دیجی اسکریپت

آموزش انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی با افزونه | دیجی اسکریپت

آموزش انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی با افزونه
[ad_1]

آموزش انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی با افزونه

با یکی دیگر از آموزش های وردپرس در خدمت شما هستیم و امیدواریم بتوانیم یک مطلب ارزشمند را برای شما ارائه دهیم . در این مطلب میخوام در مورد افزونه ای صحبت کنم که با استفاده از این افزونه شما میتوانید مطالب خود را بدون نیاز به اینترنت در برنامه ی ورد خود بنویسید و به راحتی این مطلب را به سایت خود انتقال دهید . افرادی هستند که میخواهند ابتدا در برنامه ی ورد مطلب خود را بنویسند و سپس بدون درد سر و اتلاف وقت به سایت خود انتقال دهند ، برای این کار ، ما راه بسیار ساده ای را به شما معرفی میکنیم ; آن هم استفاده از افزونه ای به نام Mammoth .docx converter است .

انتقال پست یا مطلب خود از ورد به وردپرس

در ادمه ی مطلب میخوام چگونگی استفاده و کاربرد این افزونه را به شما توضیح و آموزش دهم . پس با ما همراه باشید تا از این مطلب استفاده ی کافی را ببرید . در ابتدا شما در ورد خود مطلبی را که میخواهید ، مینویسید و در یکی از قسمت های کامپیوتر خود ذخیره میکنید . البته دلیل این کار را در پایان این مطلب به شما خواهم گفت . همانطور که اطلاع دارید ابتدا باید افزونه را دانلود ، سپس نصب و پس از آن ، افزونه را فعال میکنید .

انتقال دادن پست های خود از برنامه ی ورد به سایت وردپرس

اکنون میخواهم افزونه را به طور کامل برای شما دوستان تشریح کنم . پس از انجام اقدامتی که خدمت شما عرض کردم ، در کادر سمت راست که مربوط به پنل مدیریت میشود ، در منوی نوشته ها شما باید روی گزینه ی افزودن نوشته کلیک کنید . پس از کلیک وارد صفحه ای میشوید که تصویر آن را برای شما در پایین گذاشتم .

انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی

اکنون شما باید روی گزینه ی Choose File کلیک کنید و مطلبی را که در کامپیوتر خود ذخیره کرده اید را انتخاب کنید . امیدوارم از این مطلب ما لذت برده باشید

نوشته آموزش انتقال مطالب از فرمت ورد به سایت وردپرسی با افزونه اولین بار در اسکریپت ها پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.