دیجی اسکریپت

کدام ضدعفونی کننده دست برای شما مناسب است؟ | دیجی اسکریپت

کدام ضدعفونی کننده دست برای شما مناسب است؟
[ad_1]

آیا فکر حمام کردن در میلیون ها میکروب شما را لرزاند؟ خوب ، باید فکر می کنید شما میکروب هستید؟ لحظه ای متوقف شوید و به تمام چیزهایی که در طول روز لمس می کنید فکر کنید.

در اینجا چیز جالبی وجود دارد که فهمیدم: هر بار که دستشویی می رود ، قطرات آب آلوده در هوا بیرون می ریزند و روی هر چیزی که در حمام است از جمله مسواک شما فرود می آیند. برای وخیم تر شدن این شرایط ، این میکروب ها می توانند حداقل دو ساعت پس از هر بار شنا کردن در حمام های عمومی و خصوصی شناور شوند.

۱) کیف چمدان سگ ما باید به راحتی و هر نوع چربی معمولی به آن وصل شود و حرکت کند. ممکن است بخواهیم که آن را با حلقه ای در دست خود ببندیم یا در نزدیکی حیوان خانگی یا چربی اواسط خود قرار دهیم. ما باید این گزینه را داشته باشیم که آن را در جایی که ترجیح می دهیم قرار دهیم. اگر ما از یک لاش جمع شونده استفاده کنیم ، کیسه ما نیز باید به راحتی در این لوازم جانبی قابل اتصال باشد.

موضوعی ضد عفونی ساز دستگاه جوجه کشی

فقط اصول بهداشت را استرس دهید. به بچه های خود بیاموزید که در آرنج خود عطسه یا سرفه کنند و در صورت عطسه کردن روی دست ، دست های خود را بشویید. اطمینان حاصل کنید که آنها قبل از استفاده از غذا ، بعد از استفاده از دستشویی و بعد از بازی با حیوانات ، دست خود را بشویید. اگر احساس فایده ای دارید ، برای بسته بندی پشتی خود یک بطری برای ضدعفونی کننده دستی تهیه کنید. مایع ضدعفونی کننده دست sterillium این حال ، با این کار محتاط باشید. استفاده از ضد عفونی کننده دست بیش از حد اغلب وسواس انگیز است.

بیایید با آن روبرو شویم ، این یک دنیای کثیف است که در آن زندگی می کنیم و آن سینک حمام و پذیرای بطری صابون ضد باکتری همیشه به اندازه کافی برای راحتی نیست.

فضای کافی چاپ – آنها به گونه ای طراحی شده اند که حداکثر فضای چاپ را برای تمام پیام های شرکت ، نام و یا آرم شما در اختیار شما قرار دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطابق سلیقه خود آنها را تغییر دهید.

فروشگاه مواد غذایی ما پورتال ما برای خوردن غذاهای خوشمزه است. همچنین می تواند دروازه ای برای بیمار شدن شما باشد. بنابراین حتماً آن دسته از دسته های سبد خرید را پاک کرده و هرگونه میکروب روی آنها را بکشید قبل از لمس آنها با دستان خود.

حتی می توانید از مزایای ضد عفونی کننده ها و لوسیون ها استفاده کنید. بسیاری از شرکت های بدن و زیبایی متوجه شده اند که جدا کردن ضد عفونی کننده ها و لوسیون ها نکته ای ندارد. با ترکیب آنها می توانید تمیز باشید و همزمان در ایجاد پوست صاف کار کنید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.