دیجی اسکریپت

۵ بازیابی اطلاعات راهنمایی – باران وب | دیجی اسکریپت

۵ بازیابی اطلاعات راهنمایی – باران وب
[ad_1]

شکی نیست که زندگی ما تبدیل شده اند بسیار ساده تر به دلیل فن آوری است. امروزه ما بسیاری از به روز خودکار و سلایق است. برای مثال ما می توانید ذخیره مقدار زیادی از اطلاعات در تراشه های کوچک به نام کارت های حافظه. و احتمال از دست دادن داده ها آنقدر بالا است. حتی اگر ما از دست دادن داده ها ما می توانیم آن را بهبود با چند کلیک ماوس. در ادامه به دانستن ۵ بازیابی اطلاعات راهنمایی.

ایجاد یک طرح بازیابی

اگر شما یک برنامه شما برنده’t وحشت در مورد چیزی را اشتباه می رود. برای بازیابی اطلاعات شما می توانید انتخاب کنید از بسیاری از ابزار رایگان به عنوان آنها به طور خاص طراحی شده برای این منظور است. بنابراین آنچه شما باید انجام دهید این است که نصب یک برنامه خوب جلوتر از زمان. شما همچنین می توانید استخدام یکی از بهترین خدمات بازیابی اطلاعات, اما ممکن است هزینه شما بیشتر است.

استفاده از درایوهای فلش

در حالت ایده آل, it’s یک ایده خوب برای ایجاد یک back up از اطلاعات مهم خود را. شما می توانید نسخه پشتیبان خود را در یک فلش درایور, به عنوان مثال. و اگر هارد دیسک شما, شما می توانید اطلاعات خود را به عقب در عرض چند دقیقه.

ابر ذخیره سازی

با ذخیره سازی ابری شما می توانید داده های خود را در یک محل جداگانه. این یکی از دلایل بسیاری از ذخیره سازی ابر است که در افزایش محبوبیت. این محل برنده’t را لمس می شود خود را شکست خورده سخت, درایو, درایو فلش یا دیگر اطلاعات واحدهای ذخیره سازی. این دلیل است که بیشتر از تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات ذخیره سازی ابر. به عنوان یک ماده در واقع ابر ذخیره سازی یکی از بهترین راه های جلوگیری از از دست دادن داده ها.

بازیابی فایل های حذف شده

نگه داشتن در ذهن است که اکثر فایل های که حذف شده را می توان بازیافت ارائه شده شما می توانید با استفاده از ابزار مناسب. اما اگر فایل ها شده است خرد شده و یا حذف شده به طور دائم با حذف داده ها ابزار و سپس شما می توانید’t انجام هر کاری است. این به این معنی است که اگر شما حذف برخی از فایل ها و آنها در حال دروغ گفتن در سطل زباله خود را, شما می توانید آنها را بازیافت.

به دنبال اطلاعات از دست رفته

اگر شما می خواهید برای بازیابی اطلاعات شما باید اول پیدا کردن یک راه برای جستجوی اطلاعات. اما این کار نیاز به مقدار زیادی از صبر و شکیبایی حتی اگر شما استفاده از یک برنامه برای انجام جستجو حذف شده و یا فایل های از دست رفته. بنابراین اگر شما یک مقدار زیادی از داده ها برای بازیابی ما نشان می دهد که شما اجازه دهید حرفه ای رسیدگی به خصوص اگر داده ها است که واقعا برای شما مهم است. معمولا استخدام حرفه ای ایده خوبی است اگر کسب و کار خود و داده ها در خطر است.

نگه داشتن در ذهن است که شما ممکن است نیاز به بازیابی داده ها مهم نیست چقدر محتاط شما ممکن است. در واقع ایده این است برای آماده شدن و پیدا کردن آنچه به انجام به هنگام از دست دادن داده ها اتفاق می افتد. با تکنولوژی زندگی ما می تواند تبدیل به بسیار ساده تر و راحت است. تا آنجا که از دست دادن داده ها می رود, پیشنهاد ما به شما اقامت در تمام اوقات آماده و با استفاده از بهترین ابزار هایی که در اختیار شما هستند. به این ترتیب شما می توانید مطمئن باشند که اطلاعات از دست رفته خواهد بود بازیافت با خیال راحت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.