دیجی اسکریپت

چگونه به بازیابی داده ها که در هارد دیسک خود را می رود شکم – باران وب | دیجی اسکریپت

چگونه به بازیابی داده ها که در هارد دیسک خود را می رود شکم – باران وب
[ad_1]

تقریبا به عنوان طولانی به عنوان مردم شده اند قرار دادن داده های دیجیتال در رسانه های مغناطیسی خود را با ارزش اطلاعات اخذ شده از دست داد. در خوب قدیمی روز شاید ۲۰ سال پیش هر شرکت یا موسسه که خود را از دست داده بود و خود را در آن. هر کسی با تخصص به کمک بود احتمالا در حال حاضر یا در کارکنان و یا استخدام فروشنده تجهیزات.

همه چیز شروع به تغییر با رشد و توسعه صنعت فناوری اطلاعات در هر دو سخت افزار و نرم افزار طرف. به عنوان سیستم های ضرب و بیشتر شد به طوری آیا مختلف بدبختی است که می تواند به ستوه سازمان داده است.

وارد کردن داده ها بازیابی متخصص. حدود ۱۵ سال پیش برای اولین بار در خارج از مشاوران شروع به دریافت تماس از کوره در رفته به مشتریان در آمده و نجات اطلاعات خود را. در آن زمان بسیاری از تخصص های مبتنی بر نرم افزار اختصاصی ابزار های نوشته شده برای اجرا در سخت افزار از فروشندگان خاص. آن زمان چند سال قبل از شرکت ها شروع به تخصص در بازیابی اطلاعات. زیرا بسیاری از موقعیت از دست دادن اطلاعات تماس فیزیکی’, سخت افزار راه حل های شرکت های بزرگتر ساخته شده و عمده سرمایه گذاری های لازم برای ارائه ‘اتاق های تمیز’ – آزمایشگاه که در آن خراب و یا آسیب دیده از هارد دیسک را می توان جدا و یا پیکربندی مجدد برای عملکرد هر چه داده ها باقی می ماند.

امروز صنعت است بحران هدایت می شود. بسته به اینکه چگونه به خوبی سیستم های بارانی و یا هارد دیسک طراحان انجام داده اند شغل خود را از ما کار و یا استراحت غیر فعال است.

تمام ابزار ها و تکنیک های که هر داده شرکت بازیابی انباشته شده است در طول زمان توسعه یافته اند و یا به دست آورد در یک ‘به عنوان مورد نیاز” بر اساس. این محدوده ممکن است با چالش های بسیار گسترده و صنعت نسخه های جدید محصولات بنابراین اغلب که این امر می تواند غیر ممکن است برای پیش بینی مشکلات قبل از آنها رخ می دهد در واقع.

شاید یک عهد به بهره وری و قابلیت اطمینان از آخرین سخت افزار و نرم افزار امروز, بازیابی اطلاعات صنعت است یکی از بزرگ است. در سراسر جهان وجود دارد احتمالا ۲۰ شرکت با کارکنان و امکانات برای مقابله با کسانی که اطلاعات-از دست دادن موقعیت هایی که به سادگی حل نمی شود در خانه با نرم افزار تجاری در دسترس و یا با کمک از فروشندگان.

ما را دیده اند برخی از شرکت ها در زمینه بازیابی اطلاعات برای حرکت به دور از “فیزیکی” طرف کسب و کار متخصص در نرم افزار-تنها راه حل به جای دست و پنجه نرم دست با هارد دیسک و رسانه های مغناطیسی برای بازیابی اطلاعات. از سوی دیگر شرکت ها نمی توانند تخصص به طور کامل به سخت افزار جانبی چون همیشه وجود خواهد داشت یک نیاز برای انطباق و یا نوشتن نرم افزار برای کمک به برداشت داده ها.

آنچه در مورد آینده این صنعت ؟ جالب اینجاست که در یک جهان که در حال تبدیل شدن به طور فزاینده جهانی ما فکر می کنیم موفق کسب و کار بازیابی اطلاعات را مهم محلی ابعاد. حتی اگر ما می تواند به انجام برسد در سراسر جهان به صورت الکترونیکی برای بازیابی اطلاعات ما معتقدیم مشتریان خواهد شد و هنوز محل حق بیمه در برخورد با کسی که در منطقه خود را دارند.

با تقریبا ۲۰۰ میلیون هارد دیسک حمل و نقل در این سال و خطرات چهره آنها را در دنیای واقعی ما می توانیم با اطمینان پیش بینی کند که در آینده چالش نامحدود برای بازیابی اطلاعات میباشد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.