دیجی اسکریپت

چیه و چه کاربردی داره؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

چیه و چه کاربردی داره؟ – باران وب
[ad_1]

تنها کافی است برای این نوع لینک سازی آدرس صفحه (سایت، وبلاگ و…) را در قسمت درج لینک به همراه سایر مشخصات درج کنید. آیا لینک های site wide مفید هستند؟ خب قطعا ربات های موتور جستجو صفحه ای رو دنبال میکنند که لینک های زیادی به اون داده شده باشه و این امر باعث بالا امدن صفحه مورد نظر در سرچ میشه . این کاملا درست است که شما با خرید بک لینک یک پیشرفت چشم گیری میکنید اما به یاد داشته باشید همین کار می تواند بسیار گران برای شما تمام شود. اگر احساس میکنید عضوی از PBN هستند، نباید نتایج شمارا بترسانند. بیشتر اوقات، آنها از طریق PBN تهیه میشوند. چون بک لینک یکی از مهمترین فاکتورهای سئو محسوب می شود و معمولا زمان و هزینه زیادی باید برای ساخت بک لینک های یک سایت صرف می شود، من در این دوره آموزشی قصد دارم به شما یاد بدهم چه طور از طریق منابع لینک سازی رایگانی که در اختیار همه ما هست بهترین استفاده را جهت ساخت بک لینک های سودمند برای وب سایت مان کنیم.

قطعا استفاده از تجربیات یک فرد در حوزه سئو می تواند برای هر کسی ارزشمند باشد. قبل از انجام هر اقدامی، شما باید صبور باشید! لینک سازی داخلی سایت چگونه باید باشد؟ یک شبکه وبلاگ خصوصی (Private Blog Network) که به طور خلاصه PBN خوانده می شود، شبکه ای از وب سایت های معتبر است که برای ایجاد لینک به وب سایت (های) موردنظر شما استفاده می شود تا آن وب سایت هدف، در موتور جستجوی گوگل رتبه بالاتری به دست بیاورد. توسط این سیستم ها که اکثر آن ها بک لینک رایگان فالو ارائه می دهند می توانید مطالب وب سایت خود را در آن ها باز نشر کنید و از طریق آن ها بک لینک رایگان دائمی بگیرید. بک لینک دائمی چیست؟ خرید رپورتاژ آگهی دائمی میباشد یا موقتی؟ ریپورتاژ یا محتوای حمایت شده در صورتی که با رعایت اصول نگارش رپورتاژ آگهی تهیه شده باشند، مخاطب در برخورد اول متوجه جنبه تبلیغاتی ان نشده و صرفا به عنوان یک محتوای آموزشی آن را مطالعه خواهد کرد.

همین باعث می شود که از لینک سازی کلاه خاکستری استفاده کنیم. بک لینک رایگان از سایتهای .edu ! از نظر بک لینگ گرفتن در صورت تبادل لینک ها اگر لینک هایی که در وبسایت قرار میگیرد Nofollow دچار مشکل بسیار بزرگی میشود زیرا وبسایت هایی که در لینک های خود Nofollow سازی میکنند از نظر گوگل بسیار حائز اهمیت است در صورتی که طرف های تبادل بک لینک Nofollow سازی را انجام دهند مشکلی پیش نخواهد آمد. پس از این که با آژانس فرنیان تماس گرفتید، مشاورین ما رسانههای مناسب برای کسبوکار شما را به شما پیشنهاد میکنند. چون مباحث جدید، دسته اول و کاملی در مورد ساخت بک لینک به همراه مثال و نمونه کار گفته شده است که برای اولین بار در این دوره آموزشی در موردش صحبت شده است. بعید به نظر میرسد که وب سایتی که با پیروی از این تاکتیکهای سیاه موفق به کسب موفقیت میشود، دوام زیادی داشته باشد.

اگر آشنایی به مباحث سئو ندارید از یک متخصص سئو که حداقل آشنایی نسبی با کسب و کار شما دارد کمک بگیرید. به جرات می توان گفت بک لینک یکی از مهمترین فاکتورهای سئو می باشد و این روزها کمتر سایتی را در نتایج جست و جو می بینیم که بدون بک لینک های خوب توانسته رتبه خوب بگیرید. من توسط لینک سازی صحیح به روش کلاه خاکستری توانستم در کلمات سختی مثل “کسب و کار اینترنتی” “آموزش بازاریابی اینترنتی” و حتی کلمات سختی که خیلی ربطی به حوزه کاری ام ندارد مثل “افزایش فالوور اینستاگرام” رتبه خوبی را در گوگل بگیرم. درست است که حرف اول را محتوا می زند ولی باید قبول کنید که محتوای خوب هم گاهی وقت ها بدون بک لینک نمی تواند رتبه خود بگیرد. این سایت ها با کمک بک لینک اسپم در گوگل رتبه کسب می کنند. نظر دادن به شما کمک می کند تا بک لینک های معتبر و یک طرفه، ترافیک بیشتر و دید بهتری در موتور های جست و جو کسب کنید اما اسپمر نباشید!

بنابراین سایت هایی که آی آر سوشال جهت انتشار رپورتاژ در آن ها اقدام می کند تا زمانی که در حال فعالیت هستند، ضمانت حفظ رپورتاژ شما را خواهند داد. در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چه طور بک لینک هایی بسازید که هیچکس متوجه مصنوعی بودن آن ها نشود حتی خود گوگل. اما بک لینک سازی غیر طبیعی چگونه است و چگونه می توانیم از این امر اجتناب کنیم؟ وقتی بک لینک های غیر طبیعی در گوشه کنار شما را تهدید می کنند، چگونه می تواندی از آن ها جلو گیری کنید؟ از سوی دیگر، اگر تعداد مخاطبان و مشتریان بالقوهی شما، در فصل یا ماه خاصی از سال رشد برقآسایی میکند، بهترین زمان خرید بک لینک قوی، درست چند ماه قبل از این دوره است. این دوره قطعا برای شما مناسب است به خاطر اینکه من در این دوره آموزشی همانند دیگر دوره های آموزشی منتشر شده از سایت همیار وب تجربیات شخصی ام را در طول سه سال فعالیت در این حوزه در اختیار شما گذاشته ام.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.