دیجی اسکریپت

کسب درآمد دلاری از سایت فریلنسر بر اساس مهارت های شما! | دیجی اسکریپت

کسب درآمد دلاری از سایت فریلنسر بر اساس مهارت های شما!
[ad_1]

از فریلنسری و کسب درآمد دلاری چه می‌دانید؟! احتمالاَ در فضای کسب و کار یا در میان تبلیغات موجود درسایت‌های مختلف، سایت و اکانت فریلنسر ( Freelancer) به چشمتان خورده باشد. با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، احتمالا در ذهن شما نیز این جرقه ایجاد شده که درآمد حاصل از کسب و کارتان و یا حق زحمه‌ای که دریافت می‌کنید را به صورت درآمد دلاری به دست بیاورید. با توجه به تحریم‌های موجود در ایران، راهایی محدودی برای کسب درامد دلاری وجود دارد و ساخت اکانت فریلنسر یکی ازروش‌های موجود حال حاضراست. کسب درآمد دلاری ازطریق سایت فریلنسر یکی از منطقی‌ترین روش‌هایی است که از طریق آن شما به پروژه‌های بین المللی خارج از ایران دسترسی پیدا می‌کنید؛ اما به چه شکل و با چه فرایندی؟! این نکته‌ایست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. بنابراین اگر شما نیز به دنبال کسب درآمد ارزی یا درآمد دلاری هستید و می‌خواهید از صفر تا صد فرآیند ساخت اکانت فریلنسر مطلع شوید، تا انتهای این یاداشت با ما همراه باشید.

 

کسب درآمد دلاری؛ درآمدی پرسود برای شما!

کسب درآمدارزی و یا کسب درآمد دلاری با توجه به شرایط اقتصادی موجود در ایران بسیار پرسود است؛ چرا که دراین صورت شما به دلار حقوق می‌گیرید و با ریال و تومان خرج می‌کنید و این تفاوت ارزش پول بین دلار و تومان به لحاظ اقتصادی برای شما دارای سود بسیار زیادی خواهد بود. امکان کسب درآمد دلاری در ایران فقط برای چند شغل محدود همانند مترجم، نگارش محتوا، تور لیدر و… وجود دارد که در آن افراد به ازای ارائه‌ی خدمات، به صورت مستقیم (و یا غیرمستقیمم و از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین) دلار دریافت می‌کنند. اما اگر سری به بررسی آمار و ارقام در چند سال اخیر بزنیم، خواهیم دانست کسب و کار دلاری و همچنین اینترنتی، از پولسازترین مشاغل در دنیا و به ‌ویژه ایران محسوب می‌شود.

 

اما چطور می‌توانیم یک کسب و کار دلاری داشته باشیم؟!

امروزه با توجه به گستردگی اینترنت و تعامل بیش از پیش جهانیان با یکدیگر در دهکده جهانی، کسب درآمد ارزی بسیار آسان‌تر شده است و در هیم نراستا، روش‌های مختلفی برای کسب و کارهای خارج از کشور ارائه شده است که با توجه مهارت‌های خود، به راحتی می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. که در ادامه این بخش، به برسی آن ها می‌پردازیم.

 

به عنوان مثال، شما می توانید بر اساس مهارت خود در برنامه نویسی، گرافیک، عکاسی، معماری، تدوین، نقشه کشی، موسیقی و… در سایت‌های خارجی درآمد دلاری کسب کنید. سوالی که برای ما ایجاد می‌شود اینست که چگونه به بازار کار و کسب درآمد ارزی در کشوری خارج از کشور خود دسترسی پیدا کنیم؟!

 

سایت‌هایی نظیر(فریلنسر)Freelancer ،Fiverr ،UpWork  و ۹۹Design وجود دارند که به راحتی این امکان را برای کاربران ایرانی به وجود می‌آورد که با توجه به مهارت‌ها و تواناییهایشان، در خانه بنشینند و به پروژه خارجی و موقعیت‌های شغلی که به کسب درآمد دلاری منجر می‌شود، دسترسی پیدا کنند. با ساخت اکانت در هر یک از سایت‌های عنوان شده، به دنیایی از کسب و کار بیرون از مرز ایران دسترسی پیدا می‌کنید که این امکان را برای شما به وجود می‌ آورد، که در بازار کسب و کاری فراتر از کشور خود فعالیت کرده و با واحد پول مورد نظر خود، کسب درآمد کنید. اکانت فریلنسر که پیشتر درباره آن صحبت کردیم در همین راستا به شما چه خدمات ویژه‌ای می‌رساند؟!

 

فریلنسر و فریلنسری چیست؟

فریلنسینگ مفهومی است که این روزها مورد توجه خیلی‌ها قرار گرفته است. با عضویت در سایت فریلنسر و اکانت فریلنسرمی‌توانید بر اساس مهارت خود پروژه‌های دلاری گرفته و درآمدی عالی داشته باشید. سایت فریلنسر برای کارفرماها امکان دسترسی به هزاران پیمانکار مستقل متخصص بدون نیاز به صرف هزینه برای تبلیغات، بیمه و… را فراهم می‌کند. همچنین برای فریلنسرها تعداد زیادی از پروژه و کارهای تمام وقت یا پاره وقت را بدون صرف هزینه پیشنهاد می‌دهد. پروژه‌های موجود در فریلنسر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. از ۱۰ مهارت محبوب و پول ساز در سایت فریلنسر برای کاربرانی که اکانت فریلنسر دارند، می‌توان به:

  • برنامه نویسی
  • طراحی و توسعه وب سایت
  • بازاریابی محتوا
  • طراحی گرافیک
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • ادیت فیلم
  • نویسندگی
  • مترجمی
  • مشاور کسب و کار
  • مسئول تبلیغات اشاره داشت.

 

با توجه به تحریم‌های موجود در ایران چطور اکانت فریلنسر بسازیم!

احتمالا تا به اینجا برایتان سوال ایجاد شده باشد همه این مراحل که پیشتر ذکرشد درون مرزهای ایران غیرممکن وفریلنسرشدن و همچنین کسب درآمد دلاری تنها یک رویاست. اماباید ذکر کرد سایت‌های موجود در ایران برای شما اکانت وریفای شده فریلنسر تهیه می‌کنند و ودر این زمینه به مشتریان خدمات می‌رسانند و شما را در راستای ساخت اکانت فریلنسر و درآمد دلاری راهنمایی می‌کند. در ادامه به برسی یکی از معتبرترین سایت ها در این زمینه خواهیم پرداخت.

 

معرفی وبرسی سایت Noyano.com

متاسفانه به دلیل تحریم های موجود، امکان ایجاد حساب فریلنسر در ایران امکان پذیر نیست. ولی شما می توانید ساخت حساب خود را به سایت نویانو بسپارید. همه ما می‌دانیم ساخت اکانت فریلنسر از حساسیت برخودار است چراکه مستقیما به کسب وکارشما مربوط می‌شود. و در شرایطی که کشور تحریم است شما نیاز به سایتی معتبر برای ساخت اکانت فریلنسر خود دارید.

 

سایت نویانو به شما اکانت وریفای شده فریلنسر با قابلیت دریافت درآمد ارائه می‌کند. و در هر زمان که درخواست دهید، درآمد دلاری شما را نقد کرده و معادل ریالی آن را به حساب شما واریز می کند.

 

شرایط ساخت اکانت فریلنسر در Noyano.com

  • با ثبت سفارش اکانت وریفای شده فریلنسر، شما یک حساب وریفای شده فریلسنر، مسترکات مجازی جهت تایید هویت و یک آی پی جهت لاگین دریافت می کنید.
  • این تیم تمام اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد و جهت افتتاح حساب نیاز به ارائه پاسپورت یا اسکن آن نیست.
  • درسایت نویانو افتتاح حساب وریفای شده فریلنسر حداکثر ۵ روز کاری زمان می برد.
  • همچنین در صورت تمایل، نقد کردن درآمد شما توسط تیم نویانو انجام گرفته و معادل ریالی آن طی حداکثر ۷ روز کاری به حساب شما واریز می گردد.
  • همچنین تیم نویانو پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در این زمینه است و به بهترین شیوه به شما مشاوره می‌دهد.

در واقع شما از طریق سایت نویانو بدون نیاز به سرور مجازی، پاسپورت و یا سیم کارت بین المللی، اکانت فریلنسر خودتون رو به راحتی دریافت می کنید و کسب درآمد دلاری می کنید!

 

سوالات متداول کاربران درباره ساخت اکانت فریلنسر از سایت نویانو

  • برای ثبت نام و درخواست اکانت freelancer نیاز به چه مدارکی دارم؟ تمامی مدارک پس از ثبت نام کاربر، توسط تیم نویانو تهیه و اکانت احراز هویت شده در اختیار کاربر قرار می گیرد. بنابراین نیاز به ارائه مدارکی از جمله پاسپورت، کارت ملی یا شماره تلفن از جانب شما نمی باشد.
  • آیا برای ثبت نام نیاز به شماره موبایل در خارج از کشور دارم؟ خیر، تمامی موارد مورد نیاز از جمله شماره موبایل جهت احراز هویت در سایت فریلنسر توسط تیم نویانو انجام می‌گیرد.
  • آیا از طریق همکاری درفروش اکانت فریلنسر هم میتوانم کسب درآمد کنم؟ بله! پس از دریافت اکانت خود از ما، یک کد کاربری به شما تعلق می گیرد و در صورتی که شخصی هنگام سفارش کد شما را وارد کند، ۵ درصد از مبلغ افتتاح اکانت به شما تعلق می‌گیرد.

 

کلام آخر و عضویت در سایت فریلنسر

در باب کسب درآمد دلاری میخواهم ساده بگویم که با توجه به بازار اقتصادی ایران و کمبود شغل در جامعه، ساخت اکانت فریلنسر کاملا منطقی است؛ چرا که با ساخت اکانت فریلنسر، بازار مشتریان خود را گسترده‌تر کرده و کسب درآمد ارزی ویژه‌ای برای کشور خواهیم داشت. همچنین تفاوت ارزش پول ایران نسبت به سایر کشورها کاملا به سود فریلنسرها محسوب می‌شود. در معنای دیگر شرایط ساخت اکانت فریلنسری به شکلی ما را به عدالت و برابری با سایر کشورها نزدیک می‌کند و با ساخت این اکانت، مانند شهروندان سایر کشورها بدون در نظر گرفتن تحریم‌های یکجانبه، به بازار جهانی و تعامل با سایر کشورها دست پیدا می‌کنیم و به راحتی و به دور از جبر جغرافیایی در حوزه‌ای که استعداد داریم، فعالیت می‌کنیم. منتظر پیشرفتتان در کسب و کار هستیم… اکانت وریفای شده فریلنسر خود را همین حالا دریافت کنید!

نوشته کسب درآمد دلاری از سایت فریلنسر بر اساس مهارت های شما! اولین بار در اسکریپت ها. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.