دیجی اسکریپت

آشنایی با ویژگی ها و مشخصات پروژه برج های تریتیوم در منطقه ۲۲ تهران – باران وب | دیجی اسکریپت

آشنایی با ویژگی ها و مشخصات پروژه برج های تریتیوم در منطقه ۲۲ تهران – باران وب
[ad_1]

نمای جذاب برج همراه با نقشه داخلی بسیار زیبا، سرمایه داران را به سمت این پروژه کشانده است زیرا رنگ، طراحی و ریزه کاری های موجود در این نما، حس فوق العاده ای را به بیننده و ساکنان آن منتقل می کند.

در معماری لابی برج تریتیوم ۱ و ۲ که جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر می باشد، فضای مجزا مبله شده دلباز به عنوان فضای انتظار رو به رو هستیم که توسط فضای اختصاص یافتهبه لابی من از هم جدا میشوند . طراحی لابی، مهمان نوازی ساکنان این برج را به نمایش میگذارد . معماری فضای استقرار لابی من برج تریتیوم ۱ نیز به گونه ای انجام شده که حس ورود به ساختمانی دارای آرامش را منتقل می کند.

برج تریتیوم ۱ و محل احداث آن

سرمایه گذاری باید به گونه ای باشد که مسیر پیشرفت را طی کند، زمینه  پیشرفت در سرمایه گذای های ملکی محل احداث و خرید سازه می باشد. پروژه تریتیوم ۱ در یک موقعیت بی نظیر جای دارد زیرا محل ساخت، منطقه خوش آب و هوا  ۲۲ تهران می باشد که نزدیک بودن به مراکز تفریحی و تجاری چون ایرانمال، دریاچه خلیج فارس و بام لند کار را برای افراد ساکن در واحدها راحت می کند.

 این پروژه دسترسی راحتی به بزرگراه های شهید خرازی و همدانی که از بزرگراه های اصلی تهران به حساب می آیند، را برای ساکنان ایجاد خواهد کرد.

مشخصات پروژه تریتیوم چیتگر

سازنده و مسئول ساخت این پروژه، شرکت نیکان همراه با سابقه ای درخشان می باشد که روند ساخت پروژه را با سرعت خوبی پیش می برد.

این پروژه از دو برج دوقلو ساخته شده است که دارای ۲۶ طبقه با تعداد ۲۱ طبقه مسکونی است که در هر طبقه ۴ واحد ساخته می شود. متراژهایی که برای  واحدها در نظر گرفته شده است، ۱۴۸ متر مربع با سه اتاق خواب می باشد.

پروژه تریتیوم ۱ نمایی از جنس پالینگ دارد که زیبایی خاصی در منطقه به خود اختصاص داده است، سقف واحد ها از مواد درجه یک تهیه شده اند.

 

نگاهی مختصر به امکانات تریتیوم ۱

برج تریتیوم پروژه ای کاملا لوکس با طراحی زیبا، همراه با امکانات متعدد می باشد که در ادامه برخی از مهم ترین های آن ها ذکر شده است.

  1. لابی همراه با یک فضای بسیار جذاب و شیک
  2. وجود درب های ضد سرقت برای هر واحد
  3. سالن های چند منظوره
  4. پارکینگ برای هر واحد
  5. استخر مجهز
  6. استفاده از سیستم و طراحی هوشمند
  7. مجهز به دوربین مدار بسته
  8. برخورداری از روف گاردن

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.