دیجی اسکریپت

تاسیسات کاران – باران وب | دیجی اسکریپت

تاسیسات کاران – باران وب
[ad_1]

فروشگاه اینترنتی تاسیسات کاران در راستای توزیع و پخس لوازم و تجهیزات پمپ، مخزن و نازل و آبنما با هدف ارسال کالاهای مورد نیاز مشتریان گرامی با قیمت بسیار مناسب فعالیت خود را از سال ۹۵ آغاز نمود و تا به امروز با ارائه بهترین برند ها بهترین کیفیت محصولات خود را در اختیار مشتریان عزیز گذاشته است.
فروشگاه تاسیسات کاران با دریافت نماد اعتماد الکترونیک، کیفیت را رکن اساسی در جلب رضایت مشتریان می داند و همواره اصل مشتری مداری را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده و توانسته گام های بلندی را در راستای رسیدن به اهداف خود بردارد. همچنین ارسال محصولات در تاسیسات کاران به صورت اکسپرس انجام می شود و در صورت خرابی محصول هنگام تحویل ، مشتری می تواند محصول خود را مرجوع و از خدمات پس از فروش استفاده نماید. لازم به توضیح است ارسال به تمامی نقاط کشور امکانپذیر می باشد و محدودیت مکانی برای شرکت تأسیسات کاران وجود نخواهد داشت.
نکته ی قابل ذکر ایت که طراحی سایت و سئو این شرکت توسط شرکت ابنتک وب انجام شده که در بیشتر کلمات مربوط به محصولات در صفحات اول گوگل می باشد ..
امید آن داریم که با گسترش دامنه محصولات وعرضه کالاهای متنوع و مرغوب بهمراه قیمتی مناسب، بتوانیم بهترین خدمت رسانی را در خور شأن مشتریان عزیزمان انجام دهیم.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.