دیجی اسکریپت

افزودن چت آنلاین به وردپرس با افزونه رایچت | دیجی اسکریپت

افزودن چت آنلاین به وردپرس با افزونه رایچت
[ad_1]

افزونه چت آنلاین در وردپرس
افزونه چت آنلاین در وردپرس

بدون شک یکی از مواردی که شما به‌عنوان مدیر یک کسب‌وکار اینترنتی باید برای آن اهمیت زیادی قائل شوید، ارتباط با کاربر است. شما باید بتوانید به‌واسطه‌ی همین برقراری ارتباط با کاربران خود رابطه برقرار کنید و بتوانید اعتماد آن‌ها را جلب کنید. برای افزودن چت آنلاین به وردپرس این مقاله را دنبال کنید.

در حال حاضر ابزارهای مختلفی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای برقراری ارتباط با کاربران خود از آن‌ها استفاده کنید، اما پیشنهاد ما به شما استفاده از ابزاری است که در عین حرفه‌ای و کاربردی بودن، هزینه زیادی هم برای شما نداشته باشد، ازاین‌رو استفاده از ابزارهای چت آنلاین می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

امروز ضمن بیان اهمیت استفاده از ابزارهای چت آنلاین، یک افزونه بسیار کاربردی نیز در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد. Raychat یک ابزار بسیار حرفه‌ای برای ایجاد چت آنلاین در سایت است که می‌توانید با استفاده از آن، یک ارتباط هوشمندانه و هدفمند را با کاربر برقرار کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

چرا باید از افزونه‌های چت آنلاین استفاده کنیم؟

بدون شک اگر شما هم یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کرده‌اید میدانید که لزوم توسعه و پیشرفت شما این است که با مشتریان خود از روش‌های مختلفی در ارتباط باشید؛ این ارتباط می‌تواند از طریق تلفن، ایمیل و یا هر ابزار دیگری باشد؛ درست است که ارتباط با کاربر اهمیت زیادی دارد اما این ارتباط باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق بی افتد!

کاربران خود را خسته نکنید! استفاده از تلفن و ایمیل ممکن است یک روند طولانی باشد، اما شما می‌توانید با استفاده از ابزارهایی مانند افزونه‌های چت آنلاین، این روند را سریع‌تر کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی کاربر باشید، که این مهم یک گام بسیار مهم در راستای جلب رضایت کاربر است.

ارتباطی که شما با کاربران خود باید داشته باشید شامل قبل از خرید و بعد از خرید محصول می‌شود، اگر شما یک فروشگاه اینترنتی را مدیریت می‌کنید، بدون شک باید بدانید که پشتیانی از کالا جزء یکی از موارد الزامی است که نباید از آن غافل شد؛ اگر بتوانید به کاربر خود خدمات عالی با پشتیبانی به‌موقع ارائه دهید می‌توانید آن را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

افزودن چت آنلاین به وردپرس

Raychat یکی از کاربردی‌ترین سرویس‌هایی است که شما می‌توانید از آن برای ایجاد چت آنلاین در سایت خود از آن استفاده کنید. این ابزار کاملاً رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید این پلایگن را دانلود و از قابلیت‌های جذاب آن بهره ببرید.

پس اگر به دنبال یک افزونه چت آنلاین حرفه‌ای هستید به شما پیشنهاد می‌کنم، رایچت را امتحان کنید و آن را در کمتر از یک دقیقه بر روی سایت خود نصب کنید.

خب بریم سراغ قابلیت‌هایی که شما را شگفت‌زده و درنهایت متقاعد به نصب آن می‌کند!

قابلیت پشتیبانی آنلاین بصورت تیمی

با افزودن چت آنلاین به وردپرس می‌توانید به‌راحتی مکالمات را بین اپراتورها منتقل کنید، درواقع شما برای فروش محصولات و یا ارائه پشتیبانی به کاربرانی که از شما کالایی را خریداری کرده‌اند، به‌صورت تیمی عمل کنید.

مشخص کردن زمان کاری

یکی از سؤالاتی که ممکن است برای مشتریان کسب‌وکارهای اینترنتی پیش بیاید، زمان‌های کاری شما است، این پلاگین به شما این امکان را می‌دهد برای شرکت خود روز و ساعت کاری خود را مشخص کنید و کاربران را در جریان زمان‌های کاری خود قرار دهید.

همچنین می‌توانید برای کاربران خود از طریق این پلاگین مشخص کنید که زمان بعدی که آنلاین خواهید بود چه زمانی است تا کاربر بتواند طبق آن ساعت برنامه‌ریزی کند. دقت داشته باشید که بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی هستند که کاربران خود را به دلیل عدم آگاهی از ساعات کاری از دست داده‌اند، پس شما باید همواره کاربران خود را از زمان‌های فعال یا غیرفعال بودن خود آگاه کنید تا هیچ‌یک از مشتریان خود را از دست ندهید.

امکان پاسخگویی ۲۴ ساعته

رایچت دارای اپلیکیشن اندروید است که شما میتوانید به راحتی آن را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید و در هر زمانی پاسخگوی سوالات کاربران خود باشید.

اینکه شما دائما بتوانید با کاربر در ارتباط باشید، نشان میدهد که به کاربران خود اهمیت زیادی میدهید که این موضوع تاثیر مستقیم در جلب رضایت و اعتماد مشتریان شما دارد.

البته رایچت قابلیت اتصال به تلگرام نیز دارد و شما می‌توانید با استفاده از تلگرام نیز پاسخگوی کاربران خود باشید.

با پاسخ‌های آماده در زمان خود صرفه‌جویی کنید

مورد دیگری که ممکن است زمان زیادی را از تیم شما بگیرد، سؤالات تکراری است که در طول روز افراد مختلف ارسال می‌کنند. بدون شک این اتفاق در تمامی سایت‌ها اتفاق خواهد افتاد که یک سؤال به‌صورت مکرر از اپراتور شما پرسیده خواهد شد؛ این موضوع می‌تواند زمان مفید تیم شما را هدر بدهد، پس پیشنهاد ما به شما استفاده از پاسخ‌های آماده است.

رایچت به شما این امکان را می‌دهد که جملات موردنظر خودتان را وارد کنید و برای پاسخ به سؤالات تکراری نیازی به تایپ کردن مجدد نداشته باشید.

امکان نصب روی سیستم‌های مختلف

یکی از کاربردی‌تری قابلیت‌های رایچت، امکان نصب بر روی سیستم‌های مختلف است، شما می‌توانید این ابزار را بر روی وب‌سایت‌های که با Prestashop، WHMCS، Drupal، Joolma، Javascript و وردپرس راه‌اندازی شده‌اند استفاده کنید.

به بیان ساده شما با هر سیستمی که باشید، محدودیتی برای استفاده از این ابزار نخواهید داشت، پس با خیال راحت این ابزار را روی سایت خود نصب کنید.

سفارشی‌سازی و هوشمند سازی ابزارک

ایجاد هویت برای کسب‌وکارهای اینترنتی از اهمیت زیادی برخوردار است، اینکه شما بتوانید با استفاده از یک آیکون و یا انتخاب یک رنگ پس‌زمینه، می‌تواند تأثیرگذاری چشم‌گیری بر روی مشتریان داشته باشد.

رایچت این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد که ابزارک را به‌دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید، حتی این امکان را دارید که جایگذاری آیکون و متون را به نسبت سلیقه خود و کاربرانتان تغییر دهید.

قابلیت‌های دیگر رایچت

  • امکان آرشیو مکالمات
  • گفتگوی آنلاین لحظه‌ای
  • قابلیت مشاهده اطلاعات کاربر
  • رمزگذاری پیام‌های بین کاربر و اپراتور
  • چندزبانه بودن ابزارک
  • API سمت کاربر

آموزش نصب افزونه چت آنلاین رایچت در وردپرس

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، این پلاگین کاملاً رایگان است و شما می‌توانید به‌راحتی وارد پیشخوان لوکال هاست خود شوید و بر روی افزونه‌ها» افزودن کلیک کنید، حالا شما یک صفحه مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که می‌توانید اسم افزونه را در باکس مشخص‌شده وارد کنید:

نصب افزونه رایچت
نصب افزونه رایچت

حالا باید روی ” هم‌اکنون نصب کن” کلیک کنید و پس‌ازآن پلاگین را فعال نمایید.

بعدازاینکه پلاگین را به‌درستی فعال کردید، یک گزینه به اسم رایچت به پیشخوان شما اضافه خواهد شد، با کلیک کردن بر روی این گزینه یک صفحه مانند تصویر زیر برای شما باز خواهد شد:

جایگذاری توکن در افزونه
جایگذاری توکن در افزونه

در این صفحه، افرونه از شما یک توکن می‌خواهد که شما باید با ثبت‌نام در رایچت آن را به‌دست بیاورید، روی لینک ثبت نام در رایچت کلیک کنید. در این صفحه شما باید یک سری اطلاعات شخصی را وارد کنید و به مراحل بعدی بروید:

ثبت‌نام در رایچت
ثبت‌نام در رایچت

بعدازاینکه مراحل ثبت‌نام در رایچت را به‌درستی طی کردید یک کد در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما باید به صفحه افزونه باز گردید و آن را در باکس توکن وارد کنید و سپس روی “ذخیره” کلیک کنید.

به همین راحتی توانستید رایچت را برای سایت خودتان فعال کنید و از چت آنلاین با کاربران خود لذت ببرید.

موفق باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.