دیجی اسکریپت

۲۰ نکته برای ارائه موفق ۲۰ دقیقه ارائه! – باران وب | دیجی اسکریپت

۲۰ نکته برای ارائه موفق ۲۰ دقیقه ارائه! – باران وب
[ad_1]

آیا شما خواسته شده است به صحبت می کنند و یا ارائه یک سخنرانی در یک رویداد آینده? آیا شما می خواهید برای همیشه آماده است هنگامی که کسی به شما می پرسد برای “گفتن چند کلمه است؟” با تجربه ترین سخنرانان با استفاده از یک چک لیست به عنوان آنها آماده برای نوشتن و ارائه ارائه خود را.

مهم نیست که چقدر بلند ارائه خود را — از آن می تواند ۲ ساعت ۲۰ دقیقه یا ۲ ساعت – من پیدا کرده اند که این چک لیست از ۲۰ راهنمایی من کمک می کند تا برای آماده سازی و تحویل موفق ارائه برای هر مخاطب.

راهنمایی در حالی که خود را آماده ارائه

۱) آماده سازی خود را با مخاطب در ذهن – آن چیزی است که شما می خواهید برای گفتن. به جای تمرکز بر روی آنچه شما می خواهید مخاطبان خود را به انجام زمانی که شما به پایان برسد ما ارائه. آنچه در “عمل” آیا شما آنها را می خواهید به? چه “نقطه کلیدی” آیا شما آنها را می خواهید به یاد داشته باشید ،

۲) شروع به ارائه خود را با “پایان در ذهن” – فکر می کنم “B-L-O-T” (بottom Line On Top) آن چیزی است که شما می خواهید مخاطبان خود را به انجام ؟ آغاز کلیدی چه در آن است و چرا آن مسائل را به مخاطبان خود را!

۳) با استفاده از مدل کلاسیک به ساختار خود را ارائه

  • مخاطبان خود را در آنچه شما می خواهید به آنها بگویید.
  • بگویید تلفن آنها. این است که بدن خود را ارائه.
  • به آنها بگویید چه شما فقط به آنها گفتم – خلاصه شما خود را “فراخوانی برای اقدام” یکی از چیزهایی که شما می خواهید مخاطبان خود را به یاد داشته باشید.

۴) آماده سازی با نوشتن خود را ارائه – ما به طور طبیعی صحبت می کنند در نرخ ۱۵۰ کلمه در دقیقه (WPM). پس از ۲۰ دقیقه ضرب در ۱۵۰ WPM = 3,000 کلمات.با استفاده از این به عنوان راهنمای خود را ویرایش ارائه خود را به تناسب زمان خود سهم. به یاد داشته باشید: نه بیش از حد — و نه بیش از حد کوچک – تنها مقدار مناسبی از محتوا!

راهنمایی برای ارائه ارائه خود را

۵) حفظ دو بخش ارائه خود را –

  • خود را باز ۳۰ ثانیه – شما هرگز شانس دوم را تصور اول مثبت است.
  • بسته خود را تا ۳۰ ثانیه – مخاطبان به یاد داشته باشید بهترین چیزی که آنها شنیدن آخرین!

۶) برقراری ارتباط و تایید تجهیزات خود را نیاز دارد در پیش – تهیه چک لیست و تایید در نوشتن آنچه شما خواهد بود و آوردن و چه هماهنگ کننده رویداد خواهد بود عرضه است. این به ویژه مهم است که شما در حال برنامه ریزی برای استفاده از یک پروژکتور و لپ تاپ و غیره. آن را یک نقطه برای دیدار با صوتی / تصویری (A/V) خدمه به عنوان به زودی به عنوان شما می رسند در محل. درمان آنها را به عنوان حرفه ای. آنها می خواهند به شما را درخشش!

۷) دریافت راحت با تنظیمات فیزیکی – اگر در همه ممکن است قصد حضور در قبل از ارائه در اتاق که در آن شما خواهد بود صحبت کردن. این به شما می دهد فرصتی برای تجربه آنچه مخاطبان خود را خواهد شد از دیدن و شنیدن در طول ارائه خود را. ترتیبات به واقع ‘اجرا از طریق” بخشی از شما ارائه “روی صحنه است.” برقراری ارتباط با برگزار کننده و جزئیات هر گونه تغییراتی که باید در آرایش صندلی روشنایی و سیستم های صوتی.

۸) مخاطبان خود را “لحن-در / Tune-out” در طول ارائه خود را – مخاطبان “گوش دادن” به میزان ۴۵۰ تا ۶۰۰ WPM! مخاطبان همیشه کوک به “WII-FM” (Wکلاه را منn منt Fیا Me!) مخاطبان را ضربه محکم و ناگهانی تصمیم به پرداخت توجه به زمانی که آنها فکر می کنم آنچه شما می گویند به آنها اعمال می شود – یا به “لحن کردن” زمانی که آنها تصمیم می گیرید که آن را نمی کند.

۹) به یاد داشته باشید “قدرت مکث!” – طرح چند ۳ تا ۴ دوم استراتژیک مکث. مکث به شما یک فرصت برای نفس کشیدن و برای جمع آوری افکار خود را. مکث مخاطبان خود را یک فرصت برای جذب آنچه شما فقط می گفت. استراتژیک مکث اضافه کردن اهمیت به آنچه به شما می گویند بعدی!

۱۰) حفظ تماس با چشم با مخاطبان خود – پیدا کردن چند “چهره دوستانه” در مخاطبان خود را. گاهی اوقات چشم و تماس با آنها را خواهد ساخت اعتماد به نفس خود را. اما اطمینان حاصل شود که شما را چشم-تماس با هر یک از پنج مخاطبان مناطق – جلو عقب چپ و راست و میانه.

۱۱) سرعت خود را ارائه– احترام به تعهدات زمان مخاطبان خود را. عمل ارائه ارائه خود را با صدای بلند. زمان ارائه خود را در طول جلسات تمرین خود را. توجه داشته باشید از اواسط نقطه علامت گذاری و نهایی پنج دقیقه خوانده شده را علامت خود را برای ارائه به شما به عنوان تمرین. قرار دادن یک ساعت دیجیتال با صفحه نمایش بزرگ بر روی زمین در طول ارائه خود را. آیا نگاه شما ساعت مچی – مخاطبان خود را متوجه خواهد شد این و بسیاری از آنها آغاز خواهد شد به “هماهنگ کردن” و یا آماده به ترک!

راهنمایی برای ایجاد اسلاید پاورپوینت

۱۲) به شما ارائه! – مخاطبان خود را آمد به شنیدن آنچه شما برای گفتن و به اشتراک گذاری در مورد موضوع خود را. آنها هیچT آمده خود را به تماشای اسلاید پاورپوینت و فیلم ها!

۱۳) آیا نوشتن جملات کامل در اسلاید خود را! – اگر شما انجام دهید آن است که تقریبا غیر ممکن است برای شما را به خواندن آنها – معمولا با پشت خود را به مخاطبان خود را! آیا توهین به شعور مخاطبان خود را. به یاد داشته باشید که مخاطبان خود را می توانید بخوانید اسلاید خود را ۳ تا ۴ برابر سریع تر از شما می توانید صحبت می کنند آنها را!

۱۴) امکان استفاده از “فضای سفید” در اسلاید خود را – اجازه دهید خود را اسلاید “نفس بکشم!”هرگز استفاده از اندازه فونت است که کمتر از ۳۰ امتیاز. مخاطبان به عنوان خوانده شده نیست – آنها اسکن! آیا اضافه کردن نقاط گلوله مطمئن شوید که هر اسلاید می سازد یک نقطه!

۱۵) انتخاب مناسب بصری تصاویر – یک تصویر ارزش ۱۰۰۰ کلمه – که آن را تقویت می کند پیام خود را. اجازه می دهد تا مخاطبان خود را o “جذب” تصاویر خود را به صورت @ ۳ تا ۴ ثانیه قبل از اظهار نظر در آنها.

راهنمایی برای تعامل با مخاطبان خود را

۱۶) عبارات برای جلوگیری از

  • “اگر من تا به حال بیشتر زمان من می خواهم…”
  • “من فقط ۲۰ دقیقه, بنابراین من می خواهم به عجله از طریق…”
  • گفت: “و در نهایت…” ۱۰ دقیقه قبل از شما در واقع پایان ارائه خود را!
  • “این اولین بار من است…”

۱۷) عبارات جایگزین

  • “من می خواهم به تمرکز بر سه نکته کلیدی.”
  • “من آماده مواد اضافی در مورد این موضوع و در اینجا است که چگونه شما می توانید آن را…”
  • “در پایان, در اینجا چیزی است که من می خواهم به شما (به یاد داشته باشید, انجام دهید, و غیره.)…”
  • “من دعوت شده بود به صحبت می کنند به شما به خاطر…”

۱۸) تشویق مخاطبان سوالات – پیش بینی سوالات به شما به عنوان آماده سازی خود را ارائه. خود را آماده پاسخ به این پرسش. تمرین صحبت کردن پاسخ های خود را با صدای بلند! آماده برای شروع به پرسش کرد و گفت: “سوال این است که اکثر مردم در مورد…” همیشه پایان ارائه خود را با restating آنچه شما می خواهید مخاطبان خود را به یاد داشته باشید و یا انجام بعدی.!

۱۹) مخاطبان به یاد داشته باشید داستان – و آنها را فراموش کرده ام و یا به اشتباه بیش از حد بسیاری از اعداد و آمار! نمی گویند ۷۸٫۹%. بلکه بگو: ۴ از ۵ مشتریان… آیا استفاده از اعداد مربوطه اما این اعداد به یاد ماندنی از جمله یک داستان در مورد یک مشتری که نماینده است که تعداد.آمار تمایل به فراموشی سپرده شود و یا گیج کننده است. خوب گفته مربوط داستان به یاد دارد و روایت مجدد به مشتریان دیگر! انتخاب داستان خوب و عمل به آنها گفتن!

نکته برای ارائه یک ارائه موفق

۲۰) تجسم موفقیت آمیز خود را ارائه – موفق ورزشکاران و رهبران کسب و کار همیشه یک دقیقه را به تجسم تکمیل موفقیت آمیز قبل از آنها صحبت می کنند توپ را روی گوه کردن یا نوسان خفاش. تجسم مخاطبان خود را در کف خود را ارائه. این تمرکز انرژی خود را و افکار خود را. این ساخت اعتماد به نفس خود را. این اطمینان خواهد داد که هر دو شما و مخاطبان خود را رضایت بخش و موفق را تجربه کنید!

نکته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سخنرانی موفق

این لینک را دنبال کنید برای پاورپوینت, صفحه اصلی برای دسترسی به منابع اضافی و راهنمایی برای ارائه موفق ارائه.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.