سرمایه گذاری در یک برنامه در مورد پرورش ارتباط در نتیجه ایجاد یک کامل در داخل مسیر با بنیانگذار. هیچ نرم افزار کامل هستند به عنوان آنها ممکن است در اولین تلاش و بسیاری از آنها هنوز هم در حال تحول است.

اما قبل از سرمایه گذاری در بازار نرم افزار برخی از عوامل در نظر گرفته شود و آنها عبارتند از:

گرده افشانی متقاطع نرم افزار

وجود دارد دو سخت قطعات مورد برنامه مبتنی بر بازار است. برای اولین بار است, دانلود برنامه و پس از آن می آید بخش سخت تر از اجازه دادن به کاربران برای باز کردن برنامه برای بیش از یک بار. چندین برنامه های شخص ثالث در حال تشویق بسیاری از برنامه های به جای تک برنامه های مستقل.

اهمیت روند

پیام و برنامه های اخیر روند به آنها اجازه می دهد تا کاربر را به صحبت با یکدیگر حتی بدون نگاه کردن به هر یک از دیگر. اسنپ چت و iMessenger انواع مسنجر نرم افزار اجازه می دهد همکاری بین دوستان است. در واقع Zappos از آمازون کمک می کند تا به فروشگاه با دوستان.

امن ترین شرط هستند, مواد غذایی و نوشیدنی برنامه های. شما می توانید اطلاعات مهم در دستور نزدیکترین رستوران و یا مواد غذایی است که خورده شده توسط شما. ما می بینیم که در مواد غذایی و نوشیدنی طبقه بندی بسیاری از برنامه های محبوب هستند اما کسانی که بدون انسان به انسان گفتگو هستند برنامه های که در حال انجام هست.

سرمایه گذاران با این حال قادر به پیش بینی نتیجه موفقیت برنامه مشابه آنچه با گوگل بروید.

فکر در تنوع

ریسک در شرکت های فردی در حال کاهش تنوع در برنامه های متعدد شرکت. این شرکت در حال تلاش برای بهبود در بازار برای برنامه های. محدودیت تعداد برنامه های ذخیره شده بر روی حافظه تلفن. بنابراین, بیشتر, تعداد برنامه های دانلود شده بهتر شانس قرار دادن برنامه های دیگر به فراموشی سپرده است.

در نظر گرفتن ETFs

سرمایه گذاران نیز علاقه مند در حال ظهور-رشد فن آوری (ETFs). نمونه کارها بر اساس برنامه های انتخاب شده در اختیار است که شما راحت از دست دادن.

آن است که همیشه درست است که جالبترین برنامه های موفق است. آموزش سرمایه گذاران همیشه مجهز به ابزار احتمالات است اما پس از آن طبیعت انسان است که کاملا غیر قابل پیش بینی. آیا کاربر را واقعا دوست دارم این برنامه ایده بسیار جذاب و یا فقط حاضر به قبول این ایده به عنوان کاری ارزشمند برای دانلود است که تنها یک ماده از شانس. تصمیم خود را در برنامه می شود عاقلانه تر زمانی که شما باید دانش بهتر از روند موجود. بسیاری از شرکت ها در بازار نرم افزار ها به صورت خصوصی برگزار می شود آنهایی که سرمایه گذاران باید نگه داشتن یک ساعت مچی در زمانی که آنها به نوبه خود به عموم شرکت برگزار شد و بر اساس قوی سرمایه گذاری-قادر کیفیت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.