دیجی اسکریپت

چه چیزی را باید بروید ، یک ICO (اولیه “زمان” ارائه) یا IPO (اولیه “پیش از تاریخی” ارائه) | دیجی اسکریپت

چه چیزی را باید بروید ، یک ICO (اولیه “زمان” ارائه) یا IPO (اولیه “پیش از تاریخی” ارائه)
[ad_1]

مقدمه:

ارائه عمومی اولیه: عرضه اولیه اوراق بهادار را بسیار قدیمی و جالب از ابتدا. IPO یک مفهوم از دعوت عمومی برای سرمایه گذاری در یک شرکت زمانی که آن را راه اندازی مسائل عمومی. ظاهرا این باعث می شود این شرکت در خارج از مرزهای اینکه فقط یک “محدود” شرکت و درهای مالکیت و سود سهم برای افرادی که “فعالانه” که در عملیات شرکت. این “سهامداران” عمدتا هیچ تصمیم گیرندگان و فقط موجودی برگزاری افراد و یا شرکت ها. آنها نه شاغل و نه اسپانسر شده از طرف این شرکت. آنها می توانند بهره مند با تامین سهام دیگر و می تواند صبر کنید برای رشد نمایی در هزینه از سهام آن می تواند در حال رفتن در جهت مخالف هم اگر محاسبات رفتن نیست با توجه به طرح انتظار می رود.

اولیه سکه ارائه: ICO, اما بیشتر از نسخه پیشرفته از یک IPO چند اشکالات حل و فصل و حذف مرزهای عملی و مادی اشیاء و برنامه ریزی شده اند غلبه و پروژه های معرفی شده است با تمرکز بر یک ICO. آن است که در مورد “crowdfunding” با تمرکز به سمت “cryptocurrency” استفاده شده است که به عنوان یک سرمایه برای راه اندازی است. این راه اندازی عمدتا متعلق به این جوانان است که باید با ایده های جدید و خلاقانه برای کسب و کار. قبل یا بعد از “نشانه” شدن “سکه” آمده و به تبادل بسیاری از مراحل را به مراقبت گرفته شود. افرادی که خرید می تواند نشانه فروش سهام, هر زمان که مایل به حتی قبل از “ارز” فاز می آید. پس از “رمز” می آید به ارز و تبدیل به یک “سکه” آن را رایگان از معرف و به طور کامل می آید به “عرضه و تقاضا” غلتکی coaster”.

تاریخچه: شباهت ها و تفاوت ها.: وجود دارد چند شباهت اما تفاوت معنی داری بیش از حد وقتی که می آید به مقایسه IPO و ICO. شواهد تاریخی می توان تجزیه و تحلیل و مطالعه برای درک بهتر از نسبیت مورد نیاز و طول عمر عملی از هر دو در امروز اقتصادی و فنی جهان است.

ارائه عمومی اولیه:

اولین IPO معرفی شد و در دوران سلطنت روم جمهوری (۵۰۹ پیش از میلاد – ۲۷BC) هنگامی که Publicani کسانی بودند که مستقل از نهادهای قانونی که مالکیت توزیع شد به Partes (سهام). این Partes بودند آشکارا به فروش می رسد به سرمایه گذاران و آن را باز بازار با نوسان قیمت Partes. وجود دارد استفاده می شود تماشاگران و آن را بسیار متفاوت از این سناریو فعلی از سهم بازار ما می توانید ببینید در این روز است. وجود و اهمیت Publicani از دست داده بودند پس از امپراتوری روم رز در ۲۷ سال قبل از میلاد و تا به حال قدیمی ترین بورس وجود داشته است.

اولین “مدرن IPO” رخ داده است در ۱۶۰۲ زمانی که VOC (به هلندی شرق هند شرکت) باز یک موضوع برای این شرکت به منظور جمع آوری پول. هلندی شرق هند شرکت جمع آوری کمک مالی برای گسترش در سراسر جهان کسب و کار و ایجاد مستعمرات در نقاط مختلف جهان است. عمومی ساخته شده بود بخشی از تلاش و ارائه شد سود با رشد شرکت. VOC شد اولین شرکت به معرفی سهام و اوراق قرضه به عموم است. بنابراین VOC رسما می تواند اعتبار به عنوان اولین شرکت به فهرست رسمی بورس اوراق بهادار.

در حدود همان زمان در ایالات متحده اولین IPO بود ارائه توسط بانک از آمریکای شمالی است. این بانک خصوصی تصویب شد توسط کنفدراسیون کنگره در مارس ۱۷۸۱ و افتتاح شد در فیلادلفیا, در ۷th ژانویه سال ۱۷۸۲٫ اولین IPO صادر شده توسط بانک مرکزی و آمریکای شمالی صادر شد در سال ۱۷۸۳٫

اولیه سکه ارائه:

Mastercoin آغاز اولین نشانه فروش و یا “اولیه سکه ارائه” در جولای ۲۰۱۳٫ این آغاز روند پذیرش قانونی مناقصه (دولت. تصویب ارز) و یا تعویض سکه به منظور خرید یک نشانه است.

ETHEREUM مطرح شده پول در سال ۲۰۱۴ را با یک رمز فروش در یک مجموعه از ۳۷۰۰ بیت کوین در ۱۲ ساعت اول که معادل ۲٫۳ میلیون دالر در آن زمان.

Karmacoin آغاز یک رمز فروش در آوریل ۲۰۱۴ برای Karmashare پروژه.

روند در حال شروع در سال ۲۰۱۷, زمانی که ICOs و رمز فروش محبوب شد و وجود تعداد قابل توجهی برای لیست آگهی و رمز فروش تا جولای ۲۰۱۷٫

در حال حاضر از آن است که یک چیزی که به تازگی معرفی شده است و به دنبال آن بسیاری از (قابل توجهی) آن را حمل می کند یک سابقه بسیار طولانی می شود گفت: در مورد. هنوز هم با توجه به محبوبیت و رشد این پدیده به دست آورده است در کمتر از یک دهه ساخته شده است آن را اجتناب ناپذیر زنجیره ای از حوادث است.

آن را به تازگی جلب توجه و علاقه نه تنها جوانان با ایده های نوآورانه و راه اندازی برنامه, بلکه نام تاسیس و موفق کسب و کار در سراسر جهان. یکی از مناسب ترین و اساسی در پشت راه اندازی یک رمز فروش و یا ارائه یک سکه است که چگونه شما آن را با برنامه های آینده در مورد آن, و چگونه شما آن را نشان دهنده با چشم انداز است که می تواند به اشتراک گذاشته شود و احساس مخاطبان عام.

به اندازه یک نفر می تواند تعمیم مفهوم پشت سکه و آن را متصل به حداکثر تعداد “انواع” از مردم بیشتر است و احتمال آن, لمس کردن سخت کلاه دیر. (سخت کلاه حداکثر تعداد نشانه های توزیع شده در طول یک ICO).

بازاریابی تفاوت سنتی شباهت:

اگر چه این دو متفاوت هستند از نظر کسب و کار نسل مشارکت عمومی و احتمالی “انواع” از مردم علاقه مند در هر یک از آنها به ترتیب آنها را چندین سنتی شباهت دارد.

۱) ‘نوع’ از افرادی که monetarily مترقی و به روز در روند بازار و در حال آماده بهره در هزینه از خطر دخالت هستند “نرم افزار علاقه مند” افرادی که به عرضه اولیه اوراق بهادار یا ICOs.

۲) برای همه باز هم از این حال و ایجاد هیچ محدودیتی در همه وقتی که می آید به سرمایه گذاری برای مردم است. عرضه اولیه اوراق بهادار حال از دست رفته اهرم کسانی که می تواند با توجه به در ICOs برای مشتریان خارج از کشور.

۳) ‘بروشور’ در IPO که توصیف سهام صندوق پیش بینی برنامه های شرکت و IPOs چشم انداز در یک نگاه می شود “کاغذ سفید” در یک ICO که توصیف ICO مشخصات منحصر به فرد فروش امتیاز این راستا اطلاعیه ها و طرح های اولیه از ICO و پیشرفته نقشه راه برای تمام ICO دوره است.

۴) سهام یا اوراق قرضه می تواند خریداری و یا فروخته شده در هر زمان. هیچ زمانی وجود دارد/فرد محدود فعالیت است که باعث می شود آن را یک nontransferrable نهاد. در طول تاریخ IPO یک فرد می تواند با خرید آن از هر شخص دیگر (اگر نه به طور مستقیم از معرف). این شده است یک عمل در هر دو IPO و ICO بود. از نظر سود مردم فراموش داخلی فروش/ خرید.

۵) IPO به طور معمول معرفی شده توسط در حال حاضر تاسیس شرکت و یا شرکت است. آن را به طور کلی دریافت نمی کند متصل و یا مربوط به یک فرد است. بر خلاف یک ICO می شود معرفی شده توسط تنها فرد مسئول و یا فرد است. بازاریابی, اعتماد, ساختمان و چشم انداز های اتفاق می افتد به طور همزمان در حالی که ICO راه اندازی می شود و ICO دوره می رود.

۶) ICOs و IPOs متفاوت هستند از نظر آنها چگونه در حال حاضر خود را در مقابل سرمایه گذار جامعه است. IPO است برای ایجاد اعتماد در مورد محصول و مرتبط با برنامه باید به اشتراک گذاشته شود با ثبات دراز مدت عامل. IPO به طور کامل کنترل پدیده و معرف باقی می ماند مسئول هزینه و قیمت گذاری/اوراق قرضه برای همیشه لطفا برای. در مقابل در یک ICO به زودی به عنوان “نشانه” می شود “سکه” که معرف کنترل در نظر گرفته شده است انجام می شود و قیمت های متفاوت با “عرضه و تقاضا” اصول.

۷) IPO در مورد یک پروژه جدید/طرح یا سرمایه گذاری جدید می شود آغاز شده است که foresighted اجرای استراتژی و محاسبات در مورد جوانب مثبت و منفی اگر پس از آن دیگر ملاحظات و بدترین حالت fail-safe طرح برای همه چیز (تقریبا). هیچ چیز نمی تواند, اما, پیش بینی بازار استقرار یک IPO و عرضه اولیه اوراق بهادار را شکست بیش از حد. یک ICO, اما, فقط به جمع آوری سرمایه برای برخی از کسب و کار های دیگر که هیچ ربطی به با هدف سکه(بیشتر) استفاده شده است و فقط برای تولید مورد نیاز صندوق برای یک کسب و کار است. این معرف می تواند یک جوانی یک گیک تکنولوژی و یا نه چندان شناخته شده برنامه نویس. یک بار رمز می شود یک سکه حتی سرمایه گذاران مشتاق به دنبال او برای آینده به عنوان آنها در حال حاضر شده است بهره مند طول ICO دوره و حتی بعد از آن.

تصمیم با شما است:

یک ICO است progressive era را انتخاب همه چیز سریع و بدون نام بزرگ بدون نام تجاری اتصال و هیچ سرمایه گذاری بلند مدت طرح ها و به همان اندازه انتظار می گرداند. گزینه ای برای انتخاب یک ICO قطعا سریع سود پاداش ارائه شده شما به خوبی و با کیفیت از یک رمز را پیش بینی و به شما می تواند برخی (حتی کوچکترین ) در مورد آینده این رمز سرنوشت در بازار است. فقط با دادن برخی از زمان اضافی برای یک به اصطلاح “گیک” درب بعدی شما می تواند به یادگیری همه چیز در مورد آن. سپس شما می توانید شروع به تعریف دوباره بخت خود را.

IPO است یک راه سنتی راه “دلربا میوه ها” از شخص دیگری درخت در حالی که شما شده اند در آبیاری آن زمانی که آن نهال است. آن است که به همان اندازه مخاطره آمیز نامشخص و حتی پیش بینی و پیش بینی نمی تواند تعریف شده هست. در عین حال از آن شده است یک راه موفق ساخت صدها نفر از مردم میلیونرهای. با این حال کاملا آهسته از یک فرایند که “احساس ترس” باقی می ماند برای یک دوره بسیار طولانی از زمان در مقایسه با که در یک ICO.

به تصمیم گیری خود را در مورد به کجا بروید. با توجه به همه چیز با توجه به این واقعیت است که مردم هنوز هم سرمایه گذاری در هر دو. آنها در حال گرفتن غنی تر است. آنها به اشتراک گذاری داستان های موفقیت خود را با شما. که راه شما می خواهم برای رفتن در حال حاضر ؟

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.