دیجی اسکریپت

چگونه به حل ارسال گزارش خطا (۰x80040201) خطا در چشم انداز – باران وب | دیجی اسکریپت

چگونه به حل ارسال گزارش خطا (۰x80040201) خطا در چشم انداز – باران وب
[ad_1]

مایکروسافت چشم انداز پشتیبانی با استفاده از IMAP (Internet Mail Access Protocol 4) حساب که با استفاده از پوشه های شخصی (.pst) به عنوان پیش فرض ایمیل فروشگاه. PST می توانید فاسد به چند دلیل و ناگهانی علائم به شرح زیر است. این حوادث ایجاد شرایطی است که تقاضا برای بازیابی پشتیبانی فایرفاکس راه حل.

برای مثال در نظر بگیرید در یک وضعیت زمانی که شما سعی می کنید برای ارسال یک پیام ایمیل در Outlook 2003 که پیکربندی شده است به استفاده از یک حساب IMAP. پیام ارسال می افتد و شما دریافت خواهید کرد یک پیغام خطا که در زیر ذکر شده:

“ارسال گزارش خطا (۰x80040201): ‘خطای ناشناخته ۰x80040201.”

شما ممکن است مشاهده علائم اضافی مانند شما موفق به حذف ایمیل موارد را از پوشه های شخصی.

علت

همه این علائم نشان می دهد که چشم انداز PST است که شما با استفاده از به عنوان پیش فرض فایل دیتا خراب شده است. محتمل ترین دلیل می تواند فایل PST حجم بالاتر از ۲ گیگابایت است. MS Outlook 2002 و نسخه های قبلی یک اندازه محدودیت ۲ گیگ برای PST فراتر از آن PST دستاوردهای احتمال اینکه خراب شده. اما فایل PST فساد نیز می تواند ناشی از دلایل دیگر بیش از حد.

راه حل

برای تعمیر خراب PST نصب و راه اندازی شامل Scanpst.exe فایل. فایل راه اندازی ‘صندوق تعمیر ابزار است که می تواند به رفع بسیاری از مسائل فساد در ارتباط با چشم انداز PST. این است که یک فایل مخفی, بنابراین مطمئن شوید که ‘نمایش فایل های مخفی و پوشه ها’ گزینه را فعال کنید برای مشاهده فایل. بیشتر شما می توانید این مراحل را دنبال کنید برای شروع تعمیر:

۱٫ چشم انداز نزدیک

۲٫ کلیک کنید ‘شروع’ و سپس ‘یافتن’ یا ‘جستجو’

۳٫ نوع ‘scanpst.exe’ در جعبه جستجو

۴٫ دوبار کلیک کنید برای باز کردن فایل ‘صندوق تعمیر ابزار’

۵٫ فهرست به تحت تاثیر قرار PST و مشخص کردن نام فایل

۶٫ کلیک کنید “شروع” برای شروع تعمیر

۷٫ بر روی دکمه ‘OK’

صندوق ابزار تعمیر(scanpst.exe) نمی تواند تعمیر پشتیبانی فایرفاکس است که بالاتر از ۲ گیگابایت در اندازه. هر چند شما می توانید با استفاده از ۲ گیگابایت برشی ابزار برای برش فایل اول و سپس تعمیر اما این باعث می شود مشخص شده ارزش از داده ها را از دست بدهد. کارآمد تر و امن راه حل برای تعمیر چنین پشتیبانی فایرفاکس (یا هر خراب شده PST) است که برای استفاده تجاری ساخته شده PST Recovery نرم افزار. این برنامه کاملا طراحی شده PST(شخصی سازی فایل) بازیابی آب و برق است که با استفاده از الگوریتم اسکن پیشرفته به بررسی و تعمیر چشم انداز خراب پوشه های شخصی.

PST بازیابی فایل نرم افزار کاربر پسند ابزار که خراب PST تعمیرات و بازیابی آن با محتوای اصلی و مشاهده. PST Recovery نرم افزار با پشتیبانی از MS Outlook 2007, 2003, 2002 و ۲۰۰۰٫ این نرم افزار ارائه می دهد ۳-پنجره رابط کاربری شبیه به آنچه در چشم انداز به نظر می رسد. این ابزار سازگار با ویندوز ۷, Vista, XP, 2003, 2000.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.