دیجی اسکریپت

آموزش واقعیت افزوده در یونیتی - ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب | دیجی اسکریپت

آموزش واقعیت افزوده در یونیتی – ناجیان وب | دانلود اسکریپتناجیان وب
[ad_1]

مقدمه:

واقعیت افزوده (Augmented Reality) یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم (و معمولاً در تعامل با کاربر) است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. این عناصر بر اساس تولیدات کامپیوتری که از طریق دریافت و پردازش اطلاعات کاربر توسط سنسورهای ورودی مانند صدا، ویدئو، تصاویر گرافیکی یا داده‌های GPS می‌باشد ایجاد می‌شود. واقعیت رایانه‌ای مفهوم کلی واقعیت افزوده‌است. در واقعیت افزوده معمولاً چیزی کم نمی‌شود بلکه فقط اضافه می‌شود. همچنین واقعیت افزوده تا حدودی شبیه به واقعیت مجازی است که توسط یک شبیه ساز، دنیای واقعی را کاملا شبیه سازی می‌کند. در واقع وجه تمایز بین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این است که در واقعیت مجازی کلیهٔ عناصر درک شده توسط کاربر، ساخته شده توسط کامپیوتر هستند. اما در واقعیت افزوده بخشی از اطلاعاتی را که کاربر درک می‌کند، در دنیای واقعی وجود دارند و بخشی توسط کامپیوتر ساخته شده‌اند.

منبع: ویکی پدیا

 

در این دوره جذاب نحوه ایجاد پروژه های واقعیت افزوده در یونیتی را آموزش می بینید.

بازی پوکمن گو با استفاده از این تکنولوژی و انجین یونیتی ساخته شده است، این دوره یونیتی نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و فقط توانایی کار با کامپیوتر را احتیاج دارد.

بعد از این دوره شما می توانید پروژه های واقعیت افزوده یا بازی های واقعیت افزوده ایجاد کنید، حتما پیشنمایش آموزش را مشاهده کنید تا به صورت کامل از محتویات آموزش مطلع شوید.

در آینده پروژه های حرفه ای واقعیت افزوده ایجاد می کنیم به همین دلیل پیشنهاد می کنم این دوره ها را دنبال کنید تا از این تکنولوژی لذت ببرید!

 

سرفصل دروس این دوره ی آموزشی عبارتند از:

۱ – کارهای اولیه جهت اجرا شدن واقعیت افزوده

۲ – دانلود و نصب یونیتی

۳ – ایجاد کردن یک پروژه در یونیتی

۴ – آشنایی با واسط کاربری یونیتی

۵ – وارد کردن بسته ها به یونیتی

۶ – ایجاد کردن اولین پروژه واقعیت افزوده

۷ – آماده کردن صحنه برای ایجاد پروژه تغییر هدف در واقعیت افزوده

۸ – اسکریپت نویسی تغییرات

۹ – خروجی اندروید در یونیتی

 

[notification type=”alert-success” close=”false” ]در این آموزش از پکیج Police Car & Helicopter استفاده شده است. جهت دانلود رایگان این پکیج به اینجا مراجعه نمایید.[/notification]

 

با تشکر از همه ی شما عزیزان

 

توضیحات و راهنمای نصب :

  • درصورت بروز هرگونه مشکل از قسمت نظرات با ما درتماس باشید

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.