دیجی اسکریپت

چگونه لینک های خروجی وردپرس را nofollow کنیم؟ | دیجی اسکریپت

چگونه لینک های خروجی وردپرس را nofollow کنیم؟
[ad_1]

nofollow کردن لینک ها

 

آیا می خواهید تمامی لینک های خروحی وردپرس را nofollow کنید؟ امروز با ما باشید تا افزونه ای به شما معرفی کنیم برای نوفالو کردن تمامی لینک های مطالب در وردپرس. در ادامه با ایکس اسکریپت همراه باشید.

 

چرا و چه موقع شما باید لینک های خروجی وردپرس را نوفالو کنیم؟

 

موتور های جستجو مثل گوگل از سیگنال های مختلفی برای افزایش ورودی یک سایت استفاده می کنند. یکی از این فاکتور های مهم لینک های ورودی سایت هاست. زمانی که شما به سایتی لینک می دهید یعنی از کیفیت سایت خود بخشی را به این سایت میبخشید. زمانی که تعداد سایت هایی که شما به آنها لینک می دهید از تعداد سایت هایی که به شما لینک داده اند بیشتر شود پس کیفیت سایت شما از بین خواهد رفت.

 

پس همانطور که اطلاع دارید داشتن لینک های خروجی زیاد باعث افت کیفیت سئوی سایت شما خواهد شد، اما در صورتی که لینک ها را nofollow کنید به ربات های گوگل اطلاع داده اید که این لینک خروجی هست و نیازی به وارد شدن به این لینک نیست، پس ربات های گوگل آن لینک خروجی را اصلا لینک در نظر نمی گیرند! پس این روش بسیار مناسبی هست برای افزایش سئو وردپرس

 

برای nofollow کردن لینک ها باید از خصوصیت rel=”nofollow” استفاده کنید. یک مثال:

 

<a href="https://mihanwp.com" rel="nofollow">قالب وردپرس</a>

 

وردپرس بصورت پیشفرض خاصیت nofollow را به لینک ها نمی دهد  و شما می توانید بصورت دستی از ویرایش متن وردپرس برای تغییر کد ها استفاده کنید، اما از آنجایی که زمان یک فاکتور کلیدی برای ما وبمستر ها هست بهتره که یکم سرعت کار رو افزایش بدیم و از افزونه وردپرسبرای راحت تر کردن خودمون استفاده کنیم 😀

 

افزونه title and nofollow for links

 

افزونه Title and Nofollow For Links وردپرس یک افزونه وردپرسی برای همین کار هست. شما با نصب این افزونه بخشی جدید به قسمت لینک دهی مطالب وردپرس اضافه می کنید به نام Add rel=”nofollow” to link که با تیک زدن این قسمت به راحتی خصوصیت nofollow به لینک ها اضافه می شود.

 

nofollow کردن لینک ها

 

به همین راحتی با یک کلیک می توانید لینک ها را nofollow کنید تا لینک های خروجی زیادی که باعث افت کیفیت سایت شما می شوند نخواهید داشت.

The post چگونه لینک های خروجی وردپرس را nofollow کنیم؟ appeared first on ایکس اسکریپت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.