دیجی اسکریپت

NPS چیست و چرا باید از آن در مدیریت کسب و کار اینترنتی استفاده کنیم؟ | دیجی اسکریپت

NPS چیست و چرا باید از آن در مدیریت کسب و کار اینترنتی استفاده کنیم؟
[ad_1]

NPS چیست؟

اگر نمی‌دانید NPS چیست باید بدانید که NPS یا Net Promoter Score یک شاخصه عملکرد هست که می‌توانید با استفاده از آن نظرات و فیدبک‌های مشتریان خود را دریافت کنید. این شاخصه یک امتیاز از ۰ تا ۱۰ می‌باشد. امتیاز ۱ تا ۶ به معنای ناراضی بودن مشتری، امتیاز ۷ یا ۸ به معنای بی‌طرف بودن مشتری نسبت به کسب‌و‌کار شما و امتیاز ۹ و ۱۰ به این معناست که مشتری شما را به دیگران معرفی خواهد کرد.

nps چیست؟
nps چیست؟

این ویدیو بخشی از جلسه ۱۱ دوره اصول کسب‌و‌کار اینترنتی بود.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.