دیجی اسکریپت

چگونه سامانه SMS را به CRM متصل کنیم؟ | دیجی اسکریپت

چگونه سامانه SMS را به CRM متصل کنیم؟
[ad_1]

چگونه سامانه SMS را به CRM متصل کنیم؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک فناوری برای مدیریت کلیه روابط و تعاملات شرکت شما با مشتریان است. هدف این سامانه بهبود روابط تجاری و ارتباط سریع‌تر و بهتر با مشتریان شرکت شما است. سیستم CRM به شرکت‌ها کمک می‌کند تا علاوه‌بر بهبود روابط با مشتریان، روندها کارها ساده‌تر شده و سودآوری شرکت بیش‌تر از قبل شود.

 

فرآیند استفاده از سامانه CRM در همه شرکت‌ها به یک صورت است. شما میتوانید با نصب پنل پیامکی بر روی این سامانه از شرکت‌های رقیب خود پیشی بگیرید. البته اغلب شرکت‌ها سامانه‌های CRM را به پنل پیامکی متصل می کنند. این کار باعث می شود تا مشتری در سریع ترین زمان ممکن در جریان روند کار قرار گیرد. در این‌جا قصد داریم شما را با نحوه اتصال پنل پیامکی به سیستم CRM و مزایا آن آشنا کنیم. همراه ما باشید.

 

نحوه اتصال آسان و سریع پنل پیامکی به سامانه CRM

اولین قدم تهیه یک پنل پیامکی با قابلیت اتصال به سامانه CRM است. ما در اینجا از پنل فراز اس ام اس که یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده پنل اس ام اس در ایران است استفاده کردیم. متصل شدن سامانه CRM به پنل پیامکی در دو مرحله آسان و سریع انجام می‌شود. تنظیمات زیر برای اکثر CRM ها قابل استفاده است. شما در سایت فراز اس ام اس می توانید آموزش تصویری اتصال سی آر ام به پنل پیامکی را مشاهده کنید.

 

ورود به صفحه تنظیمات و آغاز فرآیند اتصال

برای اتصال پیامک به CRM ابتدا باید وارد منو سی آر ام خود شویم. پس از آن تنظیمات کلی را انتخاب کرده و وارد آن می شویم.

در این صفحه بر روی گزینه پیامک کلیک می‌کنیم. پس از کلیک بر روی گزینه پیامک، دکمه URL را انتخاب کرده و وارد مرحله بعد می‌شویم.

 

وارد کردن اطلاعات ورودی برای اتصال پنل SMS به CRM

پس از وارد شدن به صفحه URL مطابق دستورات زیر اطلاعات را کاملا کنید. این اطلاعات مربوط به پنل پیامکی فراز اس ام است.

  • – نام خط: یک نام دلخواه
  • – آدرس http://sms.farazsms.com/class/sms/webservice/send_url.php : URL
  • – نام کاربری (نام پارامتر) username :
  • – نام کاربری (مقدار پارامتر): نام کاربری ورود به سامانه پیامک را وارد نمایید.
  • – رمز عبور (نام پارامتر) password :
  • – رمز عبور (مقدار پارامتر): رمز ورود به سامانه پیامک را وارد نمایید.
  • شماره خط (نام پارامتر) from :
  • – شماره خط (مقدار پارامتر): شماره خط اختصاصی یا عمومی خود را وارد می‌کنیم
  • – محتوای پیام (نام پارامتر) text:
  • – گیرنده (نام پارامتر) to:

در نهایت دکمه ذخیره کردن را کلیک می‌کنیم.

 

پس از طی کردن درست مراحل، اتصال سامانه پیامکی به سیستم CRM شما با موفقیت انجام خواهد شد. برای آشنایی بیشتر و مشاهده آموزش تصویری اتصال سامانه پیامکی به سیستم CRM می‌توانید به صفحه اتصال پیامک به CRM در سایت فراز اس ام اس مراجعه کنید.

چگونه سامانه SMS را به CRM متصل کنیم؟

مزایا اتصال پنل پیامک به سیستم CRM

ارتباط مداوم با مشتریان و در جریان قرار دادن آن‌ها در مورد موضوع‌های مختلف مالی، اجرایی و مدیریتی پروژه کاری بسیار سخت و طاقت‌فرسا است. با اتصال سامانه CRM دیگر نیازی به پیگیری‌های مداوم و طاقت فرسا برای مطلع شدن مشتریان از امور اجرایی کار نخواهید داشت. با ارسال پیامک توسط سامانه اس ام اسی در کمترین زمان مشتریان از وضعیت موجود مطلع خواهند شد.

 

این ارتباط دقیق و منظم باعث می‌شود تا اعتماد مشتریان به سمت شما جلب شده و میزان رضایت آن‌ها افزایش یابد. رضایت بالا مشتریان باعث می‌شود تا آن‌ها همکاری را با شرکت شما ادامه دهند و به طور رایگان شما را به دیگران معرفی کنند. رضایت مشتری مهمترین رکن تداوم و موفقیت شرکت‌ها است. پنل پیامکی با به کارگیری پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه و برنامه‌ریزی دقیق و اصولی همواره در رشد و توسعه شرکت همراه شما است.

چگونه سامانه SMS را به CRM متصل کنیم؟

خرید پنل پیامکی برای سامانه CRM از شرکت فراز اس ام اس

همانطور که خواندید استفاده از پنل پیامکی در سامانه CRM به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت با مشتریان خود در ارتباط باشید.خرید پنل اس ام اس این امکان را به شما می‌دهد تا در مدت زمان کوتاه، انبوهی از افراد را با سایت و برند خود آشنا کنید و مشتریان را در جریان امور کارها قرار دهید. همچنین فراز اس ام اس خط خدماتی برای ارسال پیامک اطلاع رسانی به شماره های مسدود و بلک لیست را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده اند پیامک های اطلاع رسانی از روند کارشان را به صورت خودکار و از طریق گردش کار اطلاع دهید.

 

ما در فراز اس ام اس با شناسایی دغدغه‌های مشتریان بهترین پکیج‌های پیامکی را برای شما طراحی کرده‌ایم. از پنل پیامک انبوه تا امکان خرید خطوط خدماتی در این سایت فراهم است. برای ثبت سفارش یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه اصلی سایت فراز اس ام اس با ادرس www.farazsms.com مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۷۱۳۳۳۰۳۶ تماس بگیرید.

۵
/
۵
(
۲

امتیاز

)

نوشته چگونه سامانه SMS را به CRM متصل کنیم؟ اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.