دیجی اسکریپت

اتصال وردپرس به Mailchimp با افزونه Mailchimp for WordPress | دیجی اسکریپت

اتصال وردپرس به Mailchimp با افزونه Mailchimp for WordPress
[ad_1]

اتصال وردپرس به Mailchimp برای جمع‌آوری لیست ایمیل

امتیاز ۴ از ۱ رای


اتصال وردپرس به Mailchimp

راه‌های زیادی برای ایجاد یک ارتباط همیشگی با بازدید کنندگان سایت شما وجود داره. یکی از این راه‌ها ایجاد یک لیست ایمیل از کاربران هست و اتصال وردپرس به Mailchimp تا بتونید برای همیشه با اونها در ارتباط باشید. البته احتمال همیشگی بودن این ارتباط بستگی به رفتار شما داره! همونطور که در دوره آموزش ایمیل مارکتینگ توضیح دادم، رفتار شما با کاربر در کمپین های ارسالی بسیار مهم هست و مشخص می کند که کاربر دوست داره همچنان عضوی از لیست ایمیل‌های شما باشه یا خیر؟

سرویس های مختلفی برای ارسال ایمیل دسته جمعی به کاربران شما وجود داره. یکی از بهترین سرویس‌ها میل چیمپ هست که می‌تونم بگم نزدیک به ۱۰۰٪ ایمیل‌های شما را به اینباکس کاربر ارسال خواهد کرد. و این عالیه!

پس بیاید با استفاده از میل چیمپ یک لیست ایمیل از بازدیدکننده‌های سایت جمع آوری کنیم تا هر بازدید کننده‌ای رو به راحتی از دست ندیم. چون یه قانونی هست که میگه: اگر شما ایمیل کاربر رو جمع آوری نکردید یکی دیگه جمع آوری می‌کنه! 😀

در این مطلب می‌خوانید:

اتصال وردپرس به Mailchimp

راه‌های مختلفی برای رسیدن به افزونه میل چیمپ و اتصال وردپرس به Mailchimp هست. یکی از بهترین راه‌ها استفاده از یک افزونه هست. اونم یک افزونه رایگان وردپرسی که بدون دغدغه فرم عضویت میل چیمپ رو برای سایت وردپرسی شما بسازه و اون رو به صورت مستقیم به میل چیمپ متصل کنه. قبل از شروع پیشنهاد می‌کنم آموزش استفاده از میل چیمپ را ببینید.

افزونه Mailchimp for WordPress

افزونه Mailchimp for WordPress یکی از افزونه‌هایی هست که می‌تونه به ما کمک کنه. شاید هم بهتره بگم بهترین افزونه ای که می‌تونه به ما کمک کنه! پس همین حالا افزونه Mailchimp for wordpress رو توی بخش افزونه‌ها > افزودن سرچ کنید و روی سایت وردپرسی خودتون نصب کنید.

افزونه Mailchimp for WordPress
افزونه Mailchimp for WordPress

جالبه! این افزونه بیش از ۱ میلیون نصب فعال داره. پس می‌تونیم با خیال راحت نصبش کنیم.

تنظیمات افزونه Mailchimp for WordPress

بعد از نصب افزونه Mailchimp for WordPress یک بخش جدید به نام Mailchimp for wp به پنل وردپرس شما اضافه خواهد شد. روی Mailchimp زیر منوی این افزونه کلیک کنید.

تنظیمات افزونه Mailchimp for WordPress
تنظیمات افزونه Mailchimp for WordPress

حالا می‌تونید از بخش کلید API تنظیمات این افزونه رو انجام بدید. کافیست API میل چیمپ رو بهش بدید تا اکانت میل چیمپ شما به افزونه متصل بشه. فراموش کردم بگم؟! باید توی سایت میل چیمپ ثبت‌نام کرده باشید و یک حساب کاربری رایگان یا غیر رایگان داشته باشید.

کلید api میل چیمپ
کلید api میل چیمپ

حالا روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. با موفقیت میل چیمپ به سایت وردپرسی شما متصل شد.

ساخت فرم عضویت در خبرنامه وردپرس

حالا که به خوبی و خوشی فرم میل چیمپ رو به وردپرس متصل کردید، باید یک فرم عضویت برای ثبت ایمیل بازدیدکننده هم بسازیم. پس وارد بخش دوم یعنی فرم‌ها بشیم و تنظیماتش رو انجام بدیم.

اسم فرم رو وارد کنید و روی اضافه نمودن فرم جدید کلیک کنید. حالا وارد صفحه ویرایش فرم خواهید شد. می‌تونید از فیلد‌های مختلفی که توی این صفحه هست، یکی رو انتخاب کرده و برای اون تنظیمات دلخواه وارد کنید. البته به نظر من یک فیلد ایمیل کافیه. (چون کاربر راحت‌تر خواهد بود.)

فرم خبرنامه
فرم خبرنامه

از سمت چپ صفحه هم می‌تونید کدهای HTML رو تغییر بدید. به همین راحتی! فرم شما ساخته شد و می‌تونید شورت کد رو توی صفحه استفاده کنید. آموزش استفاده از شورت کد در وردپرس رو هم ببینید.

امیدوارم این مقاله در زمینه اتصال وردپرس به Mailchimp به شما کمک کند. موفق باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.