دیجی اسکریپت

کسب و کار بازاریابی مستقیم – بالا ۱۰ باید انجام دهید را برای یک برنامه موفق | دیجی اسکریپت

کسب و کار بازاریابی مستقیم – بالا ۱۰ باید انجام دهید را برای یک برنامه موفق
[ad_1]

بیایید آن روبرو هستند. شرکت صرف بخش عمده ای از بودجه خود را در چاپ و تبلیغات آنلاین. و همه ما می دانیم که ما هنوز هم می توانید یک دسته از “آشغال” ایمیل. چرا ؟ به دلیل آن کار می کند. در حالی که ابداع راه های جدید به بازار کسب و کار خود و گاهی اوقات می تواند پرداخت کردن اجازه دهید مطمئن شوید که ما را رها نمی کند و توپ با چشم پوشی از قوانین زمین برای بازاریابی مستقیم.

صاحبان کسب و کار کوچک می تواند به طور موثر استفاده از بازاریابی مستقیم به رشد کسب و کار خود و ایجاد روابط با مشتریان فعلی و آینده نگر. اما ضعیف اجرا شده بازاریابی مستقیم برنامه به شما صدمه دیده است که در آن شمارش! در اینجا چند راهنمایی به شما یک شات بزرگ در کنار هم قرار دادن یک کمپین موفق بازاریابی مستقیم.

۱٫ چشم انداز روشنی از آنچه شما می خواهید برای رسیدن به. ایجاد یک طرح بازاریابی. تنظیم اهداف به صورت مستقیم خود را تلاش های بازاریابی قرار داده و آن را در نوشتن. به اشتراک گذاری آن با کارکنان کلیدی و روشن اهداف است که خود را منعکس تحقیقات بازاریابی و شهود.

۲٫ دریافت “شخصی” با مخاطبان خود را. ارسال یک بازاریابی نامه ای به “مدیر” است که بهترین راه برای دریافت پیام خود را نادیده گرفته و پرتاب به طور مستقیم به زباله یا زباله مجازی. دریافت شخصی با استفاده و ایجاد بازاریابی پایگاه داده است که اطلاعات دقیق در مورد کسب و کار شما در حال تلاش برای رسیدن به. نترس به استفاده از این اطلاعات در پیام خود را. این انتقال به گیرنده است که شما باید انجام مشق شب خود را و ارزش ارائه شده است که مربوط به کسب و کار خود را.

۳٫ تست قبل از نورد خود را ارتقاء. شما تحقیقات خود را انجام گردد نگاه و محتوای پیغام خود را و آماده پایگاه داده خود را. است که مقدار زیادی از کار انجام می شود برای رسیدن به آن نقطه اما آیا اتلاف زمان و تلاش خود را با ارسال پیام خود را به لیست خود را بدون تست آن را برای اولین بار. را کوچکتر nth نام آزمون از پایگاه داده خود را برای دیدن پاسخ به پیام خود را. گرفتن احساس برای بار چرخش سوالات عمومی و receptiveness به شما ارائه دهد. اگر شما مانند واکنش آن را رول. اگر نه چیزی را تغییر دهید و تست دوباره تا زمانی که شما دریافت یک پاسخ قابل قبول.

۴٫ شامل یک “فراخوان به عمل” در پیام خود را. قرار دادن خود را به آدرس و یا شماره تلفن کافی نیست. دور ماندن از ایجاد باز ارائه شده است. خود را تقویت قانع کننده پیام فروش با گفتن گیرنده های بازاریابی خود را نامه دقیقا چه باید بکنید و هنگامی که.

۵٫ در نظر گرفتن چند مرحله استراتژی بازاریابی مستقیم. با سرمایه گذاری در وقت و پول, از آن آسان است به درک که چرا کسب و کار کوچک و بازاریابان می خواهید به فروش در اولین عبور از تلاش های بازاریابی. توانایی انجام خواهد شد که بستگی به محصول یا خدمات خود را عرضه می کنند. اما دو مرحله بازاریابی مستقیم است برخی از با ارزش upsides. این اجازه می دهد تا شما را به جمع آوری یک استخر بزرگتر از مشتریان بالقوه و ایجاد ارتباط با این بازار است. در بسیاری از موارد آن را فراهم می کند فرصت برای افزایش واحد فروش و معرفی بیشتر محصولات و خدمات.

۶٫ یک تقلیدی. آیا مقاومت در برابر آنچه که کار خود را در بازار. درک آنچه که رقبای خود را به انجام کسب و کار است. توجه ویژه ای به آنچه رهبران بازار انجام می دهند و آنچه که تبلیغات در حال تکرار شود. شرکت های دیگر خود را انجام داده اند تحقیقات بازار و تست و گاهی اوقات شما می توانید سود از سرمایه گذاری خود را با اجرای یک استراتژی مشابه.

۷٫ را دنبال کنید تا با انتقام. اجازه ندهید که خود را بازاریابی مستقیم تلاش شکست در به عقب پایان. فقط در فروش ضعیف ترین حلقه است که معمولا در پیگیری.

۸٫ برداشت مهم هستند. ما همه می خواهم به کار با کیفیت به مردم است. همه ما می خواهیم برای مقابله با شرکت های با کیفیت. مطمئن شوید که پیام شما را نمی کند ادعا می کند شما نمی توانید به عقب و یا فریبنده به نظر می رسد در هر راه.

۹٫ تو رفتگی در دیوار خود را از محصولات و خدمات. بسته بندی یک محصول یا خدمات برای یک گروه خاص می تواند به فروش بیشتر کسب و کار شما ارائه شده از اگر شما در تلاش برای فروش به کل بازار است. اگر شما یک کسب و کار تخصصی در حال حاضر به دنبال زیر بازار به فروش. این کار بیشتر برای مطمئن, اما شما ممکن است پیدا کردن یک معدن طلا. پس نکته #۲ مردم پاسخ مثبت به پیام های که آنها می تواند مربوط به.

۱۰٫ مطمئن شوید که شما تجزیه و تحلیل نتایج خود را. شما به راحتی می توانید بگویید که اگر مستقیم تلاش های بازاریابی موفق در تولید و فروش. اما مطمئن شوید که شما توجه داشته باشید که کیفیت هر دو پاسخ مثبت و منفی به دلیل شما می توانید با ارزش فروش و بازاریابی اطلاعات اگر شما نمی. همه چیز از جمله زمان پاسخ جغرافیایی پرداخت مخاطب عنوان شغلی, سوالات, که به نوبه خود به فروش و مشتری واقعی بازخورد می تواند کمک به شما رول موثر کمپین بازاریابی مستقیم دفعه بعد در اطراف.

خوب در اینجا یک نکته را برای شما. فروش خود را پیام قانع کننده است. خلاق و استفاده از غرایز خود را. به یاد داشته باشید هر جمله شما را در بازاریابی قطعه باید یک هدف داشته باشند. ترک زاید اطلاعات و روشن خود را با پیام فروش. در حال حاضر پیش بروید و با استفاده از این نکات همراه خود را با کسب و کار زرنگ و دانا به شکل موفق بازاریابی مستقیم در برنامه.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.