دیجی اسکریپت

اینترنت پشتیبان گیری از اطلاعات با ارزش است ؟ – باران وب | دیجی اسکریپت

اینترنت پشتیبان گیری از اطلاعات با ارزش است ؟ – باران وب
[ad_1]

اینترنت پشتیبان گیری داده ها خدمات می تواند یک ابزار مفید است که بخشی از یک استراتژی کامل برای پشتیبان گیری از اطلاعات مهم و فایل های. اگر شما با توجه به استفاده از اینترنت پشتیبان گیری داده ها وجود دارد چند چیز را در نظر بگیرید که کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید اگر اینترنت پشتیبان گیری داده ها است که ارزش آن.

بسیاری از مردم گرفتار به ایده ذخیره سازی اطلاعات بر روی اینترنت و یا در یک “ابر” به عنوان برخی از افراد مراجعه کننده به آن است. اینترنت است که گاهی اوقات به عنوان یک “ابر” با توجه به جدید محاسبات ابری انقلاب که در آن مردم در حال انجام کسب و کار و برگزاری جلسات و ذخیره سازی اطلاعات از طریق اینترنت به طوری که آنها باید دسترسی از هر مکان.

بنابراین در اینجا چند چیز به فکر می کنم در مورد کمک خواهد کرد که شما تصمیم می گیرید اگر اینترنت داده ها پشتیبان گیری یک ایده خوب است.

پشتیبان گیری باید انجام شود بیش از اینترنت

به منظور پشتیبان گیری اطلاعات خود را شما باید به اینترنت متصل شود بنابراین اگر شما ورود به سیستم خاموش و یا از دست دادن اتصال به اینترنت خود را قبل از شما به پایان پشتیبان گیری از داده های خود را کوچک وجود دارد در معرض خطر است که شما از دست دادن داده های خود را اگر چیزی اتفاق می افتد به سیستم عامل کامپیوتر. همچنین اگر شما در سفر به طور منظم برخی از مکان های اتصال به اینترنت است که آهسته و آن را به شما دیگر برای دسترسی به فایل های خود را و یا نسخه پشتیبان تهیه داده های خود را.

اگر چه این نقاط کوچک این است که هنوز چیزی در نظر بگیرید هنگامی که با استفاده از اینترنت اطلاعات خدمات پشتیبان گیری. آن را هنوز هم شما فراهم می کند با ابزار دیگری برای زرادخانه خود را از پشتیبان گیری استراتژی در این رویداد یک فاجعه طبیعی است.

آن است که در دسترس از هر نقطه

بخشی از دلیل اینترنت داده ها پشتیبان گیری و یا ذخیره سازی ابر است چنان محبوب است که شما می توانید دسترسی به داده ها و فایل ها از هر کامپیوتر از هر نقطه در جهان به عنوان طولانی به عنوان شما به اینترنت دسترسی دارند. درست مثل هر چیز دیگری در اینترنت شما باید در مورد نگه داشتن داده ها و فایل های امن و نگه داشتن حساب خود را امن است که شما تعیین کرده اند تا با اینترنت اطلاعات خدمات پشتیبان.

این برمیگردد به شیوه های منظم است که شما با استفاده از امن به حساب های آنلاین خود را. اگر چه هیچ سیستم ۱۰۰ درصد ادم وقتی که می آید به اینترنت اگر شما خوب عمل عادات ایمنی شما حساب خواهد بود نسبتا امن است. از نظر داده ها و فایل های به عنوان طولانی به عنوان شما انتخاب می کنید یک شرکت است که ارائه می دهد بسیار امن ذخیره سازی از راه دور شما باید برای رفتن تا آنجا که به نگه داشتن اطلاعات مهم خود را امن.

با استفاده از اینترنت داده ها پشتیبان گیری به عنوان تنها استراتژی

برخی از مردم استفاده از اینترنت داده ها پشتیبان گیری به عنوان تنها استراتژی برای پشتیبان گیری از فایل های مهم خود و آنها را خوب با آن است. یک چیز به خاطر داشته باشید این است که بسیاری از پشتیبان گیری آنلاین خدمات تنها به ارائه یک راه برای شما برای پشتیبان گیری از داده های خود را و نه کل سیستم. اگر سیستم شما سقوط شما خواهد بود قادر به بازگرداندن اطلاعات و فایل های شما حمایت کردن آنلاین اما نه اجزای دیگر و فایل ها در کامپیوتر.

اکثر افرادی که با استفاده از اینترنت پشتیبان گیری داده ها نیز ایجاد تصویر آینه ای از سیستم های کامپیوتری خود را و سپس ذخیره آن در CD/DVD در یک محل امن مانند نسوز امن و یا سطح.

بنابراین اگر شما هنوز هم تعجب اگر اینترنت پشتیبان گیری داده ها است یک ایده خوب برای ترین بخش آن است که یک ایده بسیار خوبی است با این حال نباید تنها استراتژی خود را برای پشتیبان گیری از اطلاعات مهم است. شما همچنین باید همچنان خود را به پشتیبان گیری اطلاعات و سیستم های کامپیوتری در حداقل دو راه دیگر استفاده از دستگاه های ذخیره سازی خارجی و یا CD/DVD. در این رویداد یک فاجعه طبیعی و یا چیزی است که اتفاق می افتد را به محل که در آن شما ذخیره دستگاه های خود را, شما هنوز هم می توانید دسترسی به فایل های مهم خود را از اینترنت اطلاعات خدمات پشتیبان

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.