دیجی اسکریپت

نحوه اقدامات احتیاطی در برابر آنفولانزای خوکی – این اقدامات احتیاطی را به بانک بسپارید | دیجی اسکریپت

نحوه اقدامات احتیاطی در برابر آنفولانزای خوکی – این اقدامات احتیاطی را به بانک بسپارید
[ad_1]

در طول فصل وینتری ، بسیاری از ما در خانه های بسته ، دفاتر یا محل های کار ما همکاری می کنیم. این زمانی است که به نظر می رسد میکروب ها خارج از کنترل ظاهر می شوند و همه افراد در اطراف شما بیمار می شوند. متوجه می شوید که یک کارگر سرفه کرده یا بینی خود را پاک می کند. فرزند شما به خانه عطسه می آید. در حقیقت ، میز متوسط ​​بیش از ۱۰ میلیون میکروب دارد. انتقال آن میکروب ها از دستان به دهان شما بسیار آسان است.

ژل ضدعفونیوتر دست باننو

برای افشای مشاغل خود می توانید از ضد عفونی کننده های دست چاپ شده با آرم استفاده کنید. فقط کافی است نام یا آرم شرکت خود را تمبر کنید و آن را به عنوان سوغاتی در نمایشگاه تجاری یا روزهای راه اندازی خود قرار دهید. شما همچنین می توانید آن را به عنوان جایزه یا انگیزه کارمند اعطا کنید. این روش همچنین شما از سلامت سلامتی کارکنان خود اطمینان می کنید. اگر کارکنان شما از بهداشت خوب بدن حمایت می کنند ، احتمال ابتلا به بیماری کمتر است. خروجی شما از آن سود زیادی خواهد برد.

ورقه ورقه ورقه ۳ “X 5”. نام ها و شماره های بعدی خویشاوندان ، جستجو و نجات محلی خود ، پرواز پرواز ، نزدیکترین بیمارستان ، ماهی و بازی ، پلیس ایالتی و خدمات جنگل را بنویسید. حتماً اطلاعات پزشکی شخصی از جمله گروه خونی و حساسیت به دارو را درج کنید. نوار آن را به داخل درب کیت بقای خود بکشید.

کیسه زباله. کیسه های زباله برای جمع آوری آب ، یک پناهگاه ضد آب و به عنوان یک کت باران بداهه بسیار کار می کنند. در واقع ، آنها بسیار ضخیم تر و کیفیت بهتری نسبت به بیشتر کتهای بارانی پلاستیکی یکبار مصرف دارند.

هنگامی که در هواپیما به نظر می رسید ، انگار من قدم به خیالی برداشته بودم. من با لبخند و هلوس از کارکنان کشتی استقبال می کنم. پیشخدمت و پیشخدمت در اطراف خود قدم می زنند و لیوان شامپاین را به مسافران ورودی می رسند. من همچنین آنچه را که معلوم شد اولین بار از بسیاری از سرنگ های ضدعفونی کننده دستی است که در این سفر دریافت کردم ، دریافت کردم. بله ، ضد عفونی کننده دست و دستمال بهداشتی هر بار که وارد یک محل اجتماع می شدم ، به همراه هر روز حداقل ۲ اعلامیه عمومی به من می گفتند دستانم را بشویم و نحوه شستشوی آنها را انجام دهم. در مورد پیشگیری از عبور از دریا صحبت کنید. بدون شک ، مشهور برای جلوگیری از شیوع دیگری همه کار ممکن را انجام داد.

برخی مناطق عمومی دیگر برای رعایت موارد زیر: کف ، فرش و محوطه ورودی. فرش های خلاء و عمیق و کف های تمیز اغلب. خرید ژل دست دتول ورود به خانه کفش خود را از کفش بلند کنید (یا کف پا را با مواد ضد عفونی کننده تمیز کنید) – آنها همچنین حامل میکروب هستند.

دست های تمیز برای جلوگیری از بیمار شدن افراد مسیری طولانی را طی می کنند ، بنابراین آماده سازی یک ضد عفونی کننده با کیفیت آماده راه بسیار خوبی برای نگه داشتن شما و خانواده شما است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه تغییرات نظامی پایگاه‌های آمریکا در عراق در راستای تغییرات آرایش دفاعی و امنیتی ارتش آمریکا و در جهت تحمل آسیب‌پذیری کم‌تر تحلیل می‌شود، عنوان کرد: به سیاستمداران و ارتش آمریکا توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی به مسؤولیت […]

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.