دیجی اسکریپت

ایجاد نوشته های تصادفی در وردپرس | دیجی اسکریپت

ایجاد نوشته های تصادفی در وردپرس
[ad_1]

آیا میخواهید در سایت وردپرس خود مطالب را به صورت تصادفی نمایش دهید؟ خب برای انجام این کار نیازی به کدنویسی نداری، فقط کافیست تا یک افزونه مناسب پیدا کنید و بقیه کار ها را به آن بسپارید تا این قابلیت ویژه را به سایت شما بدهد، در این مطب قرار است یک افزونه قدرتمند برای ایجاد نوشته های تصادفی در وردپرس به شما عزیزان معرفی کنم تا وقت خود را برای یافتن یک افزونه مناسب صرف نکنید.

wordpress-logo

 

ایجاد نوشته های تصادفی در وردپرس با افزونه Easy Random Posts

افزونه های زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها فقط میتوانید از ویجت ها در سایدبار استفاده کنید، اما با استفاده از این افزونه میتوانید از پست های تصادفی با استفاده از شرت کد در هر بخشی از سایت خود به راحتی استفاده کنید.

برای شروع استفاده از افزونه فقط کافیست تا نام آن را در مخزن وردپرس جستجو کنید و آن را نصب و فعالسازی کنید،  برای استفاده از ابزارک افزونه کافیست وارد بخش “نمایش > ابزارک ها” شوید و آن را در قسمتی که میخواهید استفاده کنید کشیده و رها کنید. سپس تنظیمات را طبق نوشته های زیر پیکربندی کنید:

Title: در این بخش عنوان ابزارک را باید وارد کنید.

Include: با استفاده از این گزینه میتوانید لینک نوشته ها را نیز در ویجت قرار دهید.

Make Nofollow: با استفاده از این بخش، اگر لینک مطالب خارج از سایت باشند دنبال نخواهند شد، ولی بهتر است تیک این گزینه را بردارید تا لینک های داخل سایت دنبال شوند.

Include and excerpt: با استفاده از این گزینه خلاصه ای از مطالب نیز نمایش داده خواهند شد.

Include an Image: با استفاده از این گزینه تصاویر شاخص نیز به نمایش در خواهند آمد.

Include credit link: با استفاده از این گزینه، ابزارک دارای لینک خواهد بود.

How many posts to include: با استفاده از این بخش میتوانید تعداد پست های تصادفی را مشخص کنید.

با استفاده از گزینه های بالا خواهید توانست ابزارک خود را آنگونه که میخواهید پیکر بندی کنید و از استفاده از آن لذت ببرید، تمامی امکانات موجود در افزونه رایگان هستند و با استفاده از آن صرفه جویی زیادی در مصرف سرمایه خود نموده اید، علاوه بر استفاده از ویجت ها میتوانید از شرت کد ها استفاده کنید تا بتوانید از مطالب تصادفی در بخش های مختلف سایت خود استفاده کنید.

برای استفاده از مطالب تصادفی در مطالب و صفحات خود میتوانید با استفاده از قطعه کد زیر به خواسته ی خود دست یابید، سپس خواهید دید که مطالب تصادفی در بخش مورد نظر شما وجود خواهند داشت:

[thisismyurl_easy_random_posts]

اگر میخواهید از مطالب تصادفی در صفحه اصلی خود استفاده نمایید و اگر میخواهید یک صفحه داشته باشید که مطالب تصادفی موجود در سایت شما را نمایش دهد بهتر است با استفاده از کد زیر به راحتی این کار را انجام داده باشید، اما بهتر است بدانید که استفاده از این کد به مهارت شما در کدنویسی بستگی دارد:

thisismyurl_easy_random_posts();.

اگر میخواهید در سایت خود تغییری ایجاد کنید و سایت شما تبدیل به یک سایت کسل کننده شده است و میخواهید سایت خود را کمی از این حالت خارج کنید، استفاده از مطالب تصادفی در بخشی از صفحات شما گزینه مناسبی خواهد بود، میتوانید به راحتی با استفاده از این افزونه مناسب این کار را انجام دهید و سایت خود را از این حالت در بیاورید.

امیدوارم در این مطلب افزونه مناسبی را جهت ایجاد نوشته های تصادفی در وردپرس به شما کاربران عزیز بیگ تم معرفی کرده باشم.

همیشه و همه جا موفق باشید…

نوشته ایجاد نوشته های تصادفی در وردپرس اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.