دیجی اسکریپت

چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟ | دیجی اسکریپت

چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟
[ad_1]

اگر دقت کرده باشید بعضی از شبکه‌­های اجتماعی قابلیت گزارش نظرات نامناسب و یا مطالب نامناسب را برای کاربران خود ایجاد کرده‌­اند. این کار باعث می­‌شود که ناظران به راحتی بتوانند نظرات توهین‌آمیز و یا مطالب نامناسب را حذف کنند. وجود این قابلیت و مشارکت کاربران وردپرس برای گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس به شناسایی و حذف سریع نظرات توهین‌­آمیزکمک می‌کند. در ادامه مطلب بررسی می‌کنیم که چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

 

چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

در این مقاله که مربوط به گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس است، به بررسی موارد زیر می­‌پردازیم:

  • چرا گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس اهمیت دارد؟
  • ایجاد قابلیت گزارش نظرات نامناسب در وردپرس توسط کاربران
  • تنظیمات افزونه Zeno Report Comments
  • نحوه گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس

 

چرا گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس اهمیت دارد؟

در وردپرس ابزاری برای مقابله با دیدگاه‌­های اسپم وجود دارد، اما نظرات منفی ترول­‌ها در بعضی موارد در مطالب سایت قابل مشاهده است که باید با این دیدگاه‌­ها مقابله کرد. اگر تعداد دیدگاه‌­های سایت شما بالا است، باید تمامی این دیدگاه‌­ها را بررسی کنید که انجام این کار زمان­بر است. همچنین وجود دیدگاه‌­های توهین­‌آمیز و کلمات نامناسب تاثیر منفی بر ظاهر سایت و کسب و کار شما می­گذارد. با اجازه دادن به کاربران سایت برای گزارش نظرات نامناسب، می‌­توانید دیدگاه­‌های بد را سریعا حذف کنید. شما از طریق مشارکت کاربران سایت می­‌توانید دیدگاه‌­های نامناسب را به راحتی حذف کنید. در ادامه بررسی می­‌کنیم چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

 

ایجاد قابلیت گزارش نظرات نامناسب در وردپرس توسط کاربران

برای ایجاد این قابلیت در قدم اول باید افزونه Zeno Report Comments را در سایت خود نصب و فعال نمایید. سپس به پنل مدیریتی بروید و از بخش تنظیمات زیرمنوی گفتگو را انتخاب کنید. در ادامه تنظیمات گفتگو به بخش ‘Allow comment flagging’ و تیک گزینه ‘Allow your visitors to flag a comment as inappropriate’ را بزنید و در آخر هم بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

تنظیمات افزونه Zeno Report Comments

با ذخیره سازی تغییرات، تنظیمات بیشتری در زیر گزینه Allow comment flagging در برگه گفتگو نمایش داده می­‌شود. تنظیمات هر یک از این گزینه­‌ها را به صورت زیر انجام دهید:

  • Flagging threshold: چه تعداد گزارش کاربر برای ارسال نظر به تعدیل مورد نیاز است؟ تعداد گزارش­‌ها را تنظیم کنید، قبل از اینکه یک دیدگاه برای بررسی دستی نشانه‌گذاری شود. تعداد این گزارشات به نظر مدیر سایت بستگی دارد. البته توصیه می‌شود مقدار آن را بر روی یک قرار دهید.
    Administrator notifications: این قابلیت را هنگامی ایجاد می‌­کند که یک نظر برای تعدیل دستی ارسال شود، ایمیل را دریافت کنید یا خیر. فعال‌سازی این گزینه به نظر مدیر سایت بستگی دارد.
  •   چگونه به کاربران اجازه ویرایش دیدگاهشان را بدهیم؟
  • Administrator notifications: اگر می‌­خواهید در وردپرس هر بار که یک نظر به عنوان نامناسب گزارش گردید، به مدیر ایمیل ارسال کند این گزینه را فعال کنید. در واقع هر بار که کاربر درباره یک نظر گزارش می­‌دهد، به مدیر ایمیل ارسال شود.
  • چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

متناسب با تعداد دیدگاه‌­های سایت، این اعلان­‌ها می‌­توانند بسیار زیاد شوند. اما برای راحتی کار، اعلان­‌های ایمیل را غیرفعال کنید و روزانه دیدگاه‌­های سایت را برررسی کنید. در این صورت راحت می‌­توانید گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس را پیدا کنید.

پس از انجام تنظیمات بر روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید، تا نتیجه تنظیمات را در سایت مشاهده کنید.

 

نحوه گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس

برای مشاهده این قابلیت اضافه شده در سایت وردپرس، به یکی از مطالب سایت خود مراجعه کنید. در بخش نظرات لینکی با عنوان Report comment قابل مشاهده است. کاربران با کلیک بر روی این لینک نظرات نامناسب را گزارش می‌­دهند.

چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

پس از گزارش نظرات نامناسب توسط کاربر، این افزونه یک بازخورد سریع برای تشکر از کاربر همانند تصویر زیر نمایش می­‌دهد.

چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟

زمانی که تعداد گزارشات یک دیدگاه به حد آستانه تعیین شده در تنظیمات رسید، برای بررسی مجدد مدیر سایت، دیدگاه در صف بررسی قرار می­‌گیرد. اگر یک دیدگاه چندین دفعه توسط کاربران گزارش شد حتما نیاز به بررسی دوباره دارد.  مدیر سایت می­‌تواند این دیدگاه را حذف و یا دوباره تایید کند. به همین راحتی توانستید از مشارکت کاربران برای گزارش نظرات نامناسب در وردپرس استفاده کنید.

 

در تصویر زیر در ستون گزارشات، تعداد گزارش‌­هایی که برای یک نظر صورت گرفته است، نشان داده شده است.

 

جمع‌بندی نهایی

اگر می‌خواهید بدانید چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟ باید به شما بگوییم افزونه Zeno Report Comments یک افزونه مناسب برای گزارش نظرات نامناسب توسط کاربران در وردپرس است. تنظیمات این افزونه بسیار ساده بوده و شما در کمترین زمان ممکن با استفاده از این افزونه می‌توانید قابلیت گفته شده را در سایت خود ایجاد کنی

نوشته چگونه نظرات نامناسب را در وردپرس گزارش دهیم؟ اولین بار در بیست اسکریپت. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.