دیجی اسکریپت

تائید کاربران وردپرس توسط مدیر سایت با New User Approve | دیجی اسکریپت

تائید کاربران وردپرس توسط مدیر سایت با New User Approve
[ad_1]

در یک سایت وردپرس، هنگامی که یک کاربر جدید ثبت‌نام می کند، کاربر در پایگاه داده ایجاد می شود. سپس یک ایمیل همراه با مشخصات ورود(نام کاربری، رمز عبور) به کاربر جدید ارسال می شود. حال با نصب افزونه New User Approve می‌توانید پروسه ثبت نام یا عضویت در سایت تان را تغییر دهید. در این صورت، هنگامی که کاربر قصد عضو شدن در سایت شما را دارد یک ایمیل مبنی بر تایید و یا عدم تایید کاربر جدید به شما ارسال میشود.

سپس شما(مدیر سایت) باید یک ایمیل مینی بر تایید و عدم تایید آنها به کاربران ارسال کنید. اکنون، اگر کاربر تایید شده باشد، ایمیلی شامل اطلاعات ورود آنها به کاربران ارسال می شود. تا زمانی که یک کاربر از سمت مدیر سایت تایید نشود، کاربر نمیتواند وارد سایت شود.

یک ویژگی جالبی که این افزونه دارد، اینه که وضعیت کاربران پس از تایید و عدم تایید اولیه مجددا میتواند به روز رسانی شود. همچنین کاربرانی که قبل از نصب این افزونه در سایت شما عضو شده اند به عنوان یک کاربر تایید شده شناخته می شوند.

فرایند ثبت نام وردپرس با  فعال شدن افزونه New User Approve

  1. ثبت نام کاربر برای دسترسی به سایت

  2. نمایش دادن پیامی مبنی بر منتظر بودن تایید آن توسط مدیر سایت به کاربر
  3. مطلع شدن ادمین سایت از ثبت نام کاربر جدید توسط ایمیل
  4. رفتن مدیر به صفحه مدیریت کاربران در پیشخوان وردپرس مبنی بر تایید و عدم تایید کاربران عضو شده
  5. ارسال ایمیل به کاربر توسط مدیر سایت
  6. ورود کاربر تایید شده به سایت با وارد کردن اطلاعات ورود به سیستم

نحوه کار با افزونه New User Approve

همانند روال همیشه افزونه را نصب و فعال نمایید. پس از فعال سازی افزونه، نیاز به پیکربندی تنظیماتی نیست. از این پس هر شخصی که قصد عضویت در سایت شما را دارد یک پیام مشاهده میکند حاوی اینکه پس از تایید مدیر سایت کاربر میتوانید عضو سایت شود، بدین حال کاربر باید منتظر بماند تا مدیر سایت آن را تایید کند و یک ایمیل شامل اطلاعات ورود به سایت برایش ارسال شود.

تایید کاربر توسط مدیر سایت

در این مرحله شما وارد بخش پیشخوان> کاربران> همه کاربران شوید و درخواست کاربران را بررسی و آنها را تایید یا رد کنید. همچنین در منو کاربران> تایید کاربران میتوانید فهرست کاربران در حال انتظار، تایید شده و رد شده را ببینید.

تایید کاربر

کار با افزونه به اتمام رسید، به همین سادگی! با این افزونه به راحتی میتوانید کاربران خود را مدیریت کرده و پس از تایید مدیر، کاربران بتوانند وارد سایت شوند.

موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.