دیجی اسکریپت

کارآفرینی اجتماعی – آنچه در آن معنی باید برای سازمان های غیر انتفاعی – باران وب | دیجی اسکریپت

کارآفرینی اجتماعی – آنچه در آن معنی باید برای سازمان های غیر انتفاعی – باران وب
[ad_1]

کارآفرینی اجتماعی است در مدت اخیر به عنوان تعریف ترکیب مهارت های کارآفرینی با مسئولیت اجتماعی است. برخی از کارآفرینان اجتماعی راه اندازی برای سود کسب و کار با ایده کمک سود به سازمان های غیر انتفاعی که در برخی از برنامه ریزی برای ارائه تخفیف کالا یا خدمات برای جمعیت های خاص. بسیاری از کارآفرینی انواع ترجیح می دهند به استفاده از مهارت های خود را به بخش غیر انتفاعی توسط طوفان با خود سازمان است. هر خروجی اجتماعی entrepreneurism باید یک تاثیر قابل توجهی در بخش غیر انتفاعی بیش از دهه های آینده هم از نظر پایداری و چگونه آنها کار انجام می شود.

یکی از بزرگترین محرکها برای مردم برای شروع کسب و کار خود را برای افزایش ثروت شخصی خود را. اما واقعیت این است که کسانی که موفقیت در کسب و کار باید مسئولیت را به جامعه کمک کرد که آنها را در رسیدن به اهداف خود و نسل جدیدی از کارآفرینان (۲۵-۴۵) به نظر می رسد استقبال از این مسئولیت. کوچک کسب و کار از همه نوع به دنبال راه هایی برای مدیریت تاثیر آنها بر محیط زیست ایجاد فرصت برای کارکنان خود را به داوطلب و کنار برخی از بخشی از کسب و کار خود و یا سود به انجام برخی از خوب است.

سازمان های غیر انتفاعی را بهره مندی از تشویق این روند و موقعیت خود را به بهره مندی از کارآفرینی انسان دوستی. تشخیص دهنده برنامه ها باید ساخته یا بازنگری شده به اطمینان حاصل شود که این صاحبان کسب و کار را ببینید که سازمان به عنوان یک پتانسیل رابطه همزیستی. نیازهای خاص غیر انتفاعی باید روشن و حرفه ای ارائه…موفق برای سود کارآفرینان کسب و کار کارشناسان و آنها نمی شود تمایل به حمایت از یک سازمان است که اجرای حرفه ای.

به این منظور از کارآفرینان اجتماعی که انتخاب می کنید به راه اندازی جدید سازمان های غیر انتفاعی هستند و به احتمال بسیار زیاد به طور چشمگیری تغییر چشم انداز از غیر انتفاعی رهبری است. هر چند سازمان های غیر انتفاعی ذاتا تقاضای برخی از سطح اجتماعی گرا اجماع مبتنی بر مدیریت اتخاذ اساسی کسب و کار رهبری تاکتیک می تواند به بالا بردن سطح انتظارات هر دو در داخل و خارج از سازمان است. وجود دارد نیاز به یک مهاجم تعهد برای مقابله با این مشکل به جای صبر کنید و ببینید غیر فعال رویکرد به مدیریت برنامه های. کارکنان و داوطلبان نباید به عنوان اگر آنها در حال انجام غیر انتفاعی چنین بزرگ را به نفع خود صرف وجود است که چیزی است که واقعا از آنها انتظار می رود. بلکه آنها باید درمان شود به عنوان کارکنان در هر نوع دیگر از کسب و کار با مهارت های خاص مجموعه های مورد نیاز و خاص حجم و کیفیت خروجی مورد نیاز است.

به منظور موفقیت در ساخت در نظر گرفته شده و تاثیر بر جامعه و عملیات سازمان های غیر انتفاعی باید اجرا قابل موفق برای سود شرکت ها با تمرکز قابل توجهی بر اصول کسب و کار با یک چشم به سمت نوآوری در هر منطقه از سازمان است. هر جنبه ای از سازمان های غیر انتفاعی باید بررسی فرصت های نوآوری و ساده. پول باید مدیریت به طور موثر از طریق به خوبی توسعه یافته سیستم حسابداری و اغلب تجزیه و تحلیل مالی و برنامه ریزی سیستم. حقوق باید متناسب با مسئولیت ها — بیش از زمان جلال در کار برای بادام زمینی می پوشد و استعداد قوی نمی خواهد چوب در اطراف برای که. و در حالی که اهدا کننده درآمد مهم است و هیچ آرمان باید به خطر بیافتد برای کنترل اهدا کننده. با توسعه جریانهای چندگانه درآمد برای سازمان های غیر انتفاعی, شما نمی خواهد نیاز به شرکت در این بحث اخلاقی…شما فقط می توانید می گویند هیچ اگر وجود دارد بیش از حد بسیاری از رشته های متصل.

در پایان روز یک شرکت غیر انتفاعی است که هنوز هم یک کسب و کار باید اجرا شود به عنوان مثل برای موفقیت است. برای سود کسب و کار دستخوش تغییر نیز هست به طوری که موفقیت بستگی به گرفتن لبه بیش از رقابت های در حال اجرا در یک کشتی و همیشه به دنبال راه های ابتکاری برای رقابت. این اصول همان اعمال شده در بخش غیر انتفاعی خواهد شد در نتیجه بیشتر تغییر برای خوب بیشتر از همیشه.

سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا از آغاز واریز تسهیلات یک میلیون تومانی ۲ میلیون و ۲۶۲ هزار سرپرست خانوار از ظهر امروز خبر داد. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.